Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!

1. Data: 2018-12-20 12:18:06

Temat: Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Gangi arabskie, które działają w dużych miastach jak Berlin, Hamburg czy
Brema dostrzegły potencjał w kolejnych imigrantach, którzy przybywają do
Niemiec. Benjamin Jendro ze związku policji powiedział, że klany i gangi
coraz chętniej poszukują imigrantów do wykonywania ,,brudnej roboty".

- Świeżo przybyli mężczyźni nie mają w większości wyroków skazujących na
koncie. Jest mniej prawdopodobne, że zostaną uwięzieni, jeśli zostaną
złapani - powiedział członek policyjnego związku zawodowego GDP."

Źródło: dailymail.co.uk

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2018-12-20 13:50:23

Temat: Re: Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.12.18 um 12:18 schrieb XL:
> [...]
> koncie. Jest mniej prawdopodobne, że zostaną uwięzieni, jeśli zostaną
> złapani - powiedział członek policyjnego związku zawodowego GDP."

To chyba dla mnie ta wiadomosc, choc troche spozniona? O roznych
klanach, bandach i grupach przestepczych donosza u nas od
kilkudziesieciu lat. Otwarte granice, imigranci ekonomiczni
(Gastarbeiter) i polityczni, migranci (podrozujacy, kierowcy), turysci -
to tez sa zrodla nie tylko dochodow jak i przestepczosci. Z Wlochami
przyjechaly mafie (wlasnie donoszono o miedzynarodowych akcjach przeciw
mafii), z Bliskiego Wschodu (np. Liban) klany przestepcze, z Balkanow
(np. Albanii) gangi, ze Wschodu (np. Polska) organizacje zajmujace sie
ludzkim handlem (przemyt ludzi, prostytucja), kradziezami (samochody,
maszyny budowlane, panele solarne itd.), zebractwem (Rumunia) i
falszowaniem pieniedzy (Bulgaria), z Dalekiego Wschodu (Rosja) i Ameryki
Lacinskiej narkotyki itd. itp.

Ale po co te informacje w grupie, ktorej tematem jest "Psychologia w
zyciu codziennym"? Moze po to, zeby postraszyc innych? Ludzie nie
jezdzcie do Niemiec, bo tam bandy murzynskie i inni Afrykanie, ktorym
nie chce sie pracowac, a w glowie maja tylko przestepstwa i seks?
Ostrzezenia rozszerzylbym tez na inne kraje Zachodu, bo tam wszedzie
przestepcy oraz ruja i porubstwo! ;-)

Kiedys pisalem o mlodej osobie, ktora boi sie przyjechac do Niemiec. A
dlaczego sie boi? Bo rodzice trzymali ja pod kloszem. Ojciec (wczesniej
hulaka) wozil ja na zabawy i prywatki (sprawdzone i kontrolowane przez
innych rodzicow) i odwozil do domu. Mama zawsze sprawdzala czy corki
dobrze sie prowadza, a wiec ubieraja sie skromnie, maja wlasciwe
towarzystwo i bron boze sie nie maluja. Dziewczyna nie siedziala
oczywiscie zawsze w domu. Jezdzila lub chodzila z grupami na pielgrzymki
do Czestochowy. Obcych krajow tez sie nie bala i jezdzila z grupa
(oczywiscie pewna!) do Lourdes i Rzymu. W domu chodzila np. na bal
mlodych katolickiego stowarzyszenia mlodziezy itd.

Btw. Z wymienionych powyzej przyczyn Watykan przoduje w liczbie
przestepstw, spozycia alkoholu i tytoniu. Ponizej 1000 stalych
mieszkancow, a miliony odwiedzajacych, ktorzy nie zawsze przestrzegaja
przykazan i psuja statystyki. :-)

A informacje o grupie pod
http://www.killfile.pl/opisy/pl.sci.psychologia.txt
--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2018-12-22 17:43:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> To chyba dla mnie ta wiadomosc

Narcyz.

4. Data: 2018-12-23 14:14:45

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.12.18 um 17:43 schrieb XL:

> Narcyz.

Mialem kolege Narcyza. Rzadkie imie.
Ad rem. Jesli towarzystwo czytajace i piszace liczy 2-5 osob, a z tego
jedna jest z Niemiec, wiec chyba dla niej ten news, bo kogo innego
interesuja Niemcy? Wiadomo, ze tam jest zle, niebezpiecznie, groza
secesje, recesje i reparacje czyli trzymac sie od nich jak najdalej.

Choc patrzac na rozne grupy to nie moge wyjsc w podziwu nad aktywnoscia
wielu uczestnikow. To material co najmniej na setki magisteriow, jesli
nie doktoratow, a moze i habilitacji. Ilu wariatow, trolli, nawiedzonych
mozna tam spotkac, dziwakow, ktorzy spedzaja cale dni na czytaniu i
pisaniu, a nikt ich nie czyta, malo kto rozumie. A jesli dostaja za to
pieniadz, to po cholere, bo odbiorcow niet?

Przypomina sie slynny ojciec McKenzie:

>Father McKenzie
Writing the words of a sermon that no-one will hear
No-one comes near
Look at him working
Darning his socks in the night when there's nobody there
What does he care

(...)
Father McKenzie
Wiping the dirt from his hands as he walks from the grave
No-one was saved<

5. Data: 2018-12-23 18:32:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 grudnia 2018 12:18:08 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> koncie. Jest mniej prawdopodobne, że zostaną uwięzieni, jeśli zostaną
> złapani - powiedział członek policyjnego związku zawodowego GDP."

Jak to stwierdził pan Krzysztof Karoń, nie każda praca jest pożyteczna, tylko
ta, która wytwarza realne produkty. Są też niestety prace bezproduktywne,
a także takie, których rezultat przyczynia się do kradzieży.

6. Data: 2018-12-27 22:54:17

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.12.18 um 18:32 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> Jak to stwierdził pan Krzysztof Karoń, nie każda praca jest pożyteczna, tylko
> ta, która wytwarza realne produkty. Są też niestety prace bezproduktywne,
> a także takie, których rezultat przyczynia się do kradzieży.

Nie sluchaalem uczonego, ale ciekawi mnie jakie on sam produkty wytwarza?

7. Data: 2018-12-28 00:14:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 22:54:19 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> Nie sluchaalem uczonego, ale ciekawi mnie jakie on sam produkty wytwarza?

ZTCW specjalistyczne programy i urządzenia dla profesjonalnych grafików
komputerowych pracujących w przemysłowej branży poligraficznej (kolorymetria).

8. Data: 2018-12-28 00:19:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-27 22:54, Silvio Balconetti wrote:

> Nie sluchaalem uczonego, ale ciekawi mnie jakie on sam produkty wytwarza?

Książke napisał.
Książke, która jest tak ważna, jak dzieła Feliksa Konecznego.
Nakład sie wyczerpał w zupełnie nieprawdopodobny sposób.
Ludzie zamawiaja po kilka egzęplarzy.
// zaraz ktoś napisze, że to trole wykupuja.

tu posłuchaj, dlaczego ta książka poprawnie opisuje rzeczywistość:
https://youtubersi.pl/film/532028/krzysztof-karon-i-
jego-najnowsza-ksiazka-historia-antykultury-czyli-po
ganstwo-vs-wartosci

https://sklep.key4.pl/pl/strona-glowna/1-historia-an
tykultury.html

Może, byś tak chociaż spis treści przełożył na górnobawarski?
http://www.historiaantykultury.pl/

9. Data: 2018-12-28 00:45:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 00:14, Jakub A. Krzewicki wrote:

> ZTCW specjalistyczne programy i urządzenia dla profesjonalnych grafików
> komputerowych pracujących w przemysłowej branży poligraficznej (kolorymetria).

A gdzieś to wyczytał?

10. Data: 2018-12-28 00:48:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2018 00:46:28 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> A gdzieś to wyczytał?

Sam Karoń ma na swojej stronie wykłady o kolorymetrii, gdzie o tym mówi.

[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?
Dzisiejsze niuchanie w GWnie (Nius z GWna vs Stasiek)
O tym, jak...
Barbarzyńcy #2 - Król Gąsiorek