Nieprzyjemny zapach z buzi!

1. Data: 2004-06-20 14:59:14

Temat: Nieprzyjemny zapach z buzi!
Od: "Mateusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zdrowe zęby, a mimo to nieprzyjemny zapach z buzi. Jak temu można zaradzić?
Myśle że to prosto z żołądka POTRZEBUJE POMOCY!!!!!!!!!!!!!!

2. Data: 2004-06-20 16:01:40

Temat: Re: Nieprzyjemny zapach z buzi!
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Jun 2004 16:59:14 +0200, Mateusz wrote:

> Mam zdrowe zęby, a mimo to nieprzyjemny zapach z buzi. Jak temu można zaradzić?
> Myśle że to prosto z żołądka POTRZEBUJE POMOCY!!!!!!!!!!!!!!

Bardzo ciekawa koncepcja:)

Możesz mieć zdrowe zęby, a mimo to mieć dziąsła w nienajlepszym stanie,
co może dawać podkrwawianie i nieprzyjemny zapach z ust.

Poradź się stomatologa.

A do tego czasu może wypróbuj pastę do zębów o nazwie "AJONA"- mam
bardzo dobre własne doświadczenia z tym specyfikiem:) Koniecznie
przeczytaj dokładnie ulotkę.

m. (nie stomatolog:) )
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2004-06-20 16:33:53

Od: "taki_tam_user" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo ciekawa koncepcja:)

Myślę, że równie słuszna jak Twoja :) Dlatego oprócz wizyty u stomatologa
proponuję odciążyć trochę żołądek poprzez rozsądne jedzenie (więcej warzyw i
owoców niż mięsa, jak najmniej chipsów, hamburgerów, gazowanych napojów i
słodyczy, przynajmniej 2 litry wody dziennie w małych porcjach)

Pozdr!

4. Data: 2004-06-20 16:52:05

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jun 2004 18:33:53 +0200, taki_tam_user wrote:

> Myślę, że równie słuszna jak Twoja :)

Owszem, są jednostki chorobowe, dotyczące brzucha nawet, w których
objawem jest foetor ex ore. Ale o ile pamiętam żadna z nich nie dotyczy
żołądka jako takiego (oczywiście mogę się mylić).

m. (nie internista :) )
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

5. Data: 2004-06-20 21:09:33

Od: "teofils_master" <t...@w...plNospam> szukaj wiadomości tego autora

> On 20 Jun 2004 16:59:14 +0200, Mateusz wrote:

> A do tego czasu może wypróbuj pastę do zębów o nazwie "AJONA"- mam

gdzie takowej szukac? w aptekach?
i jak jej cena? mam nadzieje, ze przyzwoita :)
a tak w ogole to mam podobny problem, rano niezbyt przyjemnie pachnie mi z
ust :/
czy problemem bedzie dieta? jadam duzo, tlusto, czesto i niezdrowo...no i
czasami tez pozna pora...tak kolo 23.00, czy zmiana trybu zywienia moze
pomoc?
pozdro

6. Data: 2004-06-20 21:10:02

Od: "teofils_master" <t...@w...plNospam> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam ze na priv, zle wyslalem...
pozdro

teofils_master

7. Data: 2004-06-20 21:14:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jun 2004 23:09:33 +0200, teofils_master wrote:

> gdzie takowej szukac? w aptekach?
> i jak jej cena? mam nadzieje, ze przyzwoita :)

O ile wiem wyłacznie w aptekach; cena - kilkanaście złotych za tubkę ok.
25 ml; na jedno użycie wystarcza ilość pasty wielkości łebka zapałki.
Bardzo ekonomiczna pasta, świetna na wyjazdy:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

8. Data: 2004-06-20 21:21:08

Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podczepiam sie pod pytanie. Mam ten sam problem. Prowadze podobny tryb zycia
stosujac podobna diete :-)

Pozdrawiam.

9. Data: 2004-06-20 21:21:54

Od: "teofils_master" <t...@w...plNospam> szukaj wiadomości tego autora

> O ile wiem wyłacznie w aptekach; cena - kilkanaście złotych za tubkę ok.
> 25 ml; na jedno użycie wystarcza ilość pasty wielkości łebka zapałki.
> Bardzo ekonomiczna pasta, świetna na wyjazdy:)

na recepte? czy normalnie dostane?
musze cos zrobic z tym zapachem, bo mnie "troszke" denerwuje...
kupilem sobie tez szczoteczke do czyszczenia jezyka?
moze pomoc, czy to jakis marketing tylko? kosztuje 20zl...:/
pozdro

PS. sorka ze tak spamuje - najpierw wyslalem Ci na skrzynke maila ktorego
mialem wyslac na grupe, a pozniej maila z przeprosinami, ktorego mialem
wsylac do Ciebie wyslalem do wszystkich :)

10. Data: 2004-06-20 21:29:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jun 2004 23:21:54 +0200, teofils_master wrote:

> na recepte? czy normalnie dostane?

Normalnie, to zwykła pasta:)

> musze cos zrobic z tym zapachem, bo mnie "troszke" denerwuje...
> kupilem sobie tez szczoteczke do czyszczenia jezyka?
> moze pomoc, czy to jakis marketing tylko? kosztuje 20zl...:/

Nie wiem, czy Tobie pomoże. Ja używam w miarę potrzeby i jestem całkiem
zadowolony z wyników.

Na pewno nie jest to panaceum.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)