No i Polacy przepitolili.

11. Data: 2018-07-03 09:22:15

Temat: Re: No i Polacy przepitolili.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
>>> LOL

> [...]
>
> Ja rozumiem, ze byc moze taka taktyke trener im nakazal przyjac.
> Wowczas wytentego trenera.
> Ale i tak rozum kazdy pilkarz przeciez tez posiada;
> jesli widzisz, ze druzyna przegrywa i rady dac przeciwnikowi nie moze,
> to w pupcie wsadzasz zarowno wszystkie swoje wywalczone gwiazdorskiego
> nierobstwa przywileje, czy tez trenerskie w tym wzgledzie zalecenia
> i przynajmniej blokujesz bramkarza, zeby obroncy z nim na czas nie grali.
> Slowem: ruszasz tylek po prostu, a nie gapisz sie jak szpak w bramke malowana.

Jest.

--
XL

12. Data: 2018-07-03 09:31:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> Walesa (czy Tusk?) tez tam bywal, o ile sie nie myle, rozdzie;nie.
> moze kiedys sie dopytam o szczegoly i opisze, tak dla prawdy i zabawy.
> a moze nie. nie wiem.

> przestan:)

> grosickiego m.in. bym zostawil; czesto na boisku zapieprzal za dwoch
> i rownie czesto byl w skladzie pomijany, tak jak i w mainstreamowych mediach;
> widac go za cos nie lubily.
>
> na stanowisku trenera kadry narodowej zatrudnic Michala Probierza,
> ktorego ustawka-warszawka chciala tak wykonczyc - to proste rozwiazania.

https://www.fakt.pl/sport/pilka-nozna/polscy-pilkarz
e-ktorym-kariere-zniszczyly-hazard-i-alkohol/0rf9n7d

http://sport.tvp.pl/29781331/bankructwa-alkohol-i-ro
zwody-czyli-swiat-bylych-pilkarzy

Itd.

--
XL

13. Data: 2018-07-03 23:26:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> na stanowisku trenera kadry narodowej zatrudnic Michala Probierza,
> ktorego ustawka-warszawka chciala tak wykonczyc - to proste rozwiazania.

Myślenie życzeniowe, niestety. Póki ktoś nie rozpirzy najpierw tego
szemranego pzpnowskiego towarzystwa, a potem tej g...j reprezentacji i tego
wszystkiego od nowa nie stworzy, to Polakom już na zawsze tylko jedno
pozostanie - okrzyk ,,Nic się nie stało!" i beznadzieja.
Pytanie, jak długo będą to krzyczeli, pełni szczerych uczuć do swej
reprezentacji, zanim zrozumieją, że PZPN, jak i ona sama, mają swoich
wiernych kibiców w DUPIE?!

--
XL

14. Data: 2018-08-23 03:33:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 lipca 2018 23:27:27 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> Pytanie, jak długo będą to krzyczeli, pełni szczerych uczuć do swej
> reprezentacji, zanim zrozumieją, że PZPN, jak i ona sama, mają swoich

ikselkus, no to beda przegrywali, az zrozumieja.
naprawde nie sa to zadne intencje zyczeniowe, ale zwykla prawda.
narod ich sam wreszcie usunie, skoro rzad nie potrafi.

jacek

15. Data: 2018-08-23 15:21:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-24 o 22:53, XL pisze:
> [...]
> LOL
>
> Bardzo dobrze, niech im w pięty pojdzie, a 7:0 powinni im wpuścić. 3:0 to

Jedyne co ich broni to to że skończyli z tymi najemnikami w piłce o w
ogóle sporcie. Aż się rzygać chciało widząc swoich "reprezentantów"
którzy nie znają nie tylko Hymnu,  ale nawet języka Szymborskiej i Reja.

Pralnia Spółdzielni Socjalnej Pasja - czy zniszczone?
,,Upadek" wiary w Polsce.
I znów księżniczka Anna spadła z konia!
A o takiego!
Polski Złoty gwarancją niezależności.