Nielubiani

1. Data: 2015-04-19 21:06:08

Temat: Nielubiani
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=ykCYhjG7eZo

2. Data: 2015-04-19 21:25:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz 1.

https://m.youtube.com/watch?v=98zRmuWzlvs

3. Data: 2015-04-19 22:51:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja odpowiedź;
Ci ludzie szukają odpowiedzi na to że polacy są narodem nielubianym, takie chamy
których nikt nie lubi.
A teraz tak.
Jestem tolerancyjny, otwarty na ludzi, pomocny, to ludzie mnie jakoś lubią, bo jestem
otwarty na ich życie, którego nie stopniuje tylko akceptuje. Gdy jestem tak
wychowywany że nie narzucam się a przyjmuje otwarcie czyjeś życie jakim by ono nie
było to jestem sympatyczny. Prawda?
A jeśli zaczne zachowywać się jak cham czyli katolik, czyli na wszystkich warcze bo
moja religia tylko słuszna, nie toleruje że inni inaczej żyją, nadymam się próżnością
i mam misje urządzania na siłę ludziom życia, bo moim zdaniem ich życie jest
złe.....będe lubiany?

Na stos, na stos, czarownica!!!
Brawo Hofman !
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Judeofaszyzm
Przekazywanie pozytywnych emocji via zapach potu