Nie wywołuj wilka czyli o zimie inaczej

1. Data: 2000-11-23 11:55:22

Temat: Nie wywołuj wilka czyli o zimie inaczej
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może zamiast spekulować czy zima będzie czy też nie, a jak będzie, to
czy bardzo da w kosć, pogadamy jeszcze trochę o zabezpieczeniu na zimę.
Jak na razie nie było nic o zabezpieczeniu przed wilgocią, co dla
niektórych roslin jest bardzo istotne.
Myslę, że najwięcej do powiedzenia w tym temacie ma Bogusław
Radzimierski.
Bogdanie, czy mógłbys podać parę ogólnych zaleceń?
Krzysztof

2. Data: 2000-11-23 17:09:15

Temat: Re: Nie wywołuj wilka czyli o zimie inaczej
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-11-24 07:35:36

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odnosnie wilgoci: czytalem gdzies, że rosliny dobrze podlane lepiej znosza
mrozy (a moze dotyczylo to jedynie trawy?)?

>Ja generalnie roslin na zime nie zabezpieczam (...)Wiekszosc roslin
skalnych ktore >uprawiam sa mrozoodporne

Ja tez staram sie uprawiac te, ktore wytrzymuja kontynentalne wschodnie zimy
bez zabezpieczen.

>wymagaja dodatkowych zabezpieczen.Gorsza sytuacja jest brak pokrywy
snieznej

O wlasnie: kiedy wreszci spadnie snieg i chwyci mroz?

pik

Zimy ... nie bedzie?
Mam na imie Andrzej - prosze o pomoc
Okrywowe