Niemcy od kuchni.

1. Data: 2017-06-11 11:59:17

Temat: Niemcy od kuchni.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/amp/525835,azylanci-uchodzcy-
w-bawarii-w-niemczech-rozmowa-rigamonti.html

2. Data: 2017-06-11 12:51:17

Temat: Re: Niemcy od kuchni.
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 11:59, Ikselka pisze:
> http://www.dziennik.pl/amp/525835,azylanci-uchodzcy-
w-bawarii-w-niemczech-rozmowa-rigamonti.html

Wiesz kto to był muzułmanin? A wiesz jakie gustownie piekarniki dla
muzułmanów wymyślili Niemcy?
A poza tym w powyższym artykule nie ma nic o kuchni...
pozdr
Stefan

3. Data: 2017-06-11 13:00:13

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 12:51 stefan <s...@w...pl> pisze:

> [...]
> muzułmanów wymyślili Niemcy?
> A poza tym w powyższym artykule nie ma nic o kuchni...

Bardzo niespójny bełkot w artykule.
Mogą dom sprzedać, ale nie mogą sprzedać, "rząd płaci 4x cenę", ale dom
"niesprzedawalny", choć klienci walą drzwiami i oknami, a wszyscy sąsiedzi
sprzedali rządowi za tę czterokrotną cenę...
Itd. :)

--
Trefniś

4. Data: 2017-06-11 13:07:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> "niesprzedawalny", choć klienci walą drzwiami i oknami, a wszyscy sąsiedzi
> sprzedali rządowi za tę czterokrotną cenę...

Przykro mi, że nie czytasz ze zrozumieniem.

5. Data: 2017-06-11 13:16:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
w-bawarii-w-niemczech-rozmowa-rigamonti.html

> Wiesz kto to był muzułmanin?

Który? I dlaczego "był"?

> A wiesz jakie gustownie piekarniki dla
> muzułmanów wymyślili Niemcy?

Takie same, jak dla Polaków, Cyganów i Żydów w "polskich obozach śmierci",
jak sądzę...

> A poza tym w powyższym artykule nie ma nic o kuchni...

Bo w nim jest o Niemcach i Niemczech OD kuchni. Ale kuchenne ciekawostki
też znajdziesz - o tym, jak muzułmanie wszystkie ryby wyłowili i zeżarli,
pomimo że żarcia dostają po kokardkę i za darmo.

6. Data: 2017-06-11 13:27:30

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 11:59, Ikselka pisze:
> [Ciach pisuarowa propaganda NTG]

Przegięłaś pałę z zaśmiecaniem, tak postępują tylko wyjątkowe śmiecie.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

7. Data: 2017-06-11 14:08:14

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 13:16 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Bo w nim jest o Niemcach i Niemczech OD kuchni. Ale kuchenne ciekawostki
> też znajdziesz - o tym, jak muzułmanie wszystkie ryby wyłowili i zeżarli,
> pomimo że żarcia dostają po kokardkę i za darmo.

A według Michnika Polacy zjadają królewskie łabędzie:
http://wyborcza.pl/1,76842,14475011,Ktos_upiekl_i_zj
adl_labedzia_krolowej_Elzbiety__Anglicy.html

To też według ciebie kuchnia i mamy tutaj śmiecić takimi odpadkami "od
politycznej kuchni"?

--
Trefniś

8. Data: 2017-06-11 14:11:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
adl_labedzia_krolowej_Elzbiety__Anglicy.html

> To też według ciebie kuchnia i mamy tutaj śmiecić takimi odpadkami "od

Śmiecicie wieloma innymi, a nagle mnie nie wolno? A kysz!

9. Data: 2017-06-11 14:12:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Przegięłaś pałę z zaśmiecaniem, tak postępują tylko wyjątkowe śmiecie.

No to nie śmieć, wyjątkowy śmieciu.

10. Data: 2017-06-11 14:16:58

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 14:11 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

adl_labedzia_krolowej_Elzbiety__Anglicy.html

> Śmiecicie wieloma innymi, a nagle mnie nie wolno? A kysz!

Jeden przykład, albo giń!

--
Trefniś

Szparagi!
Humusy i brody.
Zakłady MLECZARSKIE???
Humus
Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267