Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.

1. Data: 2017-03-27 23:16:20

Temat: Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.
Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Taki temat: potrzebna będzie w rodzinie kosiarka elektryczna do
sporadycznego koszenia ok 300 do 500 m2.
A że sporadycznego, to pewnie coś w granicach 2kW - żeby byle mlecz nie
zatrzymał silnika.
Sporadycznie = jak się przypomni ;) lub jak ktoś podjedzie - czyli ok.
raz na 2 do 4 tygodni.

Nie siedzę w temacie.
Trochę się rozejrzałem. Znalazłem np. NAC LE18-40-PB-S

Podchodzę do tematu pragmatycznie: ma działać, ma być dojście do części
zapasowych. To, co zauważyłem: są szczotki do silników za kilka zł, a
noże w cenie, jak szczotki do innych kosiarek. A poza tym cały wybór
innych części.

Zna ktoś / ktoś widział sprzęt firmy NAC?

Kolejne pytanie:
Warto dopłacić do wersji z indukcyjnym silnikiem? Np. NAC LE16-38-PI-J
Nieco słabszy silnik, ale może zrekompensuje to mniejszy nóż.

Wolę nawet zrobić zrzutę w rodzinie, ale kupić coś w miarę porządnego,
jednak tańszego niż np. Viking. Górna granica - ok. 400 zł.

A może jakaś inna firma?

--
Pozdrawiam.

Adam

2. Data: 2017-04-10 01:03:42

Temat: Re: Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiliśmy kosiarkę FloraBest w Lidlu, silnik komutatorowy 1800W (wymiar
odkurzacz x 2, uzwojenia miedziane, przekładnia na pasek zębaty), nie do
zamordowania!
Ostatnio kosztowała bodajże z 375.- PLN, występuje w sklepach parę razy w
ciągu roku i leży dość długo...
Pozdrowienia

[...]

Szukam hydraulika w W-wie, który ...
test
Fuga
Renowacja wanny
Wykonanie elewacji budynku jednorodzinnego