Niektóre kobiety mają pizdy...

1. Data: 2015-05-23 17:10:06

Temat: Niektóre kobiety mają pizdy...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...zamiast mózgu. Zauważyliście?
Bo jak manipulują nimi katolicko-prawicowe media?
6-iu studentów, podpuszczonych lub nawet w łapę biorą lub inne korzyści protestuje
przeciwko.. powiedzmy homo. Byli SBcy pracujący obecnie dla kleru, bo to specjaliści
z tzw" ministerstwa prawdy" . Zaraz walą artykuł" Studenci w polsce przeciwko
homolobby, zdrowa reakcja młodzieży polskiej"
Ikselka zachwycona zaraz wklei, a glob zaraz szuka kto to taki idiota i wychodzi, że
jakieś paru debili i ani studenci ani młodzież tylko kilku kiboli.
Lub teraz pizdostwo Fragi, gdy wszyscy wiemy że prawica jest ostro homofobicznie
zaburzona, wkleja że geje popierają właściwie stryczek i getta, bo takie wypowiedzi
mamy u Pisu aparadczyków kleru. I mi wkleja jakieś dziwnej treści posty i gazety,
gdzie ewidentnie widać palec SBka, który chce za pomocą paru znowu idiotów, wmówić że
geje kochają PIS i ich homofobie.
Tak mamipują jak ktoś ma pizde zamiast głowę.

2. Data: 2015-05-23 18:34:37

Temat: Re: Niektóre kobiety mają pizdy...
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 08:10:06 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> [...]
> Ikselka zachwycona zaraz wklei, a glob zaraz szuka kto to taki idiota i
> wychodzi, że jakieś paru debili i ani studenci ani młodzież tylko kilku

O, to jest właśnie Twój szczyt. Szczyt kultury. W której klasie podstawówki
Cię tego uczyli, Robercie Pawłowski?

> [...]
> jakieś dziwnej treści posty i gazety, gdzie ewidentnie widać palec SBka,
> który chce za pomocą paru znowu idiotów, wmówić że geje kochają PIS i

Ja piernicze, Ty rzeczywiscie masz problemy z odczywtywaniem i rozumieniem
podstawowych treści :) Przecież ten drugi link z Polityki (art. autorstwa
G. Rzeczkowskiego) jest odzwierciedleniem Twoich poglądów! No, ale jak ktoś
czytać nie umie i nie wie, co to _ironia_, to nikt ani nic tu już nie
pomoże. Ale jaja, ja myślałam, że Ty masz jednak troszkę większe
możliwości... żtp poznawcze, ale się myliłam :) Teraz mnie już nie bawisz,
a... załamujesz. I ciesz się, że ja nie z tych, co ubliżają...

M.

3. Data: 2015-05-23 18:45:45

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 17:10, Penetrator pisze:
> ...zamiast mózgu. Zauważyliście?

nie moze byc, jajeczka o oczy bys sobie rozklekotal

--
gazebo

4. Data: 2015-05-23 18:46:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
To poszywka, ci geje głosujący na pis, przekonują jacyś osobnicy podający się za
geja, z biura pisu, że Duda ma program dla polski, gdy specjaliści krzyczą i płaczą
ze śmiechu, a nawet tarzają po podłodze od tych bzdur. Bo elektorat gejowski to duży
elektorat. Bezmózgu.

5. Data: 2015-05-23 18:57:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> możliwości... żtp poznawcze, ale się myliłam :) Teraz mnie już nie bawisz,
> a... załamujesz. I ciesz się, że ja nie z tych, co ubliżają...

Gratuluję, na tym levelu nauczysz się techniki odpuszczania.
Sobie ;)

Dębska

6. Data: 2015-05-23 19:01:00

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 09:46:46 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> [...]
> gdy specjaliści krzyczą i płaczą ze śmiechu, a nawet tarzają po
> podłodze od tych bzdur. Bo elektorat gejowski to duży elektorat.

Na te tematy wolę sobie rozmawać np. z Legierskim :)
A Tobie radzę, byś w końcu zapoznał się ze znaczeniem słowa "ironia".

> Bezmózgu.

Uzasadnij to wyzwisko.
Wiesz, próbuję traktować Cię jak innych rozmówców, ale chyba ostatni raz do
Ciebie piszę, ponieważ wszystko ma swoje granice, a każdy człowiek
ograniczoną wytrzymałość. Moją już dawno temu wyczerpałeś.

M.

7. Data: 2015-05-23 19:13:41

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Może w USA- tu nie. Dlaczego u was tak jest? Czy ja wiem?
> Może efekt spedalenia społeczeństwa?
> U nas tak daleko jeszcze postępactwo się nie posunęło

Jakiego spedalenia??? Obsesję masz jakąś?
Wszędzie tych pedałów widzisz dookoła siebie?
Człowieku - homoseksualni to mały procent w społeczeństwie.
Przestań się już wygłupiać z tymi obsesjami.

No dobrze napisze łagodniej, pizdeczka zamiast mózgu. Ty jesteś w stanie pomyśleć w
tej pizdeczce logicznie, że nie głosuje się na oprawców i że niby-geje, przekonujące
do programu Dudy, to biuro pisu, który chce skusić ten elektorat?

8. Data: 2015-05-23 19:16:50

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi

9. Data: 2015-05-23 19:23:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 19:16, Penetrator pisze:
> [...]
do programu Dudy, to biuro pisu, który chce skusić ten elektorat?

Głosować każdy może,
trochę lepiej, lub trochę gorzej,
ale nie oto chodzi,
jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
inaczej się udusi,
ooo

--
gazebo

10. Data: 2015-05-23 19:54:08

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 10:16:50 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> Fragi
>
> No dobrze napisze łagodniej, pizdeczka zamiast mózgu.

U Ciebie nawet tego nie ma :)

> Ty jesteś
> w stanie pomyśleć w tej pizdeczce logicznie, że nie głosuje się
> na oprawców i że niby-geje, przekonujące do programu Dudy, to
> biuro pisu, który chce skusić ten elektorat?

No dobrze, napiszę ostrzej, skoro tak się prosisz(sic!) :)
Czy w Twojej zalanej nienawiscią i fanatyzmem mózgownicy jest w stanie
zmieścić się fakt, iż artukuł z Polityki potwierdza te Twoje powyższe
wypociny??? Biorąc to pod uwagę, Twoje ataki pod moim adresem są totalną
kompromitacją, a Ty jako rozmówca stajesz się, jak zwykle zresztą,
całkowicie niewiarygodny. Ale czego się można spodziewać po Absolwencie
Podstawówki :)

M.

Polska republika wyznaniowa
Kościół Katolicki