No i Kraków :-)

1. Data: 2002-05-14 21:49:37

Temat: Re: No i Kraków :-)
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tusia <_...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abrr4a$icp$...@n...tpi.pl...

> Wlasnie, i niektorzy grupowicze ;))
>
> Tusia

Jo'Asia zaproponowala ogrodek "pod ogrodkiem" (Jo'Asiu, czy to na ul
Jagiellonskiej, na przeciwko teatru Starego mniej wiecej?) i jak dla mnie ta
propozycja na razie przebija pozostale. Rzeczywiscie scisle centrum jest
sprawiedliwsze niz Kazimierz (bo ja mieszkam przy dworcu hlehlehle).

Ale jestem elastycznie nastawiona na potencjalne zmiany

Ilona (Krakow)

1. Data: 2002-05-14 21:52:56

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych

Ostatnio moi znajomi zatrzymali sie w pensjonacie 3 Kafki
http://www.trzykafki.pl .

pokój jednoosobowy: 50 PLN,
Pokój dwuosobowy: 70 PLN,
Pokój trzyosobowy: 89 PLN,
* Ceny za pokój (nie od osoby).
Nie sa to super wygody ani ekstra cena, ale za to blisko centrum (Nowy
Kleparz) - jakies 10-15 minut do rynku.

Ilona (Krakow)

1. Data: 2002-05-14 21:59:34

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wystukała w wiadomości <3ce18752$1_2@news.vogel.pl>:

> Jo'Asia zaproponowala ogrodek "pod ogrodkiem" (Jo'Asiu, czy to na ul
> Jagiellonskiej, na przeciwko teatru Starego mniej wiecej?)

Mniej-więcej naprzeciwko teatru, dokładnie naprzeciwko knajpy "Ossorya".

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-05-15 06:24:29

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawiedliwsze niz Kazimierz (bo ja mieszkam przy dworcu hlehlehle).
>
> Ale jestem elastycznie nastawiona na potencjalne zmiany

Miejsce jest moim zdaniem OK. Ale gdyby tak termin przenieść na sobotę, to
mogłabym przyjechać z czółenkiem do frywolitek
Gocha
(Oświęcim)

1. Data: 2002-05-15 08:23:53

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:

> Kazimierz byl alternatywa dla drogich ogrodkow w Rynku Glownym, gdzie za
> maly soczek jakies 4 lata temu musialam zaplacic 7 zlotych i przez to unikam
> tych ogrodkow. Ale moze sie myle?

Nie mylisz sie - mnie tez cena 6-7 zl za szklaneczke soku (za 1 litr w
sklepie zaplace max. 4!!) zwalila kiedys z nog - teraz bywam w Rynku,
ale wystrzegam sie sokow.

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-05-15 09:52:58

Temat: Odp: No i Kraków :-)
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...
> Krakowianki - przeciez nie mozemy byc gorsze :-)
już Wam zazdroszczę, byłam w Krakowie w długi weekend
oj pięknie było, pięknie, przeklęłam tylko tory tramwajowe których w
Krakowie aż za dużo bo się raczyłam o nie zawadzić i pocałować ziemie
krakowską.
Ale wspominam miło pobyt.
ula.

1. Data: 2002-05-15 11:11:54

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:

> [...]
> sprawiedliwsze niz Kazimierz (bo ja mieszkam przy dworcu hlehlehle).
>
> Ale jestem elastycznie nastawiona na potencjalne zmiany

Mnie rowniez "Ogrodek" pasuje :-) Arleta

1. Data: 2002-05-15 11:18:36

Od: "Betina" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ce18752$1...@n...vogel.pl...

> [...]
> sprawiedliwsze niz Kazimierz (bo ja mieszkam przy dworcu hlehlehle).
>
> Ale jestem elastycznie nastawiona na potencjalne zmiany

A czy ja jako osobo bardzo malo udzielajaca sie na grupie ale czytajaca
wszystko, ktora wyszyla tylko 4 obrazki i w niedlugim czasie nie majaca
czasu na nic moze pojawic się na tym spotkaniu?

Bernadeta

1. Data: 2002-05-15 11:49:06

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Betina wrote:

> A czy ja jako osobo bardzo malo udzielajaca sie na grupie ale czytajaca
> wszystko, ktora wyszyla tylko 4 obrazki i w niedlugim czasie nie majaca
> czasu na nic moze pojawic się na tym spotkaniu?

Jassssne :-) Nie ma znaczenia "udzielactwo sie" na grupie albo ilosc
hatfow na koncie! Przeciez sa wsrod nas rowniez poczatkujace - trudno
oczekiwac, zeby mialy w swoich szufladach, czy na
scianach/stolach/meblach niezliczone ilosci robotek! Zapraszamy :-)

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-05-15 12:15:23

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Betina <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abtg7l$1qm$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
> wszystko, ktora wyszyla tylko 4 obrazki i w niedlugim czasie nie majaca
> czasu na nic moze pojawic się na tym spotkaniu?

Co to za pytanie, ja sie pytam!!!!! Oczywiscie, ze tak!!!! Skoro wyszylas 4
obrazki to jestes 4x lepsza ode mnie, bo ja na razie robie pierwsze dwa (na
raz, zeby byla odmiana) ;-)))) I wcale sie nie czuje duzo gorsza (ale
troszeczke tak) od tych, co maja na swoim koncie krocie wyszywanek.

Ilona

ps:

1) przy spotkaniach kilkuosobowych zawsze bedzie ciezko znalezc termin
odpowiadajacy wszystkim i dlatego, choc Gosiaczek nie moze w srode - ja
proponuje jednak pozostac przy tym terminie, a wkrotce zrobic kolejne
spotkanie, gdzie Gosia bedzie mogla przyturlac sie ;), a za to komus innemu
to nie bedzie moze gralo
2) Bernadeta nie jest pierwsza osoba, ktora sie przejmuje tym, ze malo
potrafi i byc moze na takim spotkaniu nie bedzie mogla niczego nowego innych
nauczyc. Lo matko - przeciez to ma byc mile spotkanie a nie starcie sie ze
soba tylko najbardziej wprawionych w robotkowaniu osob.

A Trojmiasto?
Firma COATS
Warszawianki
Witam serdecznie :-))))