Nietypowy ból kolana

1. Data: 2007-03-01 05:30:09

Temat: Nietypowy ból kolana
Od: "Sprzęt" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem jest dziwny przynajmniej dla mnie. Gram w piłkę amatorsko 3-4x w tyg
(głównie hala i plaża). Od jakiegoś czasu zauważyłem z moim lewym kolanem
takie coś jak jadę dłużej samochodem powiedzmy 30min zaczyna lekko boleć tak
jakby ból reumatyczny (nie boli mocno ale uciążliwie) jeżeli wyjdę z
samochodu i pochodzę ból mija! Nie zdaża się to zawsze ale dosyć często. Jak
chodze biegam gram ruszam nim ZERO BÓLU i żadnych problemów. Nigdy żadnych
kontuzji, nie uderzyłem się ani nic!! I ból łapie w 99% akurat wtedy gdy
jadę autem, kolano zgięte i w tej samej pozycji przez caly czas. Ale nie o
lewe mi chodzi a o prawe. I nie zdaża się to często tylko różnie powiedzmy
na 10 jazd autem ze 2-3 razy.
Teraz problem mam taki że wczoraj w ten sam sposób zaczęło boleć prawe.
Wysiadłem pochodziłem przestało i minęło. Dziś rano niestety obudził mnie
już silny ból. 5:30 na nogach nie mogłem ustać na tym kolanie, ból przy
zginaniu do końca, nie dało się spać ani chodzić, dopiero jak pochodziłem
troszkę jest lepiej. I co zauważyłem jak chodzę nie boli jak tylko siądę
masakra przeszywający ból. Wybieram się do lekarza ale może ktoś miał coś
podobnego, żebym wiedział czego sie spodziewać.

2. Data: 2007-03-01 07:11:30

Temat: Re: Nietypowy ból kolana
Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sprzęt" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> masakra przeszywający ból. Wybieram się do lekarza ale może ktoś miał coś
> podobnego, żebym wiedział czego sie spodziewać.

U mnie podobne objawy były wywołane lekko uszkodząną łąkotką przyśrodkową
bez objawów uszkodzenia łąkotki (organoleptycznie nie było widać, dopiero
artroskopia pokazała) dodatkowo rzy leciutkim naderwaniu wiązadła krzyżowego
tylniego.

Dobra USG z pomiarem grubości tkanki chrzęstnej u człowieka który wie co
robi i da Ci fotkę większą niż znaczek na listy powinno starczyć.

R.

zapalenie jądra- mozna chodzić ????
Wykorzystanie zagranicznych ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce
oporna lamblioza
osteomieloskleroza (zwłóknienie szpiku kostnego) - materiały
osteomieloskleroza (zwóknienie szpiku kostnego) - materiały