Nieprzyjemny zapach stóp.

1. Data: 2001-08-26 11:10:22

Temat: Nieprzyjemny zapach stóp.
Od: "Jurand Walasek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Czy ktoś zna jakiś sposób na tą bardzo
przykrą dolegliwość ?
Czym może być spowodowana ?
Oczywiście z higieną jest wszystko u m
nie ok.

Pozdrawiam Jurand

2. Data: 2001-08-26 13:54:20

Temat: Re: Nieprzyjemny zapach stóp.
Od: "Kefir \(P.L.\)" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurand Walasek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9malek$4sh$2@news.tpi.pl...
> Witam wszystkich.
>
> Czy ktoś zna jakiś sposób na tą bardzo
> przykrą dolegliwość ?
> Czym może być spowodowana ?
> Oczywiście z higieną jest wszystko u m
> nie ok.
>
> Pozdrawiam Jurand

Radze nosic zawsze bawelniane skarpetki, nawet w najwieksze upaly. Poza tym
moze ziele pokrzywy cos pomoze (3x dziennie przez pare miesiecy :-> ).

3. Data: 2001-08-26 20:27:47

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurand Walasek napisał:

> Witam wszystkich.
>
> Czy ktoś zna jakiś sposób na tš bardzo
> przykrš dolegliwość ?
> Czym może być spowodowana ?
> Oczywiście z higienš jest wszystko u m
> nie ok.

buty buty buty
bez smierdzacych, rozkladajacych sie w temperaturze ciala i wilgotnosci
stop klejow.

100% skory, wierzch i wnetrze i zadnych brzydkich zapachow.

wiele firm produkuje buty z wkladkami z tworzywa sztucznego lub
skoropodobnego, wklejanego klejem ktory pod wplywem wilgoci i ciepla
wydziela zgnily zapach.
(sprawdzone)
kupujac wloskie buty 100% skory, cala wysciolka ze skory = 0 brzydkich
zapachow.
Jedyny zapach to zapach spoconej skory, po calym dniu chodzenia.

4. Data: 2001-08-26 21:09:36

Od: "Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nadmierna potliwość?
Proponuję zasypki dość powszechnie dostępne w sklepach sportowych, czy
obówniczych, a na pewno w aptece.
Najlepiej skontaktować się na przykład z dermatologiem, o ile wiem
skierowanie niepotrzebne.

Powodzenia.

--
Robert Ślisz (Siwy)
s...@p...onet.pl s...@p...clinika.pl

5. Data: 2001-08-26 21:49:09

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Slisz (Siwy) napisał:

> Może nadmierna potliwość?

nie
przyczyna sa skladniki i materialy uzyte do produkcji obuwia, w tym
kleje.
potliwosc nie ma z tym nic wspolnego, bo jest naturalna.
wadliwe jest obuwie
gdyz mnie samemu bardzo sie poca nogi i w jednych butach zapachy sa
obrzydliwe
a we wloskich 100% skorzanych butach jest jedynie zapach skory, nic
wiecej.
Chocbym nie wiem jak mial spocone nogi, skarpetki to brak jest brzydkiego
zapachu,
innego poza zapachem naturalnej swiezej skory.

> Proponuję zasypki dość powszechnie dostępne w sklepach sportowych, czy
> obówniczych, a na pewno w aptece.

proponuje zmiane obuwia
nalezy usunac przyczyne a nie skutek
stopy sie poca gdyz taka jest fizjologia organizmu
a buty pachna nieprzyjemnie gdyz gnije w nich klej i wadliwe wkladki
i ten sapach przenosi sie na stopy.
Nogi nie pachna same od siebie, ale od niewlasciwych butow

> Najlepiej skontaktować się na przykład z dermatologiem, o ile wiem
> skierowanie niepotrzebne.

wczesniej zmiana butow na skorzane i problem sam znika

Lekarz od butow nazywa sie szewc.
Dawniej buty nie wydzielaly zapachow, gdyz byly produkowane ze skory,
obecnie 90% butow to sztuczne tworzywa, guma, plastiki, szczegolnie obuwie
sportowe.
Ktore po spoceniu nog najzwyczajniej zaczyna gnic od wilgoci,
rozwijaja sie bakterie w sprzyjajacym srodowisku
dodatkowo klej kazeinowy czy perelkowy (dawniejszy stolarski - produkowany
z kosci zwierzat)
sam pachnie okropnie gdy wilgotny.

6. Data: 2001-08-26 23:00:20

Od: "Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał:
>nie
>przyczyna sa skladniki i materialy uzyte do produkcji obuwia, w tym
>kleje.

Nie żebym się kłucił, zgadzam się w prawie 100% z przyczyną po stronie
butów, ale przyczyny takiego stanu rzeczy mogą być różne. I na pewno mogą
też po stronie stopy leżeć.

>Lekarz od butow nazywa sie szewc.

I szkoda że już ich tak mało. Przydatny zawód, a na wymarciu.

Pozdrawiam wszystkich.

--
Robert Ślisz (Siwy)
s...@p...onet.pl s...@p...clinika.pl

7. Data: 2001-08-27 08:00:36

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Slisz (Siwy) napisał:

> Nie żebym się kłucił, zgadzam się w prawie 100% z przyczynš po stronie
> butów, ale przyczyny takiego stanu rzeczy mogš być różne. I na pewno mogš
> też po stronie stopy leżeć.

ale praprzyczyna to wadliwe obuwie, skarpety zawierajace sztuczne skladniki
Nie mozna leczyc pacjenta na bezsennosc i bole glowy, gdy za sciana jest co
noc dyskoteka.
Dermatolog to wysokiej klasy specjalista lekarz
i doprawdy trudno znalezc zrozumienie dla tezy, ze lekarz powinien sie
zajmowac butami.

Od tego sa wysokiej klasy specjalisci - obuwnicy, a dalej chemicy.

Jezeli zbudujesz but uzywajac tworzyw sztucznych, klejow (np. kleju kostnego)

rozkladajacego sie organicznie pod wplywem wilgoci i ciepla stopy
to musialbys dezynfekowac buta a nie stope.

Moze istnieje podstawa prawna do wymiany, reklamowania obuwia, ktore w
trakcie noszenia
wydziela brzydkie zapachy i pozostanie na rynku jedynie obuwie, ktore spelnia
standard.

> I szkoda że już ich tak mało. Przydatny zawód, a na wymarciu.

dokladnie
wtryskarka szybkiej produkuje podeszwe sztucznego buta niz szewc zdazy wbic
jednego gwozdzia
prawdopodobnie nie jest juz mozliwe, aby kazdy nosil obuwie skorzane,
ale indywidualne problemy mozna probowac tak rozwiazywac.
Od 10 lat nosze jedynie buty ze skory i dokladnie sprawdzilem ktorzy krajowi
producenci uzywaja
klejow wydzielajacych brzydki zapach.
Dlatego wybieram takie obuwie ze skory , w ktorych tych smierdzacych klejow
nie ma.
Dobre sa buty skorzane wloskie, angielskie. Szyte, a nie klejone.

Jaki jest zapach kleju mozna sprawdzic odwiedzajac stolarza:
klej stolarski = klej kostny,
czarny w perelkach
bo rozpuszczeniu w naczyniu w lazni wodnej, jest bardzo skuteczny
ale pozostawiony na dluzej w wodzie zaczyna wydzielac sam nieprzyjemne
zapachy.
Gdy wyschnie jest bardzo trwaly i mocno skleja.

8. Data: 2001-08-27 20:12:39

Temat: Re: Serdeczne Podziękowania
Od: "Jurand Walasek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Chciałbym Wam bardzo podziękować za ce
nne rady i wskazówki.

Wywiązała się między wami zaciekła pol
emika w tym wątku.
Ponieważ sam go rozpocząłem to pozwólcie
Mi zająć stanowisko rozjemcy:

Bardzo przychylam się do stanowiska Ja
cka ponieważ jest poparty praktyką
(takim samym problemem) i jak zdążyłem
zauważyć wnikliwym szukaniu przyczyny.

Mam do ciebie prośbę o podanie
nazw firm producentów tych butów.

Robert również ma rację z wizytą u der
matologa.

Ja osobiście w pierwszej wersji podejr
zewałem grzybicę stóp. I w związku z tym
powinienem
z lekarzem dermatologiem pobrać próbki
materiału biologicznego ze stóp i oddać
do laboratorium biologicznego w celu w
ykonania tzw. posiewu i identyfikacji
ewentualnego rodzaju grzyba.
Po takiej identyfikacji będzie możliwość
zaproponowania odpowiedniej maści czy
zasypki.

Na pewno spróbuje obu rozwiązań.
Jeszcze raz bardzo bardzo wam DZIĘKUJE.

Pozdrawiam Jurand

Użytkownik Jurand Walasek <jurandwalas
ek@wp.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:9malek$4sh$...@n...tpi.pl

9. Data: 2001-08-27 21:34:16

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Jacek a Ty szewc tez jestes.
z takim zacieciem powtarzasz"zmiana butów", chłopie a moze jednak przyczyna
jest inna.eh...zebys ty czasem siebie poczytał
pozdrawiam
MechaGodzilla

10. Data: 2001-08-28 00:55:38

Od: "grzes" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodatkowo klej kazeinowy czy perelkowy (dawniejszy stolarski - produkowany
> z kosci zwierzat)
> sam pachnie okropnie gdy wilgotny.

ale przy produkcji obuwia nie korzysta sie z kleju kazeinowego czy
perelkowego...

Re: www.humorek.vel.pl
Pyralignium
VENOTREX