Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D

81. Data: 2013-05-13 21:49:53

Temat: Re: Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Np utrudniające życie narowy ludzi z silną nerwicą .
> Dlatego społeczeństwo w imię obrony członka społeczności pszed
> nieszczeciem
> powino takie zakazy stosować .
> Nawet jak zgadza się na ślub rodzina i sami zainteresowani.
> Rodzina nie zawsze stoi po stronie interesu pszyszłego małżonka, a sami
> kandydaci na małżonkuw mogą być nie świadomi podejmowanej decyzji i pod
> wpływem rodziny.
>
> --
> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,

To nie upszedzenia to fakty.

> nawet z psychiatrów już robisz chorych.
Prawda, uważam, że są zawody, kturyh wybur dowodzi horoby (np. kat),
i takie zawody, że wybur takiego zawodu nie dowodzi horoby
ale czętso się koreluje (tu bym zaliczyła psyhiatrię, hirurgię...)

> twoje brednie są irracjonanym lekiem,
Tego nie rozumiem.

> niedługo zaczniesz eksterminować chorych jak Adolf.
Pszeciwnie . Skazywanie kogoś na stały , dozgonny kontakt z horym psyhocznie
jest dążeniem do eksterminacji.

> Jak zachorujesz na grypę to co powinni ciebie gdzieś zakopać, bo tak
> samo z ludźmi chorymi na choroby psychiczne robisz.
Ślepemu nie daje ise prawa jazdy, a horemu psyhicznie ślubu.
Rozumiesz?

>Chorego można wyleczyć z grypy tak jak z choroby psychicznej,
Tgeo nie jestem pewna, a raczej jestem pewna,
że horoby psyhiczne są niezwykle często zaleczalne a nie wyleczalne.
A o istotna rużnica z grypą.

Tym się rużni horoba psyhiczna od stanu pszedśpiączkowego wątroby,
od nadpobudliwości wynikłej z posiadania robali, od podniecenia wynikłego z
jakiegoś zatrucia (np alkoholem). Stany wymienione są wyleczalne, trwale
nikną po usunięciu pszyczyny.

I nie odpowiem ci więcej ze względu na zły format twojej wypowiedzi (brak
ęść...),
co dowodzi nieumiejętności dostosowania się do otoczenia.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

82. Data: 2013-05-13 21:51:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>akoś biskupi potępiają rozwody i nie ważne na jakie okoliczności ten
>rozwód był, bo nie ludzie są ważni ale ceremoniał ślubu.
Nauka kościoła katolickiego potępia cudzołustwo a nie rozwody, to nie to
samo.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!
Pracodawco-ucz sie od mistrzow...
Upupieni po Michalkiewiczowsku