Niemcy od kuchni.

21. Data: 2017-06-11 19:13:32

Temat: Re: Niemcy od kuchni.
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 19:01 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Nie interesuje mnie, za kogo mnie masz, panie troll i spamer.
> Nie masz honoru i tyle.

Każdy dostaje tyle szacunku, ile go ma dla innych.
Mój szacunek do Ikselki sięgnął dołu szambianego i chyba pod tym względem
jestem maruderem.

--
Trefniś

22. Data: 2017-06-11 20:03:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Każdy dostaje tyle szacunku, ile go ma dla innych.
> Mój szacunek do Ikselki sięgnął dołu szambianego i chyba pod tym względem
> jestem maruderem.

No to cóż Ci więcej pozostaje, niż więcej się nie pojawiać w MOICH wątkach,
prawda?
Powodzenia.

23. Data: 2017-06-11 20:30:19

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 20:03 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> No to cóż Ci więcej pozostaje, niż więcej się nie pojawiać w MOICH
> wątkach,
> prawda?
> Powodzenia.

Spamera _zawsze_ i _wszędzie_ trzeba potępić, to jest wręcz obowiązek!
Spróbuj znów spamować, szmatą do podłogi pogonię!

EOD

--
Trefniś

24. Data: 2017-06-11 20:34:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Spamera _zawsze_ i _wszędzie_ trzeba potępić, to jest wręcz obowiązek!
> Spróbuj znów spamować, szmatą do podłogi pogonię!

Spadaj ze swoją szmatą. Możesz mi naskoczyć.

25. Data: 2017-06-11 23:05:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 20:03, Ikselka pisze:

> No to cóż Ci więcej pozostaje, niż więcej się nie pojawiać w MOICH wątkach,
> prawda?
> Powodzenia.

To już nikt Ci nie odpisze.

--
animka

26. Data: 2017-06-11 23:17:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> To już nikt Ci nie odpisze.

Wisimito. Wystarczy, że wszyscy (!) czytają. Nie piszę tu w desperackim
oczekiwaniu na debilne odpowiedzi - a mądrych i tak jak na lekarstwo.

27. Data: 2017-06-11 23:28:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 23:17, Ikselka pisze:

> Wisimito. Wystarczy, że wszyscy (!) czytają. Nie piszę tu w desperackim
> oczekiwaniu na debilne odpowiedzi - a mądrych i tak jak na lekarstwo.

No tak, Ty masz bardzo wysokie IQ ;-)

--
animka

28. Data: 2017-06-13 09:12:13

Od: b <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 13:16:27 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> muzułmanie wszystkie ryby wyłowili i zeżarli,
> pomimo że żarcia dostają po kokardkę i za darmo.

Latem 1989 roku pracowałem z kolegą u winiarza w Austrii. W ramach przygotowań do
zbiorów remontowaliśmy pomieszczenia produkcyjno-gospodarcze a spaliśmy w pokoju nad
piwnicą z winami. Codziennie do obiadu i kolacji było wino ile się chciało, ale mimo
to kolega schodził w nocy po cichu do piwnicy i zabierał sobie jeszcze flaszeczkę.

29. Data: 2017-06-13 09:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b <s...@g...com> wrote:

> [...]
> kolega schodził w nocy po cichu do piwnicy i zabierał sobie jeszcze flaszeczkę.

A drugi kolega na to patrzył i się cieszył. Gratulacje.

30. Data: 2017-06-13 09:18:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b <s...@g...com> wrote:

> [...]
> kolega schodził w nocy po cichu do piwnicy i zabierał sobie jeszcze flaszeczkę.

No i pewnie okoliczni mieszkańcy też z waszego powodu posprzedawali domy i
się wynieśli.

Szparagi!
Humusy i brody.
Zakłady MLECZARSKIE???
Humus
Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267