Niezapominajka a sprawa polska

1. Data: 2000-09-27 07:49:10

Temat: Niezapominajka a sprawa polska
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

Ta przeurocza roslina juz trzy razy przyprawiala mnie o siwizne (jeszcze
troche, a wlosy mi zaczna wypadac ze zmartwienia). Rozpoczelka hodowle
z nasion. Nawet cos zaczelo wschodzic, gestwic sie, rosnac i w penym
momencie liscie zaczynaly brazowiec (jakby byly uschniete, a nie byly),
po czym jakies szare sie robily i juz pozniej bylo po roslnie.
Jednoczesnie bylo widac duuuuuuuuuuuuuzo mszyc. Tak trzy razy sie ta
hodowla rozpoczynala i tak samo konczyla. Czy to bylo przez mszyce, czy
mszyce byly dodatkiem do czegos jeszcze? Cyz niezapominajka jest taka
najlatwiejsza ofiara czy moze wogole przyciaga? Bo jakos z tylu roslin
na balkonie tylko z nia tak nie wyszlo (sasiedzi niezapominajki prawie
nie mieli na sobie mszyc).

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-10-05 04:26:01

Temat: Re: Niezapominajka a sprawa polska
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@h...com> napisal w wiadomosci
> Jednoczesnie bylo widac duuuuuuuuuuuuuzo mszyc.

Jeżeli zauważyłaś dużo mszyc to znaczy, ze zbyt rzadko ja oglądasz. Wydawało
mi się, ze lubisz rośliny, skąd wiec taka beztroska stosunku do nich?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-10-05 07:58:50

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:

> Jeżeli zauważyłaś dużo mszyc to znaczy, ze zbyt rzadko ja oglądasz. Wydawało
> mi się, ze lubisz rośliny, skąd wiec taka beztroska stosunku do nich?

Ogladaom ja tak jak inne rosliny - codziennie (jesli akurat bylam w domu).
Niestety to paskudztwo chowalo sie pod spodem (a gesto bylo w doniczce). Msyzce
bylo widac dopiero, jak roslina zaczela marniec i sie przerzedzac. Zreszta tylko
ta jedna byla az taaaaaak silnie atakowana. :( Nawet nagietek nie byl tak
oblepiony. Zreszta, na nagietku zawsze bylo widac od razu i moglam robic "od
reki" opryski na tyle czesto, na ile bylo to wskazane (uzywalam srodka, kotry
mozna stosowac w najlpeszym przypadku co 5 dni przez gora 5 tyg, a pozniej
trzeba na troche przerwe zrobic).

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2000-10-05 08:39:31

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety to paskudztwo chowalo sie pod spodem

Wydawalo mi sie ze jestes niewysokiego wzrostu co powinno ulatwiac ogladanie
od spodu :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-10-06 08:27:46

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusinski wrote:

> Wydawalo mi sie ze jestes niewysokiego wzrostu co powinno ulatwiac ogladanie
> od spodu :-).

Od spodu, to one maja ziemie.... Nie zmieszcze sie, zeby wpelznac pod te
roslinki (jestm za tlusta).

Pozdrawiam,
robal.

Przemoczona roslina
Doniczki (bylo, ale ja sie dalej upieram przy swoim)
Rozmnazanie przez liscie
Mam nasiona i co dalej?
Dziekie wino w domu?