Niemiecki exodus.

11. Data: 2018-06-27 18:34:36

Temat: Re: Niemiecki exodus.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:
> [...]
pi/

> Niemcy mają praktycznie cały świat dla siebie, jeżdżą se wszędzie bez wiz.
> Taki emeryt niemiecki nie musi siedzieć na starość u siebie, wręcz
> jest pożądany w biedniejszych państwach.

A coz to za problem uzyskać wizę - także dla Polaka - jeśli tylko ma za co
i z czym wyjechać. Wiza to nie łaska. Jak wieziesz ze/za sobą pieniądze, to
wszędzie drzwi otwarte. Tylko że Polak biedny. Polak jednak może na starość
sprzedać, co ma, i jechać do Meksyku, bo tam tanio i ciepło :-))

--
XL

12. Data: 2018-06-27 20:17:17

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Mittwoch, 27. Juni 2018 18:34:37 UTC+2 schrieb XL:
> [...]
> wszędzie drzwi otwarte. Tylko że Polak biedny. Polak jednak może na starość
> sprzedać, co ma, i jechać do Meksyku, bo tam tanio i ciepło :-))

Szerokiej drogi! W Meksyku w niedziele sa wybory prezydenckie i parlamentarne. Dotad
juz 160 politykow ponioslo w czasie kampanii smierc. Do Nikaragui i Wenezueli tez nie
radze jechac. Warto moze rozejrzec sie w poblizu? Turcja, Kanary, Baleary, Grecja,
Malta, Portugalia. Jak sie dobrze sprzeda chalupe to mozna nawet dostac tamtejsze
obywatelstwo i nie chadzac co jakis czas po urzedach w celu przedluzenia pobytu. U
Hellenow stawka wynosi min. 250 T.

13. Data: 2018-06-27 21:17:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <h...@g...com> wrote:
> [...]
> chadzac co jakis czas po urzedach w celu przedluzenia pobytu. U Hellenow

Nie mam zamiaru opuszczać Polski. Dobrze mi tu.

--
XL

14. Data: 2018-06-27 22:23:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-27 o 18:34, XL pisze:
pi/

> A coz to za problem uzyskać wizę - także dla Polaka - jeśli tylko ma za co
> i z czym wyjechać. Wiza to nie łaska.

W prl to była łaska.
Państwo pislamskie dąży do tego samego.

> Jak wieziesz ze/za sobą pieniądze, to
> wszędzie drzwi otwarte. Tylko że Polak biedny. Polak jednak może na starość
> sprzedać, co ma, i jechać do Meksyku, bo tam tanio i ciepło :-))

A miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-06-27 22:26:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-27 o 21:17, XL pisze:

> Nie mam zamiaru opuszczać Polski. Dobrze mi tu.

Bo nie potrafisz nawet zarobić na zus.
Dlatego ci tu dobrze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-06-27 23:40:30

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobra sprawa z tymi pieniedzmi na podroz. Przed 20 chyba laty slyszalem, ze
"biznesmeni" z Rosji jezdza z walizkami pieniedzy. Stad byly czeste napady na
autobusy ze wschodu. Teraz za hotele, a szczegolnie samochody (rent car) placi sie
kartami, wzglednie online, bo gdy wyciagasz pieniadze to wzbudzasz podejrzenia.
Recepcje czasem nie maja kas.
PS. Oczami wyobrazni widze biedaka np. przed immigration officer na amerykanskim
lotnisku, ten pyta o route, adres hotelu, bilet powrotny i srodki, a ty mu pokazujesz
portfel z kupa dolarow. :-) Jakie jest prawdopodobienstwo, ze cie zawroci? ;-)

17. Data: 2018-06-28 00:35:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <h...@g...com> wrote:

> [...]
> amerykanskim lotnisku, ten pyta o route, adres hotelu, bilet powrotny i
> srodki, a ty mu pokazujesz portfel z kupa dolarow. :-) Jakie jest

Durniu, nie mówię o wożeniu ze sobą pieniędzy w worku czy portfelu. Dziś
pieniądze wędrują bezgotówkowo - za tym, kto nimi bezgotówkowo płaci w
dowolnym miejscu na świecie. Nikogo nie obchodzi, gdzie są fizycznie jego
pieniądze, ale to, aby nimi PŁACIŁ w konkretnym miejscu czy kraju. Jeśli to
robi i ma zdolność finansową - jest mile widziany.

--
XL

18. Data: 2018-06-28 00:35:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2018-06-28 09:29:11

Od: Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale to, aby nimi PŁACIŁ w konkretnym miejscu czy kraju. Jeśli to robi i ma
> zdolność finansową - jest mile widziany.

Robi sie swiatowo i kulturalniej. Ale jest jeszcze sporo do zrobienia,
bo uchodzcy przeszkadzaja.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/42859457911/i
n/album-72157694789545042/

--
makita nimo sa ulahi
sb

20. Data: 2018-06-28 11:38:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> wrote:

> Robi sie swiatowo i kulturalniej. Ale jest jeszcze sporo do zrobienia,
> bo uchodzcy przeszkadzaja.
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/42859457911/i
n/album-72157694789545042/

Tak, jest sporo do zrobienia - trzeba nauczyć ludzi rozróżniania pojęć
,,uchodźca" i ,,imigrant ekonomiczny", bo im się politpoprawność rzuciła na
mózgi i chcą z cudzego portfela karmić darmozjadów i nierobów.

--
XL

VAT-owski przekręt T-mobile.
Opole nie forever.
Twórczość naukowa vs ochrona dóbr osobistych.
boty atakują
Sprawa T.Komendy - giną świadkowie.