Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D

11. Data: 2013-05-09 21:29:18

Temat: Re: Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:22, LaL <r...@g...com> wrote:
> [...]
cinews:da78e23d-3f31-47f0-aaeb-3927afdadf29@l5g2000v
bn.googlegroups.com...

> No zgadza się, to przez celibat który chamuje rozwój i nie ma relacji
> z kobietami powoduje pedofilię i tworzenie wzorów niedojrzałych
> kobieciątek, bo jego seks nie miał możliwości dojrzeć do dojrzałych
> kobiet i dojrzałe kobiety na siłę chce się zdziecinnić.

Tym samym jak kobiecie trafi się mężczyzna katolik, to ona nie chcąc
go przerazić kobiecością gasi światło i leży jak niewinna dziewczynka
w zamku strachu.

12. Data: 2013-05-09 21:32:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tym samym jak kobiecie trafi się mężczyzna katolik, to ona nie chcąc
>go przerazić kobiecością gasi światło i leży jak niewinna dziewczynka
>w zamku strachu.

Dlaczego zawęziłeś do katolika?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2013-05-09 21:52:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 19:54:12 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Rozwud nie jest spszeczny z nauką kościoła.
> Spszeczne jest uprawianie seksu po rozwodzie z innym męższyzną.

Dokładnie. Uściślę - po rozwodzie cywilnym, bo w KK rozwód jako orzeczenie
ustania Sakramentu Małżeństwa nie istnieje.
--
XL

14. Data: 2013-05-09 21:52:42

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:32, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> --
> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,

Patrz, moralność którą sobie żona katolika przypisuje to
racjonalizacja, ona po prostu nie chce go przerazić kobiecością, bo
ten zaraz wyje -racjonalizacją moralną bo się boi dojrzałej kobiety.
Dlatego ten seks u katolików jest ubogii w doznania.
Dlatego tak się tego katolika przyczepiłem, bo jak widzisz z mojego
pisania , mi imponują feministki, mój wzór kobiety to kobiety
dojrzałe, będące doświadczone seksualnie jak i psychicznie, po prostu
imponowały mi kobiety starsze , dojrzałe.
Analizując siebie, dlaczego mnie kręcą kobiety dojrzałe, zobaczyłem
że katolik boi się kobiet dojrzałych i tym samym niszczy to co uważam
za piękne i dorodne, lubię dorodne kobiety, katolik lubi kobiece-
dzieci i mi na siłę wpycha kobiety w zdziecinnienie.

15. Data: 2013-05-09 21:54:58

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:52, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

No w kościele trudno o rozwód, bo wcześniej zaciekle potępiał
rozwodników, lecz ludzie olali kler ciepłym moczem i dyrdymały, że jak
pije i bije ty masz przy nim stać, a nawet jak zabije.

16. Data: 2013-05-09 21:57:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 21:17:33 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie mogę uwieżyć, że można tak sobie ślubować dozgonną czystość,
> i by pociąg sksualny u zdrowego człowieka z tej pszyczyny ślubowania nie
> odezwał się w jakiejś normalnej sytuacji (normalnej sytuacji to znaczy poza
> monopłciowym gremium).

A co ma wspólnego czystość z "odzywaniem się" lub "nieodzywaniem się"
pociągu seksualnego?
Oj ty Stokrociu biedulko :-)
--
XL

17. Data: 2013-05-09 21:59:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 21:32:57 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Dlaczego zawęziłeś do katolika?

Bo jedna trafiła na globka, sprała go i uciekła - no to zazdrości
katolikowi :-D
--
XL

18. Data: 2013-05-09 22:06:33

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>za piękne i dorodne, lubię dorodne kobiety, katolik lubi kobiece-
>dzieci i mi na siłę wpycha kobiety w zdziecinnienie.

Nie mam pewnosci czy to zależy od bycia katolikiem, czy może od szybkości
dojżewania.
Nie wykluczam, że katolik dojżewa wolniej ze względu na mniejszą liczbę
doznań,
jednak trudno to potępiać. Zwykle uważa się , że to dobre,
ale bardzo prawdopodobne, że i to jest propagandą.
Pewnie najlepiej być pszeciętnym, w każdym razie najłatwiejsze jest wtedy
życie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2013-05-09 22:07:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma wspólnego czystość z "odzywaniem się" lub "nieodzywaniem się"
> pociągu seksualnego?
> Oj ty Stokrociu biedulko :-)
Nie czystośc tylko ślubowanie czystości, i właśnie tłumaczę, że nie ma.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

20. Data: 2013-05-09 22:10:33

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 22:06, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> Nie mam pewnosci czy to zale y od bycia katolikiem, czy mo e od szybko ci
> doj ewania.
> Nie wykluczam, e katolik doj ewa wolniej ze wzgl du na mniejsz liczb
> dozna ,
> jednak trudno to pot pia . Zwykle uwa a si , e to dobre,
> ale bardzo prawdopodobne, e i to jest propagand .
> Pewnie najlepiej by pszeci tnym, w ka dym razie naj atwiejsze jest wtedy
> ycie.
>
> --
> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,
> [...]

Katolik ogranicza kobietę w rozwoju i seksie, bo niedorósł do
dojrzałych kobiet i tworzy kobietki -dzieci niewinne i
niedorozwinięte. Ja widzisz kobiety odchodzą z kk bo nie chcą być
wiecznymi dziećmi.

"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...
Upupieni po Michalkiewiczowsku