No i Polacy przepitolili.

1. Data: 2018-06-24 22:53:35

Temat: No i Polacy przepitolili.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewandowski-gwiazdor: ,,Jestem osamotniony".
LOL
LOL
LOL

Bardzo dobrze, niech im w pięty pojdzie, a 7:0 powinni im wpuścić. 3:0 to
mało!

--
XL

2. Data: 2018-06-24 23:11:02

Temat: Re: No i Polacy przepitolili.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-24 o 22:53, XL pisze:
> [...]
> LOL
>
> Bardzo dobrze, niech im w pięty pojdzie, a 7:0 powinni im wpuścić. 3:0 to

https://twitter.com/andrzejduda/status/3826083195775
87712?lang=pl

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-06-25 17:04:27

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-24 o 23:11, Kviat pisze:
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

NTG. Ślij to na biolę, doktorku :P

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

4. Data: 2018-06-25 21:57:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> LOL
>
> Bardzo dobrze, niech im w pięty pojdzie, a 7:0 powinni im wpuścić. 3:0 to

Leniom i patałachom jednym. Było nie siedzieć w dżakuzi z d...ami i
gwiazdorzyć, tylko brać się do roboty!

--
XL

5. Data: 2018-06-26 03:41:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 czerwca 2018 22:53:37 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> LOL
>
> Bardzo dobrze, niech im w pięty pojdzie, a 7:0 powinni im wpuścić. 3:0 to

a Ty ikselkus jak niebotyczna niebotyczka jakas?

cieszy cie to? jak moja sasiadke krysienke dwulica?

mozna miec pretensjre do tvp, kiedy rozdmuchiwala nastroje
i ze zwyklych, posrednich zawodnikow robila gwiazdy,
podobne do marylki rodowicz, gdzie kunsztu ani wytrawnosci,
tudziez uczciwego dania byc nie moglo.

popsiocz moze na geppert, skoro taka juz krew twoja.

wyswietlali nawet pilkarzy zony, co tam nie one robia,
i ktora z nich piekniejsza. szkoda tylko,
ze nie bylo teleturnieju, ktora madrzejsza.

jacek

6. Data: 2018-06-28 00:28:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> LOL
>
> Bardzo dobrze, niech im w pięty pojdzie, a 7:0 powinni im wpuścić. 3:0 to

Po kolejnym przepitolonym meczu Lewandowska nie tuliła już publicznie męża
- za te zdjęcia już nikt by nie zapłacił :->

--
XL

7. Data: 2018-07-02 21:06:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> a Ty ikselkus jak niebotyczna niebotyczka jakas?
>
> cieszy cie to?

Przestań.
Jestem wk...na!
Podczas Euro ,,nasza" kochana reprezentacja byla zakwaterowana w
ekskluzywnym hotelu pod Kielcami w miejscowosci C. Pracuje tam pare osob,
ktore znam. Ta osoba twierdzi, ze caly personel byl zbulwersowany ich
zachowaniem przedmeczowym, po prostu banda wieśniaków i gorzej. A ta osoba
na własne oczy widziała, jak w noc przed meczem urządzali sobie popijawę -
wóda (najtansza siwucha! - któryś miał wieczór kawalerski czy może z powodu
niedawnego ślubu - i częstował, LOL) była pita całymi szklankami do oporu,
ciężkostrawne i najdroższe żarcie (nawet kucharz był zniesmaczony tym,
jakie mieli życzenia) i piwsko rulez, tudzueż d...y i balanga całonocna.
Nad ranem ,,kreska" w obie dziurki w nosie - i na mecz.
Dla porównania - w tym samym hotelu Słowacy, po lekkiej kolacji mycie, lulu
i cisza nocna.

Teraz też Polacy zostawili po sobie w Rosji podobne wrażenia jak wtedy w C.
Więc Ty mi nie mów, że te buraki są w stanie cokolwiek osiągnąć. Krzycz im
,,nic się nie stało", będą Cię jeszcze bardziej mieli w d... jako wiernego
kibica. Widać Ci to pasuje.
A ja nie jestem wierną kibicką, ja patrzę realnie i z tym, co o nich już
wiem, twierdzę, że trzeba tę reprezentację weaz z trenerem rozpędzić na
cztery wiatry, wymienić cały skład, co do jednego pieprzonego buraka!

--
XL

8. Data: 2018-07-03 01:26:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 28 czerwca 2018 00:28:30 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]

No tak, jak sie stoi i czeka tylko na pilke, aby noge przylozyc
i bramke strzelic, to przeciez o zadnej kiwce nawet mowy byc nie moze.
Skoro Ronaldo wypracowal sobie taki uklad, to czemuz Lewamdowski nie mogl;
gwiazda przeciez rownego formatu. Totez, tak czy siak, obaj pojechali do domu.

Ja rozumiem, ze byc moze taka taktyke trener im nakazal przyjac.
Wowczas wytentego trenera.
Ale i tak rozum kazdy pilkarz przeciez tez posiada;
jesli widzisz, ze druzyna przegrywa i rady dac przeciwnikowi nie moze,
to w pupcie wsadzasz zarowno wszystkie swoje wywalczone gwiazdorskiego
nierobstwa przywileje, czy tez trenerskie w tym wzgledzie zalecenia
i przynajmniej blokujesz bramkarza, zeby obroncy z nim na czas nie grali.
Slowem: ruszasz tylek po prostu, a nie gapisz sie jak szpak w bramke malowana.

mysle, ze az tak wyrachowana nie jest:)

9. Data: 2018-07-03 02:06:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 21:06:53 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Przestań.

masz racje; tylko dla przekomarzania sie to napisalem.

> [...]
> Nad ranem ,,kreska" w obie dziurki w nosie - i na mecz.
> Dla porównania - w tym samym hotelu Słowacy, po lekkiej kolacji mycie, lulu

syn pracowal w najekskluzywniejszym hotelu w Gdansku, jako ochroniarz.
za pensje niemalze glodowa, ale nie o to chodzi.
nie, zeby z bronia, ale taki zwykly. byly tam, miedzy innymi, pzpn=owskie
posiedzenia; narracja bardzo zbiezna z Twoja; zwyjkle chamstwo i trzoda.
Walesa (czy Tusk?) tez tam bywal, o ile sie nie myle, rozdzie;nie.
moze kiedys sie dopytam o szczegoly i opisze, tak dla prawdy i zabawy.
a moze nie. nie wiem.

> [...]
> ,,nic się nie stało", będą Cię jeszcze bardziej mieli w d... jako wiernego

przestan:)

> A ja nie jestem wierną kibicką, ja patrzę realnie i z tym, co o nich już
> wiem, twierdzę, że trzeba tę reprezentację weaz z trenerem rozpędzić na
> cztery wiatry, wymienić cały skład, co do jednego pieprzonego buraka!

grosickiego m.in. bym zostawil; czesto na boisku zapieprzal za dwoch
i rownie czesto byl w skladzie pomijany, tak jak i w mainstreamowych mediach;
widac go za cos nie lubily.

na stanowisku trenera kadry narodowej zatrudnic Michala Probierza,
ktorego ustawka-warszawka chciala tak wykonczyc - to proste rozwiazania.

pozdrawiam,
jacek

10. Data: 2018-07-03 08:56:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-02 o 21:06, XL pisze:

> [...]
> jakie mieli życzenia) i piwsko rulez, tudzueż d...y i balanga całonocna.
> Nad ranem ,,kreska" w obie dziurki w nosie - i na mecz.

To sporo tłumaczy, dlaczego nie widzisz nic złego w kłamstwach
pislamistów. Wy inaczej nie potraficie.

Gdyby wygrali, to ta wymyślona osoba z pewnością by widziała, jak
grzecznie spali przed meczem.
Ale masz zrytą banię. I ta kreska nad ranem... to już pewnie na własne
oczy widziałaś...
LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pralnia Spółdzielni Socjalnej Pasja - czy zniszczone?
,,Upadek" wiary w Polsce.
I znów księżniczka Anna spadła z konia!
A o takiego!
Polski Złoty gwarancją niezależności.