Niedobór białka

1. Data: 2003-03-17 00:02:01

Temat: Niedobór białka
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem wegetarianką i obawiam się, że mam niedobór białka :/ Poradźcie mi,
jakie powinnam zrobić badanie, by to sprawdzić.

Lara

2. Data: 2003-03-17 18:26:11

Temat: Re: Niedobór białka
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem wegetarianką i obawiam się, że mam niedobór białka :/ Poradźcie mi,
> jakie powinnam zrobić badanie, by to sprawdzić.
> Lara

Eee, IMHO to takie badanie jest bez sensu, bo AFAIK musialabys robic je
codziennie. Jesli obawiasz sie niedoboru, to kup sobie odzywke bialkowa na
bazie soi. Np.:
http://www.sportatut.com.pl/catalog/advanced_search_
result.php?PHPSESSID=9d8
e10611030debadf6bac1eb533f2c3&PHPSESSID=&keywords=so
javit

/havelock

Co sadzicie o Steridil 30?
kregoslup
pytanie do pediatrów, genetykow oraz ludzi o mocnych nerwach
Czy to mozliwe? (foto)
Re: Ile kosztuje spirala