Niemiecka ekościema (mówiłam!).

1. Data: 2020-05-31 14:21:58

Temat: Niemiecka ekościema (mówiłam!).
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

30 maja 2020:
https://nczas.com/2020/05/30/jak-zielona-unia-europe
jska-mogla-na-to-pozwolic-niemcy-uruchomili-dzis-ogr
omna-elektrownie-weglowa/?fbclid=IwAR1n8uPzatIgw2TAw
w1udp3BwvQohvx9SDBhk-qz3uh0BDbhm4KdDi9FZe8

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-05-31 22:51:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Byle dzialala na POlski wungiel PO nam KOzystnych cenach ;)

Ale nie:
Koment sPOd tekstu:

Robol 30 maja 2020 19:29 At 19:29
"Własnie dlatego niemiecki inwestor kupił pola węglowe w Orzeszu i chce kupić dopiero
co zamknięta kopalnie w Suszcu , Niemcy planowali zniszczyć i wykupić kopalnie w
polsce od 20 lat , jak rudy wszedł to wszystko szło na sprzedaż za bezcen, tak jak
cukrownie, najlepiej upadek firmy i wykup za grosze A polaczki mieli zapier...ać za
grosze."

3. Data: 2020-06-01 00:31:27

Temat: Re: Niemiecka ekościema (mówiłam!).
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-31 14:21, XL wrote:
> [...]
omna-elektrownie-weglowa/?fbclid=IwAR1n8uPzatIgw2TAw
w1udp3BwvQohvx9SDBhk-qz3uh0BDbhm4KdDi9FZe8

Ktos tam napisal w komentarzach, ze Unia siem rozpada i wszelkie te
oplaty klimatyczne przestana obowiazywac.

4. Data: 2020-06-01 00:43:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-31 22:51, m...@g...com wrote:
> [...]
tak jak cukrownie, najlepiej upadek firmy i wykup za grosze A polaczki mieli

Nie ma takiej rzeczy, ktorej by u Nas nie kupili... albo nam nie zajebali.

//pytanie jest, czy jak przyjda Chinczucy z 100 razy grobszym portfelem,
to nasi dobrodzieje, tez ich beda po rekach calowac...?

https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/364049
,tusk-pocalowal-merkel-w-reke-w-niemczech-dyskutuja.
html

5. Data: 2020-06-01 01:05:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
> [...]
>>

> Ktos tam napisal w komentarzach, ze Unia siem rozpada i wszelkie te
> oplaty klimatyczne przestana obowiazywac.

Daj Panie Boże, aby się rozpadła, DAJ!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-06-01 03:26:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 01:05, XL wrote:
> [...]
omna-elektrownie-weglowa/?fbclid=IwAR1n8uPzatIgw2TAw
w1udp3BwvQohvx9SDBhk-qz3uh0BDbhm4KdDi9FZe8

Ostatnie 3 miesiace pokazaly, ze to wlasciwie juz siem stalo... i ze to
tylko taka fasada na 'dobrom pogode'.

7. Data: 2020-06-01 07:55:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2020 o 14:21, XL pisze:
> [...]
omna-elektrownie-weglowa/?fbclid=IwAR1n8uPzatIgw2TAw
w1udp3BwvQohvx9SDBhk-qz3uh0BDbhm4KdDi9FZe8

Przeczytałabyś raz coś normalnego... a nie ściek manipulacji.

Po pierwsze, większość Niemców była i jest przeciwna otwarciu. Więc to
nie jest "Niemiecka ściema" (to tak jakbyś napisała, że Polska łamie
prawo i konstytucję, a to nie cała Polska, tylko pis).

Po drugie, w tym twoim ścieku zapomnieli napisać, że jest bardziej
czysta i zastąpi kilka innych elektrowni węglowych, dużo brudniejszych
(co nie jest dziwne, prawaki mają w dupie ekologię i chodzi tylko o to,
żeby dosrać Niemcom dla idei. Cekawe dlaczego ci hipokryci tak się
akurat tą elektrownią podniecają, a nie podniecają się budowanymi w
Polsce...). Prawaki polskie skupują miał węglowy, syfią na potęgę, sami
na potęgę budują elektrownie węglowe i płaczą, że mamy za mało czasu na
przestawienie się czystą energię (a i tak mają to w dupie i nic z tym
nie robią, albo tylko pozorują), a innym wypominają, że ci inni też
potrzebują czasu...
Prawactwo to stan umysłu.

Wiesz, że w Niemczech prawie w każdym sklepie jest automat do skupu
butelek? Mają zwrotne butelki plastikowe i puszki... i to od lat. A
polskie prawaki wypominają im jedną elektrownię... żenujące.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-06-01 08:51:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2020 o 03:26, Izaura pisze:

> Ostatnie 3 miesiace pokazaly, ze to wlasciwie juz siem stalo... i ze to
> tylko taka fasada na 'dobrom pogode'.

Czyli Kłamczuszek kłamał, że po nocach negocjował dla Polski kasę i tak
dużo wynegocjował od tej rozpadniętej unii? To z kim on negocjował i od
kogo ma być ta kasa, skoro unia jest rozpadnięta?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2020-06-02 00:09:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 07:55, Kviat wrote:
> [...]
>
> Po drugie, w tym twoim ścieku zapomnieli napisać, że jest bardziej
> czysta i zastąpi kilka innych elektrowni węglowych,

O, qu*fa!

//i po raz kolejny dowiodlas, ze nie rozumiesz rzeczywistosci...

Biedna idiotko, (mowie to z troskom!), nie ma takiej technologi, w calym
wszechswiecie, by ze spalania wegla w tlenie, nie otrzymywac dwutlenku
wegla!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sekwestracja_dwutlenku
_w%C4%99gla

10. Data: 2020-06-02 00:18:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 08:51, Kviat wrote:

> Czyli Kłamczuszek kłamał, że po nocach negocjował dla Polski kasę i tak
> dużo wynegocjował od tej rozpadniętej unii? To z kim on negocjował i od
> kogo ma być ta kasa, skoro unia jest rozpadnięta?

//macie tu, wezcie se przeczytajcie pierwsze zdanie i poproscie kogos,
zeby wytlumaczyl... bo jestem przekonany, ze nie zrozumiecie...

https://europa.eu/european-union/about-eu/eu-budget_
pl

"Budżet UE jest finansowany ze źródeł obejmujących określony procent
dochodu narodowego brutto każdego państwa członkowskiego. "

O [nas/was] idiotach c.d... ;)
Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]