Nieciekawie sie zaczyna

1. Data: 2010-10-27 09:58:27

Temat: Nieciekawie sie zaczyna
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

nawet prof. Balcerowicz "buntuje sie".
Pobudka! :)

http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Bunt-ekonomist
ow-przeciwko-rzadowi,wid,12766566,wiadomosc.html?tic
aid=1b16a&_ticrsn=3

Ciagle sie slyszy o kryzysie ze bedzie albo ze juz sie konczy.
Wyglada na to ze bedzie i to swiatowy -
wiele panstw sa ogromnie zadluzone i nie da sie tego
"zgnilego jajeczka" ot tak zlikwidowac.

Co wiecej - zamiast zaciskac pasa - panstwa, jak Polska,
ratuja sie .... jeszcze wiekszym zadluzeniem.

Nie trzeba mowic ze kiedys to sie musi zawalic,
bo zaciagac kredytu nie mozna bez konca.
A wtedy moze byc gorąco - polska polityka juz
teraz wystarczajaco gra na niskich instynktach.

-----
Inna niby malo znaczaca ciekawostka:
Merkel stwierdzila ze
multikulturowa polityka (10 lat) niesprawdza sie.
Pobudka? :) dobre sobie! :)

Druch

2. Data: 2010-10-27 10:07:39

Temat: Re: Nieciekawie sie zaczyna
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Inna sprawa:
sledztwo Smolenskie - niezla farsa.
Mowi o tym sam Klich:

"Klich podkreślił, że pod koniec września na 6 stronach pisma do MAK
wypunktował całość braków współpracy. Kolejne pismo wysłał już z Polski w
październiku. Na oba nie dostał odpowiedzi. "

"Klich powiedział, że gdy 15 kwietnia Rosjanie wykonali tzw. techniczny
oblot lotniska w Smoleńsku, Polakom nie pozwolono siedzieć przy stanowiskach
dowodzenia "ze względów bezpieczeństwa". Zdaniem Klicha, było to pierwsze
naruszenie konwencji chicagowskiej."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Edmund-Klich-
Jerzy-Miller-dwa-razy-ponizyl-mnie-przy-Rosjanach,wi
d,12782011,wiadomosc.html?ticaid=1b1a5&_ticrsn=5

3. Data: 2010-10-27 10:58:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 12:07, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> [...]
> dowodzenia "ze względów bezpieczeństwa". Zdaniem Klicha, było to pierwsze

Duchu, tak z czystej ciekawości. Czemu ty to wrzucasz na psychologię,
a nie na politykę np.?

Nie to żebym chciał Ci czegokolwiek zakazywać, pisz ile chcesz :-)
Tylko mi powiedz dlaczego tu?

Stalker

4. Data: 2010-10-27 11:40:20

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel Stalker zmalował:

> [...]
> a nie na politykę np.?
>
> Nie to żebym chciał Ci czegokolwiek zakazywać, pisz ile chcesz :-)

Bo to wygląda na paranoję?

http://bit.ly/aCS3uw
Film o Smoleńsku w Holenderskiej TV

"Witajcie, Przyjaciele! Piszę do Was ten list z Krakowa, z Polski.
Najprawdopodobniej, po tym jak przeczytacie mój list, dojdziecie do
wniosku, że jestem szalony albo, przynajmniej, że wszystko w tym liście
jest niedorzeczne. I wiecie co? Mam nawet nadzieję, że macie rację, a
wszystko w tym liście jest halucynacją lub, w najgorszym przypadku,
koszmarem. Mimo to, obecnie, ja sam oraz większość moich rodaków jesteśmy
głęboko zaniepokojeni i niepewni. Może historia udowodni, że nasze obawy są
fałszywe, ale my mamy naturalną tendencję do paranoi, która jest częścią
naszej polskiej duszy. Może. Mam taką nadzieję. Ale teraz pozwólcie mi
powiedzieć o moich obawach..."

5. Data: 2010-10-27 11:52:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 13:40, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> Dnia 27-październik-10  pędzel Stalker zmalował:

h-Jerzy-Miller-dwa-...

> Bo to wygląda na paranoję?

Nie, no to jest oczywiście oczywiste :-)

Ale mnie chodziło o trochę coś innego. Cóż takiego (lub kogo takiego)
ma w sobie ta grupa, że ludzie decydują się tu dyskutować na każdy
temat :-)

Stalker

6. Data: 2010-10-27 11:53:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 13:52, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
>
> Ale mnie chodziło o trochę coś innego. Cóż takiego (lub kogo takiego)
> ma w sobie ta grupa, że ludzie decydują się tu dyskutować na każdy

Czyli dlaczego Duch jako Duch przychodzi z tym tu a nie na politykę...

Stalker

7. Data: 2010-10-27 11:55:47

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel Stalker zmalował:

ich-Jerzy-Miller-dwa-...

> Nie, no to jest oczywiście oczywiste :-)

Ja miałem na myśli prowadzone "śledztwo", A Ty? :)

> Ale mnie chodziło o trochę coś innego. Cóż takiego (lub kogo takiego)
> ma w sobie ta grupa, że ludzie decydują się tu dyskutować na każdy
> temat :-)

Na polityce jest chyba zbyt dużo zakłóceń. Tu głos brzmi czyściej :)

8. Data: 2010-10-27 11:59:29

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> temat :-)
>
> Stalker

Czyli dlaczego Duch jako Duch przychodzi z tym tu a nie na politykę...

-------------

Bo lubi być wyśmiewany przez ciągle tych samych ludzi?

P.

9. Data: 2010-10-27 12:03:25

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> a nie na politykę np.?
>
> Nie to żebym chciał Ci czegokolwiek zakazywać, pisz ile chcesz :-)

Tam nikt się tak nie przejmie.

Qra

10. Data: 2010-10-27 12:17:36

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora