No.

51. Data: 2019-05-28 12:55:43

Temat: Re: No.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.05.19 um 09:49 schrieb Kviat:
> W dniu 28.05.2019 o 00:42, XL pisze:
>

>> A życzenia powrotu gdzie?
>
> Wycięłaś.
> Pewnie nie chcesz wracać do zdrowia.

Na burn-out nie moze sie chyba powolac?
https://icd.who.int/browse11/l-m/en#/http://id.who.i
nt/icd/entity/129180281
albo
https://icd.who.int/browse11/l-m/en#/http%3a%2f%2fid
.who.int%2ficd%2fentity%2f590517372

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

52. Data: 2019-05-28 22:24:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 03:42, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Konkretnie: Wiesz co to jest lucrus cessans za 20 lat podstawiania nogi?
> Więc najpierw muszę dostać to od centrystów do ręki, potem dopiero będę
> rozmawiał.

A może w niewłaściwy sposób ustawiłeś swoje priorytety i lucrus cessans
w ogóle nie zaistniał?

53. Data: 2019-05-28 22:28:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:
> [...]
Niemcami

supermocarstwa na zachód od Dniepru.

> Ninjutsu to nie ruchawki podpitych bezrobotnych samurajów. tylko walki nocne
> najlepiej wyszkolonych profesjonalistów w historii ludzkości.
>
> Japońskich wojowników nocy można porównać do szpiegów i komandosów w jednym,
> prowadzących tajne operacje (zbieranie materiałow i środków, egzekucje dla
> rządu szoguna, odbicia zakładników etc.) w absolutnej ciszy, pod osłoną
> ciemności, walczących z zaskoczenia.
>
> Głośno stawało się dopiero, gdy w wypadku odwrotu była potrzeba spuszczenia
> granatów ogłuszających, odwracających uwagę noży-gwiazdek (shurikenów) i zasłon
> [...]

Własnie trwa rekrutacja.

https://agat.wp.mil.pl/pl/pages/rekrutacja-2018-08-0
9-a/

//no, gdzież tam, mnie do nich?

54. Data: 2019-05-29 00:35:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 maja 2019 22:25:02 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> A może w niewłaściwy sposób ustawiłeś swoje priorytety i lucrus cessans
> w ogóle nie zaistniał?

Co to znaczy nie zaistniał?

Jeżeli ktoś regularnie mówiąc językiem kolokwialnym udupia wszelkie kontakty
mogące prowadzić do mojego awansu w systemie postmodernistycznym i jest na
tyle bezczelny, że dopuszcza się w tym celu morderstw i kradzieży, to mogę
uważać, że mam do czynienia z zaplanowaną i celową operacją służącą mojej
izolacji od jakichkolwiek wymiernych korzyści, które mógłbym zgarnąć.

A miałem już międzynarodowe korytko przyszykowane, przez pewnych znajomych.
Którzy jeden po drugim zostali koronkowo załatwieni, tutaj muszę pochwalić
swoich nieuczciwych oponentów za jakość roboty. Tylko co ci oponenci ofiarowali
mi w zamian? Pracę w jakiejś ich gawrze za marne grosze?

55. Data: 2019-05-29 00:55:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 00:35, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> swoich nieuczciwych oponentów za jakość roboty. Tylko co ci oponenci ofiarowali
> mi w zamian? Pracę w jakiejś ich gawrze za marne grosze?

Nie straciłeś, tylko, mimo wszystko, zyskałeś. To kwestia systemu
wartości, czy innymi słowy, priorytetów.

Może, za bardzo 'przylgnołes' do ziemskiego a te systematyczne działania
w konsekwencji, zapobiegaja degradacji?
Jednocześnie, powodują, że Duch Twój, wolny a nieśmiertelny, podąża
Ośmioraką Szlachetną Ścieżką!
https://www.youtube.com/watch?v=873KB7NIl2g

56. Data: 2019-05-29 01:49:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 maja 2019 00:56:22 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> w konsekwencji, zapobiegaja degradacji?
> Jednocześnie, powodują, że Duch Twój, wolny a nieśmiertelny, podąża

A wiesz, czym ekonomicznie różni się człowiek wolny od niewolnika?

W przypadku człowieka wolnego - jakiego wybierzesz pracodawcę to jest jego
wybór.

W przypadku niewolnika, to dla kogo pracujesz jest zależne od wyboru przez
kogoś, dla kogo pracujesz, a nie od Twojego.

I przez tak długi czas odmawiać młodemu, zdolnemu człowiekowi tego wyboru,
aż przestanie być młody i zdolny.

57. Data: 2019-05-29 02:56:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 01:49, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> kogoś, dla kogo pracujesz, a nie od Twojego.
>
> I przez tak długi czas odmawiać młodemu, zdolnemu człowiekowi tego wyboru,

Celem zarówno, młodego zdolnego i tego, mniej zdolnego i mniej młodego,
powinna być tęsknota za Absolutem, trancsendencja Nieskończoności!

//natomiast, dobra doczesne 'uziemniają' Ducha.

58. Data: 2019-06-01 23:23:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5ceafd7a$0$17351$65785112@news.neostrada.pl...

> Czyli kto? Bo na pewno nie ty dorwałaś się do koryta, więc z czego się
> cieszysz?

> Nie będzie lepiej, bo tylko połowa tego kraju to debile bez instynktu
> samozachowawczego. Do jesieni nic się nie zmieni.

Dużo Polaków nie zdaje sobie sprawy że polepszenie sytuacji
kraju, autostrady, nowe remonty dróg miejskich, infrastuktura,
miejsca pracy, inwestycje, sukcesy polskiego rolnictwa i przemysłu
to wszystko jest zasilane dużymi zastrzykami gotówki z UE.
Polska w odróznieniu od innych krajów nauczyła się z tych
europejskich grantów korzystać i nie zostawia żadnych pieniędzy
na stole - a pieniądze idące z zewnątrz kraju do kraju będą
wcześniej czy później zasilać polskie prosperity...
Dlaczego więc mamy tak dużo przeciwników Unii w Polsce???

59. Data: 2019-06-02 01:28:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2019 o 23:23, Pszemol pisze:
> [...]
> miejsca pracy, inwestycje, sukcesy polskiego rolnictwa i przemysłu
> to wszystko jest zasilane dużymi zastrzykami gotówki z UE.

To fakt. Z małą uwagą.
Nie za bardzo jest sukcesem utrzymywanie "rolników" z jednym hektarem
ziemi, którzy wegetują tylko dzięki funduszom z UE.

> Polska w odróznieniu od innych krajów nauczyła się  z tych
> europejskich grantów korzystać i nie zostawia żadnych pieniędzy
> na stole -

To akurat nie do końca prawda.
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/f
undusze-unijne-rekord-zobowiazania-budzet-ue,124,0,2
417788.html

> a pieniądze idące z zewnątrz kraju do kraju będą
> wcześniej czy później zasilać polskie prosperity...

Albo jakieś szemrane projekty dziwnych pseudopatriotycznych fundacji i
lewych organizacji pozarządowych faworyzowanych oprze obecny rząd (z
oczywistych powodów), których jedynym celem jest ssanie kasy.

Rząd bardzo się stara (i to niestety dość skutecznie) odciąć fundusze
dla organizacji, które faktycznie coś dla społeczeństwa robią i mają w
tym doświadczenie. W zamian "karmi" kasą te "właściwe" prorządowe, pro
katotalibskie i pseudopatriotyczne, które z działalnością społeczną nic
wspólnego nie mają.

> Dlaczego więc mamy tak dużo przeciwników Unii w Polsce???

Bo połowa naszej społeczności to zepsuci do kości, pozbawieni empatii i
moralności debile i prostaki.

Hartman to ładnie wyjaśnił:
https://hartman.blog.polityka.pl/2019/06/01/wazny-te
kst-o-glupim-narodzie-i-zakompleksionych-elitach-z-z
ydem-w-tle/

(fragment, warto przeczytać całość):

"Przejdźmy więc do PiS i wyborów. Wiemy, wiemy, dlaczego tak się stało.
Słaba kampania opozycji, media w rękach reżimu, gigantyczne ,,transfery
socjalne", władzy zawsze łatwiej itd. Diagnoza jest znana. Rzecz idzie o
ocenę moralną wyborców PiS (oraz Kukiza i Konfederacji). Dogmat głosi,
że ludzi nie wolno oceniać, a już zwłaszcza negatywnie, lecz za to
trzeba ich ,,zrozumieć", co prawie już oznacza akceptację i
usprawiedliwienie. Głupi to i zakłamany dogmat. A nie dość, że głupi i
pozbawiony moralnych podstaw (stronienie od ocen moralnych jest
pierwszym krokiem do permisywizmu i amoralizmu), to jeszcze grzeszny
dokładnie w tym punkcie, na którym chciały oprzeć swoje roszczenie do
słuszności. Wszak zakaz krytyki ,,osób o niskim kapitale kulturowym", do
lat ostatnich zwanych ludem, a nawet tłuszczą, opiera się na imperatywie
poszanowania godności każdego człowieka oraz na twierdzeniu, że nie
istnieje żadna wina zbiorowa i wszystkie ludzkie wspólnoty zasługują na
afirmację takimi, jakimi są.

Otóż zakaz krytyki wyborów politycznych naszych współobywateli jest
przejawem skrajnie protekcjonalnego i niepoważnego ich traktowania.
Odmawiając sobie prawa do krytyki postaw ,,tych ludzi", jednocześnie
przyznajemy sobie prawo do traktowania ich jak dzieci albo ,,istoty
naturalne", działające wedle swego instynktu, spontanicznie i
bezrefleksyjnie, a więc poza przestrzenią moralnej odpowiedzialności.
Powiem więcej: ludziom, którym odbieramy prawo do tego, by mogli zostać
przez nas potępieni, gdy czynią zło, odbieramy ich człowieczeństwo.
Nastajemy na ich godność w sposób zupełnie fundamentalny. Są już dla
nas nawet nie - po dawnemu - prostaczkami, lecz jakimiś ,,istotami
specjalnej troski", którym winni jesteśmy opiekę i afirmację, jak
dzieciom w przedszkolu, nawet tym ,,sprawiającym kłopoty wychowawcze". To
ja, mówiący o głupim i zdemoralizowanym narodzie, przekupionym przez
reżim i obojętnym na korupcję, nepotyzm i niszczenie państwa, okazuję
ludziom szacunek, a nie dziennikarz z politykiem, rugający mnie w imię
godności ,,wyborcy PiS". Bo gniew moralny jest przejawem poszanowania, a
niezdolność do gniewu - wyrazem pogardy. Trudno bardziej kogoś obrazić,
niż mówiąc ,,nie jesteś w stanie mnie obrazić".

,,Uszanować wolę wyborców" to nie to samo, co pozytywnie ocenić ich wybór
z moralnego punktu widzenia. Trzeba pogodzić się z legalnym wynikiem i
uznać legalnie wybranych funkcjonariuszy w ich prawach. Ale co to ma
wspólnego z oceną moralną? Czyżby to ,,uszanowanie woli wyborców" stało w
sprzeczności z ich potępianiem? Niemoralni wyborcy dokonali
niemoralnego, lecz legalnego wyboru, który musimy uznać. Czy ktoś tu
czegoś nie rozumie? Bo udających, że nie rozumieją jest cała masa."
(...)
" Analogicznie do tego są partie polityczne szukające klienteli wśród
inteligentnych i myślących w sposób obywatelski oraz partie poszukujące
wyborców wśród ludzi prymitywnych. Jasne to jest? Jakieś wątpliwości?
Może ktoś chce powiedzieć, że nie ma świecie głupców albo że nie ma
partii adresujących swój przekaz do owych głupców? Albo że jak ktoś
nabiera się na nienawiść do obcych bądź lęk przed Żydem to stoi na tym
samym poziomie moralnym, co ten, kogo ksenofobia brzydzi? No więc bądźmy
poważni i nie udawajmy głupszych, niż jesteśmy.

To bardzo smutne, że zakłamanie postąpiło już tak daleko, że trzeba
mówić takie oczywistości. Ale jak widać trzeba. I trzeba je też
ukonkretnić. PiS wygrał i nadal będzie wygrywał nie dlatego, że
niewątpliwie wielu porządnych ludzi na niego głosowało, lecz dlatego, że
jest partią zalecającą się do niższych warstw społecznych, które
odznaczają się nie tylko ,,niższym kapitałem kulturowym", lecz również
,,niższym kapitałem moralnym", a więc - mówiąc po naszemu - odwołuje się
nie tylko do ludzi kulturalnych, lecz także do chamów i prostaków. Zaś
chamów prostaków, którym nic a nic nie przeszkadza złodziejstwo,
nepotyzm, autorytaryzm czy ksenofobia, za to chętnie dają posłuch
wulgarnej propagandzie, jest wielu. Że cham i prostak jest potomkiem
chłopa pańszczyźnianego itp., że jest jakoś tam nie do końca sam sobie
winien, to wszystko jest prawda. Tylko ta prawda nie czyni z niego
mniejszego chama ani mniejszego prostaka. Pijak, złodziej, wywożący
śmiecie do lasu i wrzucający do pieca plastik, bijący żonę i trzymający
psa na krótkim łańcuchu, warczący na Żydów i ledwie umiejący się
podpisać jest bardziej prawdopodobnym wyborcą PiS niż osoba czytająca
książki, działająca społecznie, zachowująca się uprzejmie i kulturalnie,
szanująca przyrodę i niekrzywdząca zwierząt. Głupiec, szowinista i
notoryczny egoista też, statystycznie, biorąc raczej zagłosuje na PiS
niż na KE czy Wiosnę. Ma ktoś wątpliwości? Może jakiś wyborca PiS?
Chętnie posłucham, jak mówi: ,,nie, nie, te wszystkie sklęte pijaczki to
głosowały na Biedronia".

Jeśli Polska ma się kiedyś stać nowoczesną demokracją, jednym z
rozwiniętych krajów Zachodu, krajem kulturalnym i praworządnym, musimy
dorobić się pokolenia, w którym hołota, będąca łatwym łupem dla
populistów i faszystów, będzie tylko małą mniejszością. Ale żeby tak się
stało, trzeba wpierw odważyć się powiedzieć, że chamstwo i prostactwo to
nasz problem narodowy i stałe zagrożenie dla demokracji. Jeśli nie
stawimy czoła Chamowi, to nie uda nam się stworzyć etycznego i
kulturalnego społeczeństwa. Panika moralna elit, w jaką wpadają na wieść
o tym, że ktoś ma czelność krytykować ,,masy ludowe", jest nie tylko
wyrazem ich kompleksów, o których pisałem wyżej, lecz także zwykłego
strachu przed Chamem. Ten strach jest tak silny, że powstrzymuje nas
przed nazywaniem rzeczy po imieniu. Dlatego zacząć trzeba od takich
prostych rzeczy, jak pisanie artykułów przypominających, że
społeczeństwo to nie tylko ,,dobrzy ludzie", lecz również hołota. I że
ten niewątpliwy fakt ma swoje daleko idące konsekwencje polityczne."

Pozdrawiam
Piotr

60. Data: 2019-06-02 01:40:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2019 o 01:28, Kviat pisze:

> Bo połowa naszej społeczności to zepsuci do kości, pozbawieni empatii i
> moralności debile i prostaki.

https://oko.press/schetyna-w-makijazu-to-nie-pomylka
-taki-jest-homofobiczny-przekaz-pis-i-taki-jest-susk
i-przyklady/

To co ikselka i jakieś trybuny czy ilony wypisują na tej grupie, to nie
są patologiczne wyjątki. To są typowi przedstawiciele patologicznej i
niestety sporej społeczności jaka żyje w w tym kraju.

Pozdrawiam
Piotr

Elita naukowa
Mądrego warto przeczytać
Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.