No i brakło na siatki.

111. Data: 2020-05-30 08:13:58

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Na zdrowie!
>
> to podobno takie cos bylo...?
>
> http://bp3.blogger.com/_SQ_ac-lB-II/SI41O-W0VxI/AAAA
AAAAAIA/VWVr8QXsrL4/s1600-h/manna1.jpeg

> i dokladny opis zostal...
>
> http://galeriatechniki.blogspot.com/2008/07/manna-z-
nieba.html

> //tylko, czy wierny...?

Ta, a juści :-) Kolejne insynuacje w kierunku UFO ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

112. Data: 2020-05-30 08:14:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Wiara, Nadzieja, Milosc... to to by siem zgadzalo!
>
> //ze siem tak wyraze...

Mi się od zawsze zgadzało ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

113. Data: 2020-05-30 19:54:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 08:13, XL wrote:

AAAAAIA/VWVr8QXsrL4/s1600-h/manna1.jpeg

nieba.html

> Ta, a juści :-) Kolejne insynuacje w kierunku UFO ?

Ta, joj... niekoniecznie...

Moze gdzies wykopali, jako artefakt ktorejs poprzedniej cywilizacji...?

114. Data: 2020-05-30 19:59:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 08:14, XL wrote:

> Mi się od zawsze zgadzało ?

Wczesniej na to tak nie patrzylem...

115. Data: 2020-05-30 22:37:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Wczesniej na to tak nie patrzylem...

A ja od zawsze. Odkąd tylko usłyszałam o Arce, Noem i tych wszystkich
,,zwierzętach".
Kiedy następuje załamanie, klęska, kataklizm, kryzys, wojna, PANDEMIA -
MUSI ZNALEŹĆ SIĘ CZŁOWIEK LUB GRUPA LUDZI, który/która ocali WARTOŚCI,
potrzebne do ODNOWY.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

116. Data: 2020-05-31 03:34:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 22:37, XL wrote:

> [...]
> Kiedy następuje załamanie, klęska, kataklizm, kryzys, wojna, PANDEMIA -
> MUSI ZNALEŹĆ SIĘ CZŁOWIEK LUB GRUPA LUDZI, który/która ocali WARTOŚCI,

Tak, to ma gleboki sens...

//i wszedzie ten potop... nawet w Oceani.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Potop#W_Oceanii

117. Data: 2020-05-31 11:04:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kiedy następuje załamanie, klęska, kataklizm, kryzys, wojna, PANDEMIA -
> MUSI ZNALEŹĆ SIĘ CZŁOWIEK LUB GRUPA LUDZI, który/która ocali WARTOŚCI,

Tak, to ma gleboki sens...
---
Od 2000 lat jedynym zrodlem PEWNYCH wartosci jest chrystianizm...

118. Data: 2020-05-31 12:38:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Tak, to ma gleboki sens...
>
> //i wszedzie ten potop... nawet w Oceani.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Potop#W_Oceanii

Ano właśnie. W wielu kulturach.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

119. Data: 2020-05-31 12:39:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Tak, to ma gleboki sens...
> ---
> Od 2000 lat jedynym zrodlem PEWNYCH wartosci jest chrystianizm...

Pewnych czyli uniwersalnych. Tak bym tę ,,pewność" rozumiała.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

120. Data: 2020-05-31 22:54:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od 2000 lat jedynym zrodlem PEWNYCH wartosci jest chrystianizm...

Pewnych czyli uniwersalnych. Tak bym tę ,,pewność" rozumiała.
Uniwersalnych bo PO prostu ludzkich. Jezus najwiekszym Humanistom
wszechczasow nie tyle byl co Jest i basta! I miarom czlowieczenstwa...
o Bostwie nie wsPOminajonc [jak ja lubiem to "niewsPOminanie"!] ;)

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)