Niemcy robią zapasy.

11. Data: 2016-11-14 15:22:38

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 14:08:26 +0100, FEniks napisał(a):

> I kotlety. Nie zapominajmy o kotletach. Żeby potem, w razie posuchy,
> można było je odgrzać.
>
> Ewa

Znaczy od sierpnia sytuacja już się poprawiła w Niemczech? - ostatni zamach
to niezły kotlet.

12. Data: 2016-11-14 17:17:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-14 10:37, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Za dużo radia słuchają.

13. Data: 2016-11-14 17:23:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://niezalezna.pl/84987-robcie-zapasy-jedzenia-i-
wody-pitnej-w-niemczech-panika-rzad-kaze-gromadzic-z
ywnosc

Suchary też?
http://forum.gazeta.pl/forum/w,20012,162226012,16222
6012,10_dniowe_zapasy.html

14. Data: 2016-11-14 17:28:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-14 11:52, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> No właśnie, nam wolno. A jak sobie Niemiec coś gromadzi,
> to sensacja wielka. I napiszą (niektórzy), że to panika.
> A inni przez trzy miesiące będą o tym powtarzać (albo
> dopiero po trzech miesiącach zaczną załapywać).

A tymczasem gdzieś w Odległej Galaktyce:
http://wpolityce.pl/swiat/305609-niemiecki-rzad-uspo
kaja-gromadzenie-zapasow-nie-jest-reakcja-na-zagroze
nie-na-apel-reaguje-polskie-mswia-w-polsce-nie-ma-po
trzeby-robienia-zapasow

"Na apel niemieckiego rządu odpowiedział polski rząd.
W Polsce nie ma zagrożenia terrorystycznego, nie ma potrzeby robienia
zapasów -- powiedział w poniedziałek szef MSWiA Mariusz Błaszczak,
odnosząc się do informacji o niemieckim programie obrony cywilnej, w
którym jest mowa o gromadzeniu zapasów na wypadek kryzysu."

I teraz mam dylemat, czy to jest naprawdę nasz rząd, skoro nie zaleca
zapasów...

15. Data: 2016-11-14 17:36:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://wyborcza.pl/7,75399,20577390,niemcy-rzad-zach
eca-obywateli-do-robienia-zapasow-zywnosci.html

> Mam nadzieję, że teraz lepiej :->

A na wp było?

16. Data: 2016-11-14 17:54:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> [...]
nie-na-apel-reaguje-polskie-mswia-w-polsce-nie-ma-po
trzeby-robienia-zapasow

> "Na apel niemieckiego rządu odpowiedział polski rząd.

Ten to zawsze stanie na wysokości zadania, wie co komu odpowiedzieć.
I kiedy.

> [...]
> którym jest mowa o gromadzeniu zapasów na wypadek kryzysu."
>
> I teraz mam dylemat, czy to jest naprawdę nasz rząd, skoro nie zaleca

Nie ma potrzeby robienia zapasów? Niech się wpisują miasta, które nie
są za. Jeśli nie Kielce, to może Wrocław? Oni tam, w tych Niemczech,
mieli latoś powódź, co to ją nazwali "powodzią stulecia". Czasem przy
tym wychodziło, że dwadzieścia lat temu na Dolnym Śląsku wirszaft był
lepszy niż tego roku w Bawarii. Ale niektórym kryzys musi kojarzyć się
tylko z terrorystami, którzy masowo wykupują zapałki z supermarketów.
A obrona cywilna z formacjami tworzonymi przez ministra specjalnej
troski.

Jarek

PS
i sól.
j.w.

--
wariackie papiery
i obsesja czysta

17. Data: 2016-11-14 17:55:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2016-11-14 10:37, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Za dużo radia słuchają.

Albo Usenetu zażywają. W sposób nieumiejętny.

--
Jarek

18. Data: 2016-11-14 17:57:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2016-11-14 10:57, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

eca-obywateli-do-robienia-zapasow-zywnosci.html

> A na wp było?

W maglu mówili.

--
Jarek

19. Data: 2016-11-14 18:48:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-14 17:54, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> lepszy niż tego roku w Bawarii. Ale niektórym kryzys musi kojarzyć się
> tylko z terrorystami, którzy masowo wykupują zapałki z supermarketów.

Na tych to najlepszy wieprzowy spam. Żaden szanujący się terrorysta nie
zeżre, więc więcej dla okupowanego luda zostanie. No i czysta. No i
ewentualnie ogór kiszony, jak kto lubi zakąszać.

> A obrona cywilna z formacjami tworzonymi przez ministra specjalnej
> troski.

Oni też na pewno mają jakieś zalecenia co do zapasów. Poza oczywistą na
takie okazję wodą święconą.

20. Data: 2016-11-14 18:49:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> http://niezalezna.pl/84987-robcie-zapasy-jedzenia-i-
wody-pitnej-w-niemczech-panika-rzad-kaze-gromadzic-z
ywnosc

Widzę, że Państwu wesolutko. Oby zapasy nie były potrzebne, ale kto ma
minimum wyobraźni, ZAWSZE ma w domu zapasy tzw żelazne. Ja mam. I jeszcze
dzieci i wnuczkę wyżywię. A Państwo jak wolą. Kiedy przyjdzie TA chwila,
coż, będę się o Was mogła jedynie marwić.

--
XL

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons