Niemcy robią zapasy.

91. Data: 2016-11-29 01:34:04

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> przyjmujesz szczepionki bez podanego składu?
> to trzeba było od razu mówić, że stosujesz kambo
> <http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/311239925-Smierc-po-
warsztatach-oczyszczajacych.html>

> to teraz udowadniaj, że woda jest lepiej przebadana na skutki uboczne
> niż leki.

Pan jak zwykle nie zrozumiał sentencji wypowiedzi. Pan się jakoś dziwnie
nie może skupić na obowiązkowym charakterze szczepień kontra absolutnie
uznaniowym spożyciu butelkowanych wód.
Pan jest jednym żałosnym dowodem szkodliwości szczepień.

--
XL

92. Data: 2016-11-29 01:38:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ciekawe, czy dostaniesz taką gwarancję w sprawie aspiryny.

Tej zażywanej obowiązkowo pod groźbą kar administracyjnych?
:->

--
XL

93. Data: 2016-11-29 07:43:35

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2016 o 22:44, masti pisze:

> ROTFL. a poprosisz sprzedawcę wody mineralnej o to samo?

A picie wody mineralnej jest obowiazkowe ? :)
wielki rotfl :)))

94. Data: 2016-11-29 07:59:10

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2016 o 23:27, Ikselka pisze:

> Takiego zapewnienia na piśmie zażądała moja córka. Lekarz odmówił.

Jakoś mnie to nie dziwi...
Na przykladzie mojego dziecka widze, jak bardzo boja sie odpowiedzialnosci.

@

95. Data: 2016-11-29 10:39:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Jakoś mnie to nie dziwi...
> Na przykladzie mojego dziecka widze, jak bardzo boja sie odpowiedzialnosci.

Mało tego - sami boją się szczepić SWOJE dzieci. Mnóstwo lekarzy nie
szczepi.

--
XL

96. Data: 2016-11-29 11:00:35

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Nov 2016 07:59:10 +0100, w <583d273d$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
samya <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> Jakoś mnie to nie dziwi...
> Na przykladzie mojego dziecka widze, jak bardzo boja sie odpowiedzialnosci.

Sprzedawca wody mineralnej daje taką gwarancję?

97. Data: 2016-11-29 12:36:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Nov 2016 11:00:35 +0100, r...@k...pl napisał(a):

> Sprzedawca wody mineralnej daje taką gwarancję?

Której? - tej wlewanej pod przymusem w gardła obywateli pod groźbą kar
administracyjnych w razie odmowy wypicia?
:->

98. Data: 2016-11-29 12:59:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Nov 2016 09:39:03 GMT, Ikselka napisał(a):

> Mało tego - sami boją się szczepić SWOJE dzieci. Mnóstwo lekarzy nie
> szczepi.

Sama znam powyższe przypadki - a tu tak na marginesie:
https://jarek-kefir.org/2012/07/18/mam-potwierdzenie
-od-znajomego-lekarza-zero-szczepionek-i-tylko-medyc
yna-naturalna/

99. Data: 2016-11-29 13:45:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2016 o 23:28, Ikselka pisze:

> Masz mylne wrażenie - to Ty nie zrozumiałaś mojej przestrogi, żebyś się z
> niego NIE cieszyła.

Wyjaśnij zatem.

Ewa

100. Data: 2016-11-29 13:47:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 01:38, Ikselka pisze:

> Tej zażywanej obowiązkowo pod groźbą kar administracyjnych?

Na porodówce nie zauważyłam, żeby kogokolwiek ścigano z karami. A nie
szczepiła ok. połowa matek, z którymi miałam tam styczność. Bo nie.

Ewa

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons