Nieprawidłowy stolec

1. Data: 2004-08-27 14:17:22

Temat: Nieprawidłowy stolec
Od: "Daisy" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu mam stolec z domieszką śluzu. Kiedyś nawet zdawało mi się,
że poza śluzem dostrzegłam krew - malutką ilość. Czsem odczuwam bóle w
podbrzuszu - lewa strona. Uczucie rozdęcia. Czy może to być zespół jelita
nadwrażliwego? Czy może coś poważniejszego?

Dziękuję za poradę.

2. Data: 2004-08-27 15:37:24

Temat: Re: Nieprawidłowy stolec
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daisy" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podbrzuszu - lewa strona. Uczucie rozdęcia. Czy może to być zespół jelita
> nadwrażliwego? Czy może coś poważniejszego?

oj to prawie na pewno nieżyt żołądka, znajoma miałe dokładnei te same
objawy. Lekarz stwierdził,że bardzo dobrze,że śluz wychodzi sam.
Jedz siemie lniane!! I do lekarza!

Warszawa-zaswiadczenie-s tudia
Jak z usługami w centrum rehabilitacji w Bochni?
Zmniejszenie żołądka
Specjalizacjia i urlop