Niemcy robią zapasy.

281. Data: 2016-12-16 21:34:52

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 23:28, masti pisze:

> typowo polska katoliczka co nie wie jakie są nauki Kościoła?

a co ma Kosciol do chrzescijanstwa ?
sluchasz urzednikow, to tylko instytucja, stworzona przez ludzi :)

> w przeciwieństwie do Ciebie

Daj spokoj chlopie, bo pokazujesz tylko, ze nie umiesz myslec
samodzielnie, nie umiesz samodzielnie interpretowac Biblii, a tylko
slepo sie wsluchujesz w to, co powie ksiadz na swietym kazaniu.

@

282. Data: 2016-12-16 22:29:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2016 21:27:37 +0100, samya napisał(a):

> Niby Chrzescijanin, a Biblii nie zna...
> To Biblia wlasnie nakazuje bronic swojego domostwa.. i chrzescijanstwo
> szerzyc..

I zakazuje kochać bliźniego swego BARDZIEJ, niż siebie samego.
Czyli nie nakazuje wpuszczać do swego domu mordercy, bandyty, złodzieja,
gwałciciela, pasożyta, rabusia, zdrajcy.

---
Avast.

283. Data: 2016-12-16 22:44:18

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2016 o 22:29, Ikselka pisze:

> I zakazuje kochać bliźniego swego BARDZIEJ, niż siebie samego.
> Czyli nie nakazuje wpuszczać do swego domu mordercy, bandyty, złodzieja,
> gwałciciela, pasożyta, rabusia, zdrajcy.
>

> ---

Dokladnie.
Biblia, czyli slowo Boze, a nie ksiezowskie.

@

284. Data: 2016-12-17 00:41:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2016 21:23:51 +0100, samya napisał(a):

> Jezeli nie, to znaczy, ze jestes tzw. "bohaterem" zza klawiatury :)

No przecież jest. Chce tylko przy każdej okazji, więc i przy okazji kryzysu
uchodźzego w Europie, dokopywać katolikom, bo ma spory problem z nimi i to
się czuje. Ot co.

---
Avast.

285. Data: 2016-12-17 02:36:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-16 o 10:11, Ikselka pisze:

> Czyli na system operacyjny Android. Aplikacje czyli programy są dedykowane
> na system operacyjny, nie na model telefonu. Apple ma swój system iOS, a
> pozostali Android albo Windows Mobile albo Symbian.
> Twój telefon ma Android, a tu masz czytnik na ten system:
> https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
aohong.newsgroup&hl=pl
> Używałam go w innym moim telefonie, jest OK.

Dzięki. Trzeba będzie wejść na tę stronę telefonem. Tylko może jutro ;-)
> Na senior pl wiadomo,
> że każdy może pisać na grupy po zalogowaniu się, ale czytnik w telefonie
> to czytnik. Widziałam Twoje posty na senior.pl.
Ja ze 2 razy napisałam, wzięlam udział w konkursie i wygrałam radyjko
kąpielowe , jakis notesik i długopis.
Radyjko raczej nieprzydatne, bo zadnym śrubojrętem nie można odkręcić
malutkiej śrubki, żebu włozyc baterie.
Aż dziw bierze, że toto noe da się otworzyć. Po co wysyłają takie buble
jak nie można z nich korzystać. W tym radyjku to bateria powinna już
być, a nie bez baterii.
> Tam chyba jakoś przedrukowują się grupy Google, ja na senior.pl nigdy nie
> pisalam.

Chyba tak.

--
animka

286. Data: 2017-01-02 17:18:00

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Dec 2016 01:04:46 +0100, w
<10y1cdh11wqkk$.1uh6aumh08tcb.dlg@40tude.net>, Ikselka <i...@g...pl>
napisał(-a):

> Słyszałeś o polisach INDYWIDUALNYCH na życie?
> http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polisa-na-z
ycie-lecha-i-marii-kaczynskich-bez-3-mln-zl-w-razie-
zamachu/k060z

Indywidualne to indywidualna sprawa, sądziłem że piszesz o ubezpieczeniu lotu.

PS. Nie ustosunkowałaś się do reszty mojego posta.

PS2. Ubezpieczyciel mógł zrobić psikusa i nie wypłacić, skoro Komisja Parówkowa
twierdzi, że to był zamach. Ale obstawiam, że ubezpieczycielem było PZU :D.

287. Data: 2017-01-03 01:08:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> [...]
> twierdzi, że to był zamach. Ale obstawiam, że ubezpieczycielem było PZU :D.

Powiem tak: wszelka dyskusja na ten temat jest żenująca. I tak za bardzo
dałam sięcwciągnąć. Chcesz, to sobie sam szacuj, ile, komu i za co, kiedy
giną ludzie.
Co do "Komisji Parówkowej" - żenada. Nie mam ochoty zamienić z tobą ani
jednego słowa więcej, bo mi niedobrze. Jesteś podłym człowiekiem.

--
XL

288. Data: 2017-01-16 18:34:22

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 14 Dec 2016 21:53:26 +0100, w
<s8xkalk9cjps$.dbrq4dpyiwad$.dlg@40tude.net>, Ikselka <i...@g...pl>
napisał(-a):

> Pytalam o to - do tej pory brak odpowiedzi.

To może ja zapytam czy jesteście, aby państwo oferowało noclegownie dla
bezdomnych.
Jeżeli tak, to ilu zaprosiliście do swych domów?

289. Data: 2017-01-16 18:35:50

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

03 Jan 2017 00:08:11 GMT, w <586aeb6b$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
> Co do "Komisji Parówkowej" - żenada. Nie mam ochoty zamienić z tobą ani
> jednego słowa więcej, bo mi niedobrze. Jesteś podłym człowiekiem.

Usłyszeć coś takiego z ust katoliczki -- bezcenne :)

290. Data: 2017-01-16 23:52:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> [...]
> bezdomnych.
> Jeżeli tak, to ilu zaprosiliście do swych domów?

Jeśli chcesz mnie o coś spytać, wyrażaj się gramatycznie i logicznie.
Może odpowiem.

--
XL

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons