Nierozpoznane zmiany skórne

1. Data: 2004-08-25 21:10:45

Temat: Nierozpoznane zmiany skórne
Od: "andrp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 8 lat mam zmiany skórne, których nie mogę w żaden sposób wyleczyć. Robiłem
mnóstwo badań. Żaden posiew w kierunku bakterii nic nie wykazuje. Podobnie
badania w kierunku grzybów i chlamydii i toxoplazmozy. Robiłem także testy
alergiczne. Wszystko bez rezultatu. Mam następujące pytanie. Jeśli badania
wykluczają zakażenie bakteryjne i grzybicze oraz alergię, czy jedyną
możliwością pozostaje zakażenie wirusowe ? Czy może jest jeszcze coś.

2. Data: 2004-08-25 21:12:05

Temat: Re: Nierozpoznane zmiany skórne
Od: "andrp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze, że lekarze nie rozpoznali w tych zmianach skórnych łuszczycy.

syf na posladku
medycyna ratunkowa
proktolog-gastrolog-pros ba o opinie!!! please
gojenie sie ranki
pomóżcie zdiagnozować, doradźcie...