* Niepokalane poczynanie *

1. Data: 2010-02-21 22:24:49

Temat: * Niepokalane poczynanie *
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepokalane poczęcie to jeden z fundamentów psychiki
---------
wielu mężczyzn i kobiet w tym kraju, dlatego pozwoliłem sobie
zamieścić na grupie pl.soc.psychologia sprostowanie.

Sdz 13:6-7
6. Poszła więc kobieta do swego męża i tak rzekła do niego: Przyszedł do
mnie mąż Boży, którego oblicze było jakby obliczem Anioła Bożego - pełne
dostojeństwa.

7. Rzekł do mnie: Oto poczniesz i porodzisz syna, lecz odtąd nie pij wina
:o)
*******

ani sycery, ani nie jedz nic nieczystego, bo chłopiec ten będzie Bożym
nazirejczykiem od chwili urodzenia aż do swojej śmierci.
(BT)

Tak więc w samym Piśmie św. mamy przykłady obwieszczania przez anioła
przyszłych narodzin. I następne:

Iz 7:16
16. Dlatego Pan sam da wam znak: Oto Panna pocznie i porodzi Syna,
**
i nazwie Go imieniem Emmanuel.
(BT)

Iz 8:3
3. Z b l i ż y ł e m się też do prorokini. Ona p o c z ę ł a i porodziła
syna.
****
I rzekł mi Pan: Nazwij go imieniem Maher-Szalal-Chasz-Baz,
(BT)

Piszą Żydzi w ST swobodnie o poczynaniu i rodzeniu,
ale żadnemu nie przyszło do głowy wymyślać cudów
poza ten cud, kiedy mężczyzna i kobietą tworzą razem
nowe życie.

Co się stało synoptykom, że w swoich ewangeliach zaczynają
bredzić o tym, jakoby sam Bóg wziął się do zapładniania kobiet ? :o/
Najprawdopodobniej pisano Ewangelie w Aleksandrii i zdaje się stąd
wtręt nawiązujący do mitologii egipskiej, a może do greckiej...
Tak czy owak to nie pochodzi od wyznawców judaizmu,
którym też był i Jezus, który nigdy się nawet nie zająknął
na ten temat. Podobnie Paweł, przytrafiło się to dopiero
tzw. ewangelistom.

zdarBrat

2. Data: 2010-02-22 04:31:28

Temat: Re: * Niepokalane poczynanie *
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niepokalane poczęcie to jeden z fundamentów psychiki
---------
> wielu mężczyzn i kobiet w tym kraju, dlatego pozwoliłem sobie
> zamieścić na grupie pl.soc.psychologia sprostowanie.
===
Nie ma poczynania bez przyczyny, warto sobie zdać z tego sprawę,
co czasem umyka nieuważnym obserwatorom życia.

Przyczyny
------------
1. Maryję zapłodnił jakiś mężczyzna, w szczególności Józef
2. Maryję zapłodnił Bóg swoim osobistym nasieniem lub stworzonym
specjkalnie na tę okazję
3. Maryja poczęła sama bez żadnego związku z nasienie Boga czy Józefa

Czy ktoś zechce mi pomóc rozwikłać ten problem ?

zdarBrat

3. Data: 2010-02-22 06:21:11

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sweet.graa`l'" <s...@i...pl> wrote in message

> [...]
> 3. Maryja poczęła sama bez żadnego związku z nasienie Boga czy Józefa
>
> Czy ktoś zechce mi pomóc rozwikłać ten problem ?

3 wyeliminuj - partenogeneza zawsze daje kopię matki -te same chromosomy,
bez skrzyżowania. Był przed laty (lata 50) przypadek, matka urodziła córkę,
badano sprawę - bez udziału męża, który mimo wyjaśnienia sprawy rozwiódł się
z żoną - taki niewierny Tomasz był. :-))))))))))))))))))))))

4. Data: 2010-02-22 06:21:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. Maryja poczęła sama bez żadnego związku z nasienie Boga czy Józefa
>
> Czy ktoś zechce mi pomóc rozwikłać ten problem ?

Sztuczna inseminacja z kosmosu?

5. Data: 2010-02-22 13:48:19

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

---------

> 3 wyeliminuj - partenogeneza zawsze daje kopię matki -te same chromosomy,
==
Otóż to, bez żadnego sensu ewangelicznego, skoro Jezus miałby być jedynie
kopią matki :o)

> [...]
> się
> z żoną - taki niewierny Tomasz był. :-))))))))))))))))))))))
Tak czy owak ten punkt odpada, skoro przez Jezusa ma prowadzić
droga do jakiejś innej istotności.

zdarBrat

6. Data: 2010-02-22 13:50:22

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

---------

> Sztuczna inseminacja z kosmosu?
===
Ok., ale czyim konkretnie nasieniem ?
I co nas właściwie łączy z takim osobnikiem ?

zdarBrat

psychologia panstwa opiekunczego
Medei - dlaczego małe dziewczynki
RIP...