Niesprawiedliwość

1. Data: 2016-02-08 05:50:55

Temat: Niesprawiedliwość
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z jednej strony
https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:MG-Paris-Aphrodit
e_of_Milos_edited.jpg

a z drugiej

http://www.thebuddhagarden.com/images/statues/hindu/
kali-13inch.jpg

2. Data: 2016-02-08 05:58:57

Temat: Re: Niesprawiedliwość
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 05:50:50 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Z jednej strony
> [...]

Różne oblicza Bogini - są jeszcze takie:

http://orig13.deviantart.net/27e4/f/2012/026/3/5/lak
shmi_by_valleysequence-d4npq0r.jpg

i takie:

https://7goddessproject.files.wordpress.com/2011/02/
3073776483_1fe92b3949.jpg

3. Data: 2016-02-08 12:26:06

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

e_of_Milos_edited.jpg

kali-13inch.jpg

> Różne oblicza Bogini - są jeszcze takie:

> [...]

A które Ty uważasz za prawdziwe, Jakubie?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

4. Data: 2016-02-08 13:10:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 12:26:30 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

e_of_Milos_edited.jpg

kali-13inch.jpg

shmi_by_valleysequence-d4npq0r.jpg

3073776483_1fe92b3949.jpg

> A które Ty uważasz za prawdziwe, Jakubie?

Każde oznacza inną sytuację.
Kobieta zmienna jest ;)

5. Data: 2016-02-08 13:17:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
shmi_by_valleysequence-d4npq0r.jpg

3073776483_1fe92b3949.jpg

> A które Ty uważasz za prawdziwe, Jakubie?

PS. Prawdziwe oblicze Bogini to Pustka - Prajna Paramita, Haghia Sophia,
Mądrość Doskonała.

https://youtu.be/QUzzivYjvRA

6. Data: 2016-02-08 18:15:18

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]

> Każde oznacza inną sytuację.
> Kobieta zmienna jest ;)
>
> PS. Prawdziwe oblicze Bogini to Pustka - Prajna Paramita, Haghia Sophia,

Czy można uznać za doskonałą tą, która pożera własne dzieci?
Może czegoś jej do doskonałości brakuje?
I gdzie się zawieruszył pierwiastek męski w tej doskonałości?

7. Data: 2016-02-08 18:26:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 18:15:42 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

> [...]
> Może czegoś jej do doskonałości brakuje?
> I gdzie się zawieruszył pierwiastek męski w tej doskonałości?

Zobacz tutaj:
"Słowo pierwszy (s. Adi) znaczy bez początku i końca, a oświecony
(s. buddha) znaczy być oświeconym co do elementów istnienia (s. dharm),
wolnym od wszystkich fałszywych pojęć. Dlatego będąc pierwszym i będąc
buddą, jest on Pierwszym Buddą, bez powstania i bez śmierci,
wszechwiedzący. Jak jest powiedziane w Pochwale Imion (s. Namasangiti):

Budda bez początku i końca, Pierwszy Budda bez towarzyszy,
Ucieleśnia Współczucie (sposoby) i Pustkę (mądrość)
I jest znany jako Kalacakra (Koło Czasu),
Gdyż Kala (czas) wyraża jego względny aspekt
a Cakra (koło) wyraża Pustkę,
Lecz jest on ponad dualnością i jest wieczny."

Kalacakra Yab-Yum
http://40.media.tumblr.com/tumblr_lr8h8sz6781qknzn8o
1_1280.jpg

8. Data: 2016-02-08 18:33:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2016 o 18:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Budda bez początku i końca, Pierwszy Budda bez towarzyszy,
> Ucieleśnia Współczucie (sposoby) i Pustkę (mądrość)
> I jest znany jako Kalacakra (Koło Czasu),

Dlaczego wszyscy mówią o jakiejś tam Kali a nie od samej Afrodycie?

9. Data: 2016-02-08 19:55:33

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]

> Gdyż Kala (czas) wyraża jego względny aspekt
> a Cakra (koło) wyraża Pustkę,
> Lecz jest on ponad dualnością i jest wieczny."

W mojej i zachodniej filozofii tym, który nie ma Początku ani Końca,
istnieje poza czasem i przestrzenią, zawiera w sobie obydwa pierwiastki
żeński i męski, jest Pustką i Wszechwiedzą, jest Stwórca (Absolut).

Według mnie Kali jest pierwiastkiem żeńskim który wydzielił się z
nieświadomego Absolutu, od którego Budda oddzielił się by dzięki
doświadczeniu stać się świadomym Umysłem, doznać Oświecenia. Oświecenie
oznacza samopoznanie po którym nastąpi ponowne zjednoczenie obydwu
pierwiastków męskiego i żeńskiego rozdzielonych tylko po to by Absolut
mógł stać się świadomym samego siebie. Absolut, którego materialną formą
jest świadomy człowiek jest androgynem.

10. Data: 2016-02-08 19:56:52

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Dlaczego wszyscy mówią o jakiejś tam Kali a nie od samej Afrodycie?

Kali dostarcza więcej prawdy o naturze kobiety niż Afrodyta.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
http://leotar.blog.pl/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Śmiech - Gintrowski
"Przestałem być katolickim talibem, gdy zobaczyłem, że świat nie jest czarno-biały"
Myślicie...
"Imigranci".
Targówek - muslimska dzielnica Warszawy w (niedoszłych) planach PO!