Niesprawiedliwe sędziowanie - pytanko

1. Data: 2010-02-25 10:26:56

Temat: Niesprawiedliwe sędziowanie - pytanko
Od: "mirek dziobiński" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanko jak w temacie. Jeśli sędzia jest emocjonalnie pozytywnie związany z
jedną z drużyn, i popełnia ewidentne błędy na korzyść tej drużyny to jakie to ma
uzasadnienie w postawach (definicjach) psychologii. Czym można takie stronnicze
sędziowanie uzasadnić psychologicznie?

Pozdrawiam
Mirek Dziobiński

2. Data: 2010-02-25 22:14:49

Temat: Re: Niesprawiedliwe sędziowanie - pytanko
Od: "mirek dziobiński" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

myślałem, że tu są specjaliści od psychologii...
a może jednak są...

3. Data: 2010-02-25 22:17:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 23:14, niebożę mirek dziobiński wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:
> myślałem, że tu są specjaliści od psychologii...
> a może jednak są...

Są zajęci.

Qra

4. Data: 2010-02-26 04:29:07

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Dnia 2010-02-25 23:14, niebożę mirek dziobiński wychynęło i cichym
> głosikiem ryknęło:
>
> Są zajęci.
>
> Qra

Leczą się u mnie.