Nietypowe zamowienie- ciasto

1. Data: 2006-03-06 17:44:39

Temat: Nietypowe zamowienie- ciasto
Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Moja mala siostrzenica wyslala do mnie prosbe o przepis na ciasto "ktore
zachwyci chlopaka, bedzie tanie i bez orzechow"
No i co ja bidna mam jej poradzic? Na dodatek ciasto zanosi do szkoly wiec
powinno byc takie latwiejsze w noszeniu i podawaniu. Macie jakis pomysl???
Agnieszka

-=odpowiadajac usun blablabla =-

2. Data: 2006-03-06 17:58:01

Temat: Re: Nietypowe zamowienie- ciasto
Od: KSZYCHOOO <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka napisał:
> Moja mala siostrzenica wyslala do mnie prosbe o przepis na ciasto "ktore
> zachwyci chlopaka, bedzie tanie i bez orzechow"

szarlotka ? :P

> No i co ja bidna mam jej poradzic? Na dodatek ciasto zanosi do szkoly wiec
> powinno byc takie latwiejsze w noszeniu i podawaniu. Macie jakis pomysl???

i tak to wlasnie jest , kobieta nie zna co lubi facet :P

mysle, ze mozna by cos wykombinowac z jablkami :-)

K.

3. Data: 2006-03-06 18:19:35

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:
> [...]
> powinno byc takie latwiejsze w noszeniu i podawaniu. Macie jakis pomysl???

Ciastka czekoladowe

http://tinylink.com/?0FHXpUURWZ

albo brownies

Brownies
80 gr masla
80 gr gorzkiej czekolady
330 gr cukru
3 jajka
100 gr maki
Brownies piecze sie w kwardatowych lub prostokatnych blachach z wysokim
brzegiem. To jest porcja na blache 20 cm x 20 cm x 4 cm Jesli masz
blache innego rozmiaru, przelicz proporcje. Ta porcja starcza na 12
kwadratow.

Rozgrzac piec do 180C/350F. Blache wysmarowac maslem. W srednim garnku
na malym ogniu rozpuscic maslo z czekolada, zdjac z ognia, dodac cukier
i jajka, dobrze wymieszac widelcem, dodac make, wymieszac, az nie bedzie
widac maki, przelac do formy, piec 35 minut lub az do momentu, gdy
ciasto sie lekko wzniesie i zacznie pekac, a powierzchnia ma cienka
skorupke. Ostudzic w blasze15-20 minut, kroic na kwadraty, podawac
cieple, najlepiej z lodami. Brownies powinny sie mazac przy krojeniu i
wygladac w srodku jak nieupieczone ciasto.

Nie nalezy ich przepiec, bo beda niedobre.

Magdalena Bassett

4. Data: 2006-03-07 08:16:20

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@b...gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
> powinno byc takie latwiejsze w noszeniu i podawaniu. Macie jakis pomysl???

"PIEGUSEK" ?
Taka jakby babka (ale robi sie calkiem inaczej) z makiem i bakaliami (moze
byc bez orzechow)

5. Data: 2006-03-07 13:04:22

Od: "Aga Michalak" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinno byc takie latwiejsze w noszeniu i podawaniu. Macie jakis pomysl???

Bez orzechów, tanie. Kokosanki. Przepis pochodzi gdzieś z sieci, ale skad i
od kogo nie pamiętam:( Szybko się piecze, łatwo robi, a smakuje....
Najlepszym dowodem jest na to mój Mąż i Brat - dzień bez kokosanek dniem
straconym.

Kokosanki

250 g mąki
120 g masła
100 g cukru pudru
3 żółtka
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
konfitura z czarnej porzeczki lub inna
200 g wiórków kokosowych
3 białka
175-200 g cukru
sok z cytryny

Szybko zagnieść kruche ciasto z podanych składników. Schłodzić około 30 min.
Wykleić cieniutko blachę. Piec w 200 st. około 10 minut. Wyjąć posmarować
konfiturą, włożyć do piekarnika na 5 min. W tym czasie ubić na sztywno
białka z cukrem i sokiem z cytryny, następnie wymieszać z wiórkami. Wyłożyć
wiórki na kruchy spód. Piec 20-25 minut w 120-100 st. Zaraz po upieczeniu
pokroić na kawałki.

Pozdr

Aga M

6. Data: 2006-03-07 17:51:12

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

ooooo!! to mi sie bardzo podoba. Szkoda ze ona juz upiekla ciasto. Stanelo
na cynamonowcu z jablkami. Podobno smakowalo:-)
I szkoda ze ja nie moge takich ciast jesc:-((( buuuuuu
Zaczyna mi brakowac takich przysmakow.

Agnieszka

Sałatka ziemniaczana
Kombiwar - przekonajcie mnie do niego:)