Niski poziom bialych krwinek

1. Data: 2004-11-01 11:48:01

Temat: Niski poziom bialych krwinek
Od: "siulo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dostalam od lekarza skierownaie na morfologie. I wyszedl mi poziom WBC = 3,5
10^3/ul. Spojrzalam do starych wynikow (sprzed okolo dwoch lat i wczesniej)
i zawsze mialam 7-8 jednostek. Czyli teraz mam ponad polowe mniej. Przyczyna
dla jakiej zostalam skierowana na morfologie sa czeste infekcje gardla a od
wiosny czeste, ciezkie zapalenia krtani. Czy taki niski poziom to skutek
chorowania ? A moze chorowanie to skutek malej ilosci bialych krwinek ? Nie
mam powiekszonych wezlow chlonnych. Pozostale wyniki sa w normie oprocz
neutrofilow ktorych jest 45,82.
Bede wdzieczna za jakies sugestie,
Pozdrawiam,
Ola