Nielubimy kogos za to jaki jest czy go nierozumiemy ?

1. Data: 2003-12-11 18:03:08

Temat: Nielubimy kogos za to jaki jest czy go nierozumiemy ?
Od: "jackal" <j...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nielubimy kogos za to jaki jest czy go nierozumiemy ?

jackal

1. Data: 2003-12-11 18:11:48

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

jackal
<j...@k...k.pl>

> Nielubimy kogos za to jaki jest czy go nierozumiemy ?
>
> jackal

Kota za to, jaki jest, a Alla nie rozumiemy.

P.

1. Data: 2003-12-11 18:39:13

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> jackal
> <j...@k...k.pl>

> Kota za to, jaki jest, a Alla nie rozumiemy.
>
> P.

Co jest, na rzeczy? :-))

Dawno nie gadaliśmy...

Nie wiem czy kumam,
ale All
mając swoje ewidentne wady...
ma też zalety, no niestety :-)

I możliwość wyboru.

Gdzie niezrozumienie?

ett

1. Data: 2003-12-11 18:52:07

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał

> Co jest, na rzeczy? :-))
>
> Dawno nie gadaliśmy...

"Na zachodzie bez zmian". To tylko echa burzliwej kampanii
sprzed lat.

Tak sobie myślę. Z rzadka. Chyba się migam od poważnej
roboty. Łomatko, jak ja się łatwo rozpraszam! Wypiję sobie
herbatkę, zajrzę na grupę... Fajnie tu. :-)

--
Sławek

1. Data: 2003-12-11 19:15:54

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roboty. Łomatko, jak ja się łatwo rozpraszam! Wypiję sobie
> herbatkę, zajrzę na grupę... Fajnie tu. :-)

Fajnie?
Zaraz Ci będzie ...fajnie. :-)))

Niech no, spuszczę psy ...

Nie wiem co Stirltz na to, ale się dowiesz, zapewniam.

Tak się porobiło, u nas, na wschodzie, że każdy bodzie.
Plotka niesie, że się zalęgło.
Kto żyw stara się rozgnieść, i ta kampania
w Pawle coś odsłania. Słonia, pewnie :-))

Czy słowo "demo kracja" kojarzy Ci się?
zważywszy anglosaskość częściową.

to chyba, o to tu, się rozchodzi, pomiędzy :-)

ett

Robota nie zając...
A nad czym się koncentrujesz, jak się nie
wpraszasz?

1. Data: 2003-12-11 19:24:56

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm]
<sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

<snip>
> "Na zachodzie bez zmian". To tylko echa burzliwej kampanii
> sprzed lat.
<snip>

Ach, Sławcze, nie tylko, a nawet nie przede wszystkim. Widzę z przykrością,
że chyba nie śledzisz niektórych nowszych interesujących konstrukcji
zaczepno-obronnych (pardon, objaśniających odbiór naturalnych strategii
przez wtórczych) Natural-Born Stratega Gormenghastly'ego.

Mars-mi z busu do busu.

P.

1. Data: 2003-12-11 19:30:58

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa
<e...@p...onet.pl>

<snip>
> Plotka niesie, że się zalęgło.
> Kto żyw stara się rozgnieść, i ta kampania
> w Pawle coś odsłania. Słonia, pewnie :-))
<snip>

taa...

wiedziałem, że tak to ktoś skomentuje :)

a ja się po prostu znowu nie mogłem powstrzymać przed szybkim pióra świstem,
gdy szakal podrzucił taką faaajną sztalugę :)

uprasza się o nieprzeszkadzanie sobie w dezi dezi bum tarara szewc zabija
szewca bum tarara bum tarara

p.

1. Data: 2003-12-11 19:38:11

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki
<s...@a...waw.pl>

> uprasza się o nieprzeszkadzanie sobie w dezi dezi bum tarara szewc zabija
> szewca bum tarara bum tarara

BTW Ostateczne Rozwiązanie Kwestii Księżycowej w wersji zareklamowanej przez
Temida z Amnezu sprawdza się i u mnie ekscelencko :)

Ach i w ogóle wszystkich przepraszam za swoje obecne rzyganie słowowtórcze,
gdyż będąc starem tómaczem, na finiszu jestem
tłu(ma)czenia monstrualnego i umęczonym wielce temi słuff tonami, aż
wyciekają ze mnie otworami wszelkiemi.

P.

1. Data: 2003-12-11 19:46:59

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ach i w ogóle wszystkich przepraszam za swoje obecne rzyganie
> słowowtórcze, gdyż będąc starem tómaczem, na finiszu jestem

lepsze tłu(ma)czenie niż tu moczenie :-)
PS. pampersy chwilowo wyszły ;D
\|/ re:

1. Data: 2003-12-11 19:50:27

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 20:38:11 +0100, Paweł Niezbecki
<s...@a...waw.pl> wrote:

> [...]
>gdyż będąc starem tómaczem, na finiszu jestem
>tłu(ma)czenia monstrualnego i umęczonym wielce temi słuff tonami, aż

Akurat za szewca masz u mnie plusa, bo piękny był i do przedchwili
byłem przekonany, że nikt go nie pamięta poza mną. ;-)

--
Amnesi

rola intuicji w zarządzaniu
Re: rola intuicji w zarządzaniu