Niemcy robią zapasy.

311. Data: 2017-01-20 16:37:13

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 16:06:32 +0100, w
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
<t...@m...com> napisał(-a):

> Podaj źródło tej informacji!
> Gdyby to była prawda, byłoby o tym głośno.

Nie mówili o tym w TVPis? No jakim cudem?? :DD
https://oko.press/centrum-praw-kobiet-znow-srodkow-m
inister-dofinansuje-caritas/

> A to jest zwyczajne
> http://c.wrzuta.pl/wi4281/cf0c8606001b9c1c45d5bed2

Coraz ambitniejsze te memy, średnia IQ odbiorców maleje? :D

> Nie ma co dyskutować z tworzącymi światy równoległe.

Wracaj oglądać TVP, bo znowu ci coś umknie ;D.

312. Data: 2017-01-20 16:42:46

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 15:32:07 +0100, w
<d...@p...onet.pl
<s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
ca-okradl-rodzine-krolewska-szwecji-ktora-przyjela-g
o-pod-swoj-dach/

> o to to to !
> To akurat medialny przyklad, podobnych przypadkow jest multum

Ten też był muzułmaninem?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kelner-jarosl
aw-g-uslyszal-zarzuty-w-sprawie-znikniecia-obrazu-ge
siarka-z-palacu/bn60jfk

313. Data: 2017-01-20 16:44:24

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 15:34:52 +0100, w
<c...@p...onet.pl
<s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> ale ze co ?

Tak sądziłem.
Spróbuj najpierw tutaj:
http://sciaga.pl/slowniki-tematyczne/3611/schematy-w
ykresy-wypowiedzen-wielokrotnie-zlozonych-i-ich-opis
/

314. Data: 2017-01-20 17:04:37

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2017 o 16:37 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> Fri, 20 Jan 2017 16:06:32 +0100, w
> <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

> Nie mówili o tym w TVPis? No jakim cudem?? :DD
> https://oko.press/centrum-praw-kobiet-znow-srodkow-m
inister-dofinansuje-caritas/

"Fundację Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO założyli weterani
dziennikarstwa - Helena Łuczywo, Seweryn Blumsztajn, Jacek Rakowiecki, Jan
Ordyński i Piotr Pacewicz"

Fundacja OKO Saurona...

Komuś mówią coś te nazwiska? Łuczywo, Blumsztajn et consortes...

> Coraz ambitniejsze te memy, średnia IQ odbiorców maleje? :D

Im bardziej celne, tym trudniej akceptowalne :)

> Wracaj oglądać TVP, bo znowu ci coś umknie ;D.

_Nawet_ owe OKO podaje ci wystarczającą ilość informacji, żeby _zrozumieć_
brak dotacji dla 2/3 ofiar przemocy domowej kosztem pozostałej 1/3. To
proste, ale nie dla wyznawców Gazety Koszernej.

EOD

--
Trefniś

315. Data: 2017-01-20 17:19:19

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2017 o 16:42 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> [...]
>
> Ten też był muzułmaninem?
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kelner-jarosl
aw-g-uslyszal-zarzuty-w-sprawie-znikniecia-obrazu-ge

Nieistotne, ktoś zajęty obrazem z życia rodziny byłego preydenta "Bydło na
pastwisku":

http://niepoprawni.pl/blog/aleszumm/bydlo-na-pastwis
ku-w-kancelarii-b-prezydenta-bronislawa-komorowskieg

nie dopilnował Gęsiarki, za którą odpowiadał.
"Bydła" jeszcze nie odnaleziono, nie było jeszcze przeszukania w Budzie
Ruskiej u Bul-Komorowskiego.
To się jeszcze zemści na PiS.

--
Trefniś

316. Data: 2017-01-20 19:11:44

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.01.2017 o 16:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
> Spróbuj najpierw tutaj:
> http://sciaga.pl/slowniki-tematyczne/3611/schematy-w
ykresy-wypowiedzen-wielokrotnie-zlozonych-i-ich-opis

Nie pochlebiaj sobie :)
Ale dobrze, ze znasz takie strony, moze pomoga Ci budowac zdania logiczne.

@

317. Data: 2017-01-20 21:08:20

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 19:11:44 +0100, w
<5...@p...onet.pl
<s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> >
> Nie pochlebiaj sobie :)
> Ale dobrze, ze znasz takie strony, moze pomoga Ci budowac zdania logiczne.

W razie dalszych problemów mogę rozbić na prostsze zdania.

318. Data: 2017-01-20 21:20:59

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 17:04:37 +0100, w
<t...@m...com> napisał(-a):

> [...]
> Ordyński i Piotr Pacewicz"
>
> Fundacja OKO Saurona...
> Komuś mówią coś te nazwiska? Łuczywo, Blumsztajn et consortes...

Tzn. chciałeś powiedzieć, że mieli UB-ków w rodzinie,
że dzwoniłeś do Centrum Praw Kobiet i zaprzeczyli?

Czy może po prostu pomyliły ci się wątki? :DD

http://magazyn.7dni.pl/355235,Co-takiego-zlego-zrobi
ly-kobiety-ze-sa-tak-traktowane-w-naszym-kraju.html
Idź tam poszukaj, może dziadkowie byli w Armii Ludowej ;DD

> Im bardziej celne, tym trudniej akceptowalne :)

Rozumiem -- dostosowane do poziomu targetu. Takie czasy :D

> _Nawet_ owe OKO podaje ci wystarczającą ilość informacji, żeby _zrozumieć_
> brak dotacji dla 2/3 ofiar przemocy domowej kosztem pozostałej 1/3.

Rozwiń swoją niezwykle błyskotliwy sposób myślenia, maestro intelektu, jak do
tego doszedłeś? ;D

> To proste, ale nie dla wyznawców Gazety Koszernej.

Widzę, że doskonale wiesz co czytam. A Niemca też mam w rodzinie czy nie? :DD

319. Data: 2017-01-20 21:27:34

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 17:19:19 +0100, w
<t...@m...com> napisał(-a):

> [...]
ku-w-kancelarii-b-prezydenta-bronislawa-komorowskieg

> nie dopilnował Gęsiarki, za którą odpowiadał.

Nie przejmuj się, są jeszcze tacy nieudacznicy co preziowi nie potrafią opon
założyć do BMW :D. Nie wiesz czy nie boi się jeździć na nartach z taką
ochronką? ;D

> "Bydła" jeszcze nie odnaleziono, nie było jeszcze przeszukania w Budzie
> Ruskiej u Bul-Komorowskiego.

Przyznam, że nie rozumiem. Ale nie jestem twoim targetem, więc chyba możesz to
zrozumieć ;DD

> To się jeszcze zemści na PiS.

Tak jak na PO nieprzeszukanie mieszkania uciekającego ze Smoleńska aktualnego
Ministra Wojny Dronowej, nieprawdaż? :DD

320. Data: 2017-01-20 21:44:16

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2017 16:06:32 +0100, w
<t...@m...com> napisał(-a):

> Podaj źródło tej informacji!
> Gdyby to była prawda, byłoby o tym głośno.

PS. Nie zapomnij poszukać informacji o tym co poniżej na tvpinfo ;DD

Krajowy Ośrodek Adopcyjny TPD ma przestać istnieć, pozostaną tylko ośrodki
katolickie. "Przyszła dobra zmiana"

W poniedziałek późnym popołudniem zostaliśmy zaproszeni na wtorek do
Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Tam wiceminister Bartosz
Marczuk odczytał nam obwieszczenie ministra, że od 17 stycznia są w Polsce dwa
ośrodki upoważnione do przeprowadzania adopcji międzynarodowych. Jeden to
Katolicki Ośrodek Adopcyjny w Warszawie, drugi Diecezjalny Ośrodek w Sosnowcu.
Jeden z tych ośrodków ma doświadczenie w adopcjach zagranicznych, drugi nie. W
tym obwieszczeniu nie było nas, czyli Ośrodka TPD oraz wojewódzkiego ośrodka z
Warszawy, który do tej pory miał takie uprawnienia.

Padło jakieś uzasadnienie?

Trudno to nazwać uzasadnieniem. Zapytałam ministra, dlaczego prawa do adopcji
zagranicznych uzyskał ośrodek diecezjalny z Sosnowca, który nie ma
odpowiedniego doświadczenia, a uprawnienia utraciły ośrodki z doświadczeniem.
Usłyszałam: "bo taka jest nasza decyzja".

Powiedziano nam, że takie adopcje muszą być ograniczone. Tłumaczono, że Polska
nie może postępować jak kraj rozwijający się, który swoje dzieci oddaje
zagranicę.

Jakie dzieci wasz ośrodek przekazywał do adopcji zagranicznych?

Najczęściej są to dzieci z dużymi problemami zdrowotnymi, które w Polsce nie
miały szans na adopcję. Wprawdzie w ministerialnych statystykach wygląda to
tak, że dzieci niepełnosprawne stanowiły tylko 20 proc. adoptowanych. W
rzeczywistości było tak, że np. dziecko miało diagnozę, iż ma padaczkę, ale nie
miało orzeczenia o niepełnosprawności. W statystyce więc było tak, że dziecko
było zdrowe.

Ale fakt, czasami do adopcji przeznaczaliśmy dzieci zdrowe. Jeśli była czwórka
rodzeństwa, to robiliśmy wszystko, aby to rodzeństwo trafiło do jednej rodziny.
I w tej czwórce były też dzieci zdrowe.

Co teraz będzie z Ośrodkiem TPD?

Na papierze wygląda to tak, że nasz Ośrodek nie jest likwidowany. Ale ta
decyzja zabiera nam jedyne zadanie, jakie wykonywaliśmy. Zagraniczne adopcje
prowadziliśmy przez 27 lat! Ministerstwo musiało o tym wiedzieć, bo na każdą
zagraniczną adopcję wydawało zgodę.

Niestety, zagraniczne adopcje to jest działalność bardzo niszowa, pisze się
nich tylko źle. Proszę mi wierzyć: to, co robimy, to bardzo ciężka praca dla
dobra dzieci. To są naprawdę bardzo szczęśliwe adopcje. Mamy na to dowody, bo
jesteśmy z wieloma rodzinami w kontakcie, czy dostajemy po latach zaproszenia
na śluby tych naszych dzieci. Przyjeżdżamy tam i widzimy, że one nic nie
straciły na tym, że zostały przekazane do adopcji zagranicę, a wiele zyskały.

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons