Niemiecki exodus.

21. Data: 2018-06-28 13:05:41

Temat: Re: Niemiecki exodus.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-28 o 11:38, XL pisze:

> Tak, jest sporo do zrobienia - trzeba nauczyć ludzi rozróżniania pojęć
> ,,uchodźca" i ,,imigrant ekonomiczny", bo im się politpoprawność rzuciła na
> mózgi i chcą z cudzego portfela karmić darmozjadów i nierobów.

Tak, jest sporo do zrobienia - trzeba nauczyć ludzi dostrzegania ludzi
wśród ludzi, bo im się coś we łbach popierdoliło i dla nich kobieta,
gej, murzyn czy ateista to już nie człowiek.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2018-06-28 19:59:53

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.06.2018 um 13:05 schrieb Kviat:

> [...]
> wśród ludzi, bo im się coś we łbach popierdoliło i dla nich kobieta,
> gej, murzyn czy ateista to już nie człowiek.

Najgorsze w tym, ze opinie takie wyglaszaja glownie ludzie, ktorzy
nigdzie nie byli, nic nie widzieli, nie znali zywego uchodzcy i nigdy
nie byli w obozie dla uchodzcow. Znalem wielu, znam tez paru, a przed
ponad 30 laty cos tam widzialem i doswiadczylem, dlatego nie potrafie
byc kategoryczny w ocenach.
A obecnie u nas (BRD) szczegolnie zla opinie maja przybysze z polnocnej
Afryki oraz Balkanow (np. Albania, Kosowo), w tym nie nielegalni, bo z
nalezacych do UE Rumunii i Bulgarii. Ale nie wszyscy, bo znam wiele osob
stamtad, ktore sa lub byli ok (mialem kolezanki/kolegow z Polski, USA,
Rosji, Rumunii, Kosowa, Serbii, Chorwacji, Turcji, Libanu itd.).
Z dawnych czasow mam nie najlepsze wspomnienia ze spotkan z rodakami. Na
szczescie wiezow nie podtrzymalismy. Wyjatkiem byla rodzina, ktora nam
durne linki wysylala z Kanady, wiec ich odlaczylismy (FB). A udalo im
sie znalezc jakichs frajerow za oceanem, do ktorych wyjechali, wiele lat
prawowali sie z socjalem o dodatkowe kursy jezykowe (szare komorki nie
nadazaly), a synow wyedukowali na day laborer. :-) Byli oni
"ekonomiczni", "nielegalni", "uchodzcy", bo myla mi sie pojecia. ;-)

Ach Goddallah!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

23. Data: 2018-06-28 22:41:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> nie byli w obozie dla uchodzcow. Znalem wielu, znam tez paru, a przed
> ponad 30 laty cos tam widzialem i doswiadczylem, dlatego nie potrafie

Nie tylko Ty ,,widziałeś i znałeś".

> [...]
> nadazaly), a synow wyedukowali na day laborer. :-) Byli oni
> "ekonomiczni", "nielegalni", "uchodzcy", bo myla mi sie pojecia. ;-)

Wspołczuję rodzinie takiego ,,krewnego" jak ty.

--
XL

24. Data: 2018-06-29 14:14:02

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wspołczuję rodzinie takiego ,,krewnego" jak ty.

Moglbym przekazac, ale nie wiem komu, bo w Kanadzie nie mam krewnych.

Trudny jest ten jezyk polski, wiec podam zdanie o "rodzinie" w
tlumaczeniach:

>The exception was a family that sent us dumb links from Canada so we
canceled them (FB)<

>Die Ausnahme war eine Familie die uns dumme Links aus Kanada geschickt
hat, also haben wir sie gekündigt (FB)<
--
saluto
Silvio Balconetti

25. Data: 2018-06-29 15:25:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moglbym przekazac, ale nie wiem komu, bo w Kanadzie nie mam krewnych.
>
> Trudny jest ten jezyk polski, wiec podam zdanie o "rodzinie" w
> [...]

Prawdę mówiąc nie obchodzi mnie to.

--
XL

VAT-owski przekręt T-mobile.
Opole nie forever.
Twórczość naukowa vs ochrona dóbr osobistych.
boty atakują
Sprawa T.Komendy - giną świadkowie.