Nietypowe pytanko o zazywanie tegretolu...

1. Data: 2004-05-20 13:32:35

Temat: Nietypowe pytanko o zazywanie tegretolu...
Od: "Wojciech Nowotniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Ja tu pierwszy raz na tej grupie, wiec prosze mnie nie linczowac jesli
cos zle napisze... :) ( w archiwum grupy nie znalazlem niczego na ten
specyficzny temat)
Jako, ze przeszedlem operacje usuniecia naczyniaka i w mozgu
wyksztalcily sie jakies zmiany padaczkowe (nie wiem jak sie to dokladnie
nazywa) to jestem zmuszony do "korzystania" z Tegretolu CR 200 (rano i
wieczorem po jednej tabletce). A pytanie mianowicie jest takie - czy ktos
wie jakie konsekwencje groza mi po wypicu przez mnie jakiegos alkoholu. Na
ulotce jest wyraznie napisane, ze "przy leczeniu preperatem Tegretol nie
wolno pic alkoholu", no ale tak ciezko mi wytrzymac bez zadnego piwka licze
jeszcze na to, ze wkrotce to sie cofnie wszystko wroci do normy i leki bede
miec odstawione, ale jesli nie... to do konca zycia bez kropelki niczego, to
mnie wrecz przeraza. Jakies piwko od czasu do czasu trezba dla zdrowia wypic
:-). Jesli ktos mial do czynienia z taka sprawa to prosze o odpowiedz :)

--
Wojciech Nowotniak
Pozdrowienia ze Szczecina - to taka duża wioska z tramwajami nad Odrą.