No.

71. Data: 2019-06-03 22:12:02

Temat: Re: No.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Coś Ci się potentegowało.
> Ojro nie ma nawet 20 lat, przed ojro też było życie.

> A tu już odleciałeś Krzewciu totalnie, funciak był w PL po 6-7zł, tera
> jest po 5PLN.

Lemingi tego nie ogarniają :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

72. Data: 2019-06-03 22:41:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 10:52, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
-taki-jest-homofobiczny-przekaz-pis-i-taki-jest-susk
i-przyklady/

> [...]
> mniejsze i glupsze.
> Coz, moge powiedziec, ze mnie to g* obchodzi, bo nie mam zadnych
> interesow w PL (mieszkanie dawno sprzedalem, a co w nim bylo, to
> wyrzucilem, sprzedalem lub rozdalem), a ze paru znajomych i krewniakow
> tam zostalo, to nie ma wiekszego znaczenia (materace i spiwory mam w
> piwnicy). Glupio tylko jak pomysle o ludziach (tez paru znajomych),
> ktorzy poswiecili najlepszy okres zycia, a moze i zdrowie, rodzine,
> kariery, sprzeciwiajac sie zaklamanemu i niewydolnemu systemowi. Teraz
> maja go znowu dla swoich dzieci i wnukow. Po cholere byly protesty i

Jakie wyrzeczenia? Jakie protesty?

//jesli czujesz się osaczony przez neokomune w unii, to wracaj do
'ten_kraj', zwłaszcza, że masz jeszcze tę piwnice i te materace i te
śpiwory.

73. Data: 2019-06-03 22:54:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 11:19, Kviat wrote:

> Ciebie już nic nie uratuje.

Ta rewolucja już trwa.

https://www.tysol.pl/b33116-Blogerka-zapytala-Roze-T
hun-czy-podalaby-reke-Putinowi-Odpowiedz-moze-zaskoc
zyc-

//widać to również po tej nucie proletariackiej pogardy.

74. Data: 2019-06-03 22:56:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 11:22, Kviat wrote:

-taki-jest-homofobiczny-przekaz-pis-i-taki-jest-susk
i-przyklady/

> I jeszcze do tego ta patologia jest dumna, że są patolami.
> Z takimi już nic nie da się zrobić.

Coście uczyniły temu krajowi, k*wy izłodzieje?

https://pbs.twimg.com/media/D7yni2YWsAE-hmw.jpg

75. Data: 2019-06-03 23:22:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 12:34, gazebo wrote:
> [...]
undusze-unijne-rekord-zobowiazania-budzet-ue,124,0,2
417788.html

kst-o-glupim-narodzie-i-zakompleksionych-elitach-z-z
ydem-w-tle/

> a trzeba bylo sluchac muzyki, zdecydowanie lepiej oddzialywuje

Najlepiej, marche!
https://youtu.be/yASlGCLkBSw?t=25

76. Data: 2019-06-04 00:00:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 15:21, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Nieskończoność Twojego debilizmu jest porażająca.

Widzę, że należysz do tych, którzy z braku argumentów merytorycznych,
otwieraja odbytnice.

//miłego dnia!

77. Data: 2019-06-04 15:55:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2019 o 22:22, Ilona pisze:

undusze-unijne-rekord-zobowiazania-budzet-ue,124,0,2
417788.html

kst-o-glupim-narodzie-i-zakompleksionych-elitach-z-z
ydem-w-tle/

> Najlepiej

tak jest
--
gazebo

78. Data: 2019-06-05 03:55:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-04 15:55, gazebo wrote:

undusze-unijne-rekord-zobowiazania-budzet-ue,124,0,2
417788.html

kst-o-glupim-narodzie-i-zakompleksionych-elitach-z-z
ydem-w-tle/

> tak jest

Najlepiej, marché

//ou die!

79. Data: 2019-06-05 18:29:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2019 o 02:55, Ilona pisze:

undusze-unijne-rekord-zobowiazania-budzet-ue,124,0,2
417788.html

kst-o-glupim-narodzie-i-zakompleksionych-elitach-z-z
ydem-w-tle/

> Najlepiej

zgadzam sie

--
gazebo

80. Data: 2019-06-06 00:43:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
hun-czy-podalaby-reke-Putinowi-Odpowiedz-moze-zaskoc
zyc-

> //widać to również po tej nucie proletariackiej pogardy.

Thun by mu WSZYSTKO podała. To tylko kwestia ceny. Tylko że on nie kupi
starego głupiego lewackiego rupiecia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Elita naukowa
Mądrego warto przeczytać
Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.