Niemcy robią zapasy.

251. Data: 2016-12-09 11:03:36

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nam z p.Stefanem o co innego chodziło. Nie epidemie, nie amnezje,
> tylko wyłudzanie zwolnień lekarskich i niechęć do swojej roboty.

Wiem, o co Wam chodziło, ale dyskusja jak to dyskusja - lubi skręcać.

Ewa

252. Data: 2016-12-09 13:31:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Wiem, o co Wam chodziło, ale dyskusja jak to dyskusja - lubi skręcać.

Ja, jak powszechnie wiadomo, nigdy dygresji nijakich nie robię, skręcać
w dyskusji z obranej drogi nie skręcam. Ale oczywiście rozumiem...

Jarek

--
Co to się działo, co się działo!
Uzdrowiska pół ze śmiechu się skręcało

253. Data: 2016-12-10 00:42:33

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mówisz, że dzieciaci członkowie PO

a bo PO!
jakie to typowe dla pisiorków.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

254. Data: 2016-12-10 21:19:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> a bo PO!
> jakie to typowe dla pisiorków.

Jakiś ty typowy!

--
XL

255. Data: 2016-12-11 20:14:56

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan pisze:
> Temat szczepień osobiście mi lata - ja byłem szczepiony na co się dało,
> moje dzieci, teraz wnuki - nigdy mi na myśl nie przyszło, że mogę
> ryzykować i nie szczepić. The End, Finale, Finis.
> pozdr
> Stefan

Nie byłbym taki kozak. Żadna szczepionka nie daje całkowitej pewności,
że się nie zachoruje. Znacząco tylko zwiększa szanse indywidualne.
Natomiast użyta w skali masowej daje odporność zbiorową - mała garstka
nieodpornych Uniemożliwia szybkie rozprzestrzenianie się wirusa czy
bakterii - aż do zupełnej eradykacji, jak to z ospą prawdziwą uczyniono.
Problem obecnie ze szczepieniami jest jeszcze inny - poza ruchami
przeciwszczepionkowymi widać wyraźną niechęć koncernów farmaceutycznych
do powtórzenia wyczynu z ospą. Stąd idiotyczne pomysły szczepienia
dziewcząt przeciwko brodawczakowi (kasa leci...), przy pozostawieniu
wystarczająco dużej populacji nieszczepionych, gwarantujących swobodne
rozprzestrzenianie się wirusa, czyli mężczyzn. Tak to szczepić można do
końca świata i jeden dzień dłużej - i do końca świata za te szczepionki
kasę zgarniać.

--
Darek

256. Data: 2016-12-12 02:26:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Dec 2016 20:14:56 +0100, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> [...]
> rozprzestrzenianie się wirusa, czyli mężczyzn. Tak to szczepić można do
> końca świata i jeden dzień dłużej - i do końca świata za te szczepionki

No a czy o coś innego zawsze chodzi w tym interesie?
:-(

---
Avast.

257. Data: 2016-12-12 15:43:18

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

09 Dec 2016 09:43:19 GMT, w <584a7cb6$0$643$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> Mówisz, że dzieciaci członkowie PO oraz jej dzieciaci wyborcy zgodnie ze
> swymi przedwyborczymi hasłami konsekwentnie i grupowo odmówili pobierania
> "niemożliwego" 500 co miesiąc aż do czasu pełnoletności swych dzieci? :-O

A to zwolniono ich z opłacania podatków, które idą na 500+?

> Na pewno ubezpieczyciel odzyska pieniądze bez problemu.

Wysil się -- kto ubezpiecza rządowe loty?

> Noooooooo, ale na pewno gdy PO i kodziarze z POmocą Niemców wypędzą
> wreszcie z Polski paskudny PiS, co to POmimo protestów i łez wciska im siłą
> do kieszeni "niemożliwe" 500 zł co miesiąc, ww. grupa POparcia jak jeden

Oczywiście, że jest możliwe. Możliwe jest nawet 2000+. Oczywiście dopóki
znajdują się na kredytodawcy.

258. Data: 2016-12-12 15:56:18

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jakiś ty typowy!

tylko tyle potrafisz? Dlaczego mnie to nie dziwi.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

259. Data: 2016-12-13 01:04:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Dec 2016 15:43:18 +0100, r...@k...pl napisał(a):

> Wysil się -- kto ubezpiecza rządowe loty?

Słyszałeś o polisach INDYWIDUALNYCH na życie?
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polisa-na-z
ycie-lecha-i-marii-kaczynskich-bez-3-mln-zl-w-razie-
zamachu/k060z

---
Avast.

260. Data: 2016-12-13 17:52:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> tylko tyle potrafisz? Dlaczego mnie to nie dziwi.

Typowe.

--
XL

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons