No.

11. Data: 2019-05-27 02:14:01

Temat: Re: No.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nie jestem za polexitem, bo utrudni wyjazdowy awans w światowej drabince tym
> bardziej zdolnym Polakom. Paszporty, wizy, na cholerę komu ta papierologia?

Ty wiesch mosche, co to Schengen?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2019-05-27 02:34:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 02:14:02 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ty wiesch mosche, co to Schengen?

Jak długo utrzyma się po rozpadzie Unii?

13. Data: 2019-05-27 02:36:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 02:02, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Nie jestem za polexitem, bo utrudni wyjazdowy awans w światowej drabince tym
> bardziej zdolnym Polakom. Paszporty, wizy, na cholerę komu ta papierologia?

No popatrz, a taki Brytyjczyk, jeden z drugim się nie martwi?

14. Data: 2019-05-27 02:40:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 02:37:29 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> No popatrz, a taki Brytyjczyk, jeden z drugim się nie martwi?

Bo Brytyjczyk ma u siebie mocnego funta.
Co warta jest złotówka bez pokrycia dewizowego w ojrasach?
Jaką ma siłę nabywczą na Zachodku?

15. Data: 2019-05-27 02:45:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 02:40:17 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Bo Brytyjczyk ma u siebie mocnego funta.
> Co warta jest złotówka bez pokrycia dewizowego w ojrasach?
> Jaką ma siłę nabywczą na Zachodku?

PS. Oni sobie bez naszej gospodarki poradzą doskonale, znajdą inne montownie
i rynki zbytu. A my zostaniemy wychujani ns polexicie jak nigdy przez żadną
stronę - jeśli do tego dojdzie, to tylko w wypadku, że ludek sam będzie tego
chciał, a chcącemu nie dzieje się krzywda.

16. Data: 2019-05-27 03:32:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 02:45, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> stronę - jeśli do tego dojdzie, to tylko w wypadku, że ludek sam będzie tego
> chciał, a chcącemu nie dzieje się krzywda.

Dlatego powiedziałem, że trzeba się przygotować do PoleXit'u i nie wyjść
trzaskając drzwiami, tylko zrobić te pół kroku i stać w tych otwartych
drzwiach.

//nie chodzi o to by wyjść, tylko by _wychodzić_

17. Data: 2019-05-27 04:44:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 03:32:53 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> drzwiach.
>
> //nie chodzi o to by wyjść, tylko by _wychodzić_

Ja zawsze byłem innego zdania. Takiego, że aby uratować chociaż większość
wolności Polska powinna być w awangardzie lojalności wobec tych, co decydują
i są faworytami do zwycięstwa. Ale teraz już nie wiem, bo jak sobie przypomnę
przykład pójścia Polski z największym dyktatorem Europy Napoleonem pod rękę,
to jak długo trwało konstytucyjne Królestwo Kongresowe, które sobie w ten
sposób wywalczyła? Tego co było po 1830 nie liczę...

18. Data: 2019-05-27 08:12:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2019 o 21:42, XL pisze:
> Weszliśmy do PE i przez próg.
> JESIENIĄ BĘDZIE TYLKO LEPIEJ :-)

Nie weszliście. Korytko śmignęło bokiem, a jesienią jeszcze bardziej się
od was oddali.
Chociaż jedna dobra wiadomość dzisiaj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-05-27 10:59:57

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.05.19 um 04:44 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> [...]
> to jak długo trwało konstytucyjne Królestwo Kongresowe, które sobie w ten
> sposób wywalczyła? Tego co było po 1830 nie liczę...

A ja nie raz wspominalem o perspektywach zycia pod populistami i
nacjonalistami. Idea zjednoczonej Europy to przeciwienstwo egoizmow
narodowych, ktore skutkowaly wojnami. Co w koncu moze laczyc populistow
austriackich i wloskich, polskich i niemieckich, niemieckich i
francuskich, wegierskich i rumunskich? Tyrol Poludniowy (Wlosi probuja
zasiedlac go swoimi, a Austriacy rozdaja paszporty niemieckojezycznym),
Siedmiogrod, polskie "ziemie odzyskane", Alzacja i Lotaryngia... Po
miesiacu zawieszenia broni wezma sie za lby.

--
saluto
Silvio Balconetti

20. Data: 2019-05-27 11:02:13

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Eee, tam, trzeba się przygotować do PoleXit'u i już.
>
> //i wyobraż sobie te kolejki niemieckich tirów odprawianych przez
> polskiego celnika.

Oczami duszy widze tych biedakow meczacych sie z tablicami pisanymi
cyrylica, a nad nimi unoszacego sie Egregora.

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

Elita naukowa
Mądrego warto przeczytać
Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.