No i brakło na siatki.

21. Data: 2020-05-16 11:42:05

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Moze z braku aksjomatow korwinizmu...?
>
> http://akapedia.pl/Korwinizm
> http://akapedia.pl/Aksjomaty

Myślę, że raczej z powodu uznawania aksjomatów Dmowskiego, dotyczących roli
kobiet - kobiety w RN się nie eksponują, godząc się na bycie niewidocznymi
- pomocnicami, kucharkami, pielęgniarkami, sekretarkami, organizatorkami...
Narzucone sobie prawa polityczne, które je przygnały do RN, w skrytości
ducha odczuwają jako występek przeciw temu, co głosił Wódz :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2020-05-16 22:47:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-16 11:42, XL wrote:

> [...]
> Narzucone sobie prawa polityczne, które je przygnały do RN, w skrytości
> ducha odczuwają jako występek przeciw temu, co głosił Wódz :-)

//ale, to 'niewidocznymi', to w cudzyslowiu...?

Jednak to ciekawe... nie spodziewalbym siem, ze wodzowskie idee moga
miec az taka sile razenia...?

23. Data: 2020-05-17 02:17:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //ale, to 'niewidocznymi', to w cudzyslowiu...?

Tak, oczywiście. Przecież są tam i działają. Ale NIGDY o niczym nie
decydują, żadna nie wejdzie (funkcyjnie) wyżej ponad strukturę regionalną.
Kiedy to im samym mówiłam, o ironio zgodnie mnie zakrzykiwały ,,Jak to,
przecież ANIA jest SEKRETARZEM ZG!"
Czysty śmiech. Anka jest w ZG od czarnej i CICHEJ roboty. Słuchać i
wykonywać. Wspierać i organizować.
Rozumiesz, o czym mówię?
Kobiety w RN to bardzo specyficzne mentalności. Byłam tym zszokowana. Niby
normalne, a jednak nie. Bardzo ideowe, niektóre wrecz fanatyczne, zdolne do
poświęcenia siebie i wszystkiego - a w stosunku do samych siebie w pewnym
sensie takie... ,,muzułmańskie".
W dodatku nawet sobie tego nie uświadamiają.

> Jednak to ciekawe... nie spodziewalbym siem, ze wodzowskie idee moga
> miec az taka sile razenia...?

To jest bardziej złożone zjawisko. Psychologiczne. Ja to podciągam pod
sektę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2020-05-17 12:51:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2020 o 02:17, XL pisze:

> [...]
> sensie takie... ,,muzułmańskie".
> W dodatku nawet sobie tego nie uświadamiają.

Z jednej strony cieszy, że w końcu to dostrzegłaś. Z drugiej bardzo
ciekawe, że trwało to tak długo. Jak widać nie jesteś zbyt bystra, skoro
zajęło ci to tyle lat, pomimo oczywistości.
Przemyśl to i wyciągnij wnioski. Może w końcu zaczniesz słuchać
mądrzejszych od ciebie i przestaniesz być również faszystką, ksenofobką
i homofobką? Nie żeby od razu wszystko naraz, ale możliwe, że dojdziesz
kiedyś do etapu, gdy przestaniesz być też fanatyczką religijną.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2020-05-17 18:03:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Z jednej strony cieszy, że w końcu to dostrzegłaś. Z drugiej bardzo
> ciekawe, że trwało to tak długo. Jak widać nie jesteś zbyt bystra, skoro
> zajęło ci to tyle lat,

Ile ,,lat", głupku?

?

?

> również faszystką,

P O L S K Ą NA C J O N A L I S T K Ą jeśli już.

> ksenofobką
> i homofobką?

Dopiero teraz Z A C Z Y N A M. Konfa to cienki bolek. Tylko krzyczą o swoim
nacjonalizmie, antyhomo i antyaborcyjności. Populiści. Kaja Godek
zorientowała się o tym znacznie później, niż ja - i też od nich odeszła.

> Nie żeby od razu wszystko naraz, ale możliwe, że dojdziesz
> kiedyś do etapu, gdy przestaniesz być też fanatyczką religijną.

Wręcz P R Z E C I W N I E, teraz dopiero Z A C Z Y N A M. Cieszysz się?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-05-17 19:05:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2020 o 18:03, XL pisze:

> Ile ,,lat", głupku?

Ty mi powiedz ile lat tu wychwalałeś wszelkie ONRy i ich klony.
I zanim zaczęłaś chwalić ich tutaj, to zapewne byłaś ich zwolenniczką
wcześniej. Przejrzałaś na oczy dopiero kilka miesięcy temu.
Strona:
https://www.portalsamorzadowy.pl/osoba/malgorzata-za
mojska,74408.html
podaje, że w 2018 roku miałaś 60 lat, więc z moich obliczeń wynika, że
przejrzenie na oczy zajęło ci co najmniej 60 lat.
Długo, jak na państwo z powszechnym dostępem do edukacji.

> ?

> ?

> P O L S K Ą NA C J O N A L I S T K Ą jeśli już.

Takimi eufemizmami maskującymi faszystów, to sobie możesz czarować
swoich ociężałych umysłowo ziomali. Myślących ludzi nie oszukasz, tym
bardziej, że sama się chwaliłaś swoim faszyzmem i że jesteś z tego dumna
(to dlaczego się teraz tego wstydzisz?).
Nie bez powodu miałaś takie poparcie jakie miałaś. I nie wyciągnęłaś
wniosków.

> Dopiero teraz Z A C Z Y N A M.

To dlaczego nadal próbujesz ukryć swoje poglądy pod eufemizmami?
Wynika z tego, że wcale nie zaczynasz, a wręcz przeciwnie, schodzisz do
podziemia, bo wiesz, że robisz źle.

> Konfa to cienki bolek. Tylko krzyczą o swoim
> nacjonalizmie, antyhomo i antyaborcyjności. Populiści.
> Kaja Godek

Czyli jednak niczego nie zrozumiałaś i nie wyciągnęłaś wniosków.
60 lat na przemyślenia ci nie wystarczyło... to smutne.

> Wręcz P R Z E C I W N I E, teraz dopiero Z A C Z Y N A M. Cieszysz się?

W przeciwieństwie do ciebie nie cieszą mnie cudze nieszczęścia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2020-05-17 21:05:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> I zanim zaczęłaś chwalić ich tutaj, to zapewne byłaś ich zwolenniczką
> wcześniej. Przejrzałaś na oczy dopiero kilka miesięcy temu.

No żeby TAK MNIE POSTARZYĆ!!! ?
Do dziś jeszcze nie skończyłam 60 ?

> więc z moich obliczeń wynika, że
> przejrzenie na oczy zajęło ci co najmniej 60 lat.

,,Na oczy" przejrzałam już w liceum, durniu - zadając się z synem oficera
AK.

> Długo, jak na państwo z powszechnym dostępem do edukacji.

Nie korzystałam w TYM względzie z tego ,,dostępu".
Ty pewnie tak, i to niestety widać :-)

> Takimi eufemizmami maskującymi faszystów, to sobie możesz czarować
> swoich ociężałych umysłowo ziomali. Myślących ludzi nie oszukasz, tym
> bardziej, że sama się chwaliłaś swoim faszyzmem

NACJONALIZMEM :-)

> i że jesteś z tego dumna

Ba!

> (to dlaczego się teraz tego wstydzisz?).

Gdzie? Jak?

> Nie bez powodu miałaś takie poparcie jakie miałaś.

Oczywiście, że nie bez powodu. Jak się jest świeżakiem w polityce, to się
zaczyna od takiego wyniku. Ale od 2018 minęło już sporo czasu :-)

> I nie wyciągnęłaś
> wniosków.

Na pewno nie wyciągnęłam ich według twego lewackiego widzimisia. Nawet
sobie nie wyobrażasz, CO wyciągnęłam - ale dowiesz się o tym we właściwym
czasie.

> To dlaczego nadal próbujesz ukryć swoje poglądy pod eufemizmami?
> Wynika z tego, że wcale nie zaczynasz, a wręcz przeciwnie, schodzisz do
> podziemia, bo wiesz, że robisz źle.

Nie myl ,,zła" z corobienuepasuje :-)

> Czyli jednak niczego nie zrozumiałaś

,,Niczego" czyli ciebie? Ja ciebie dobrze rozumiem przecież :-)

> i nie wyciągnęłaś wniosków.

Nie myl słowa ,,wniosek" z cociodpowiada :-)

> 60 lat na przemyślenia ci nie wystarczyło... to smutne.

Na przemyślenia wg twojego widzimisia? No to nie. Pierwszy twój właściwy
wniosek. Cieszy :-)

Wytrzyj zatem nosek :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

28. Data: 2020-05-17 22:35:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 02:17, XL wrote:

> [...]
> W dodatku nawet sobie tego nie uświadamiają.

> To jest bardziej złożone zjawisko. Psychologiczne. Ja to podciągam pod

Tak, cos w tym jest... To kwestie wychowania, wpajane od dziecinstwa.
Jednoczesnie idee wodza okazaly siem bardzo silne, trzeba powiedziec,
ponadczasowe.

Nie umiejszajac zaslug, jako Ojca niepodleglosci Polski, Wodz wyjasnil
to dobitnie a zarazem, dyplomatycznie pewnemu japonskiemu dyplomacie,
generalowi Kodamie, ojcu jedynasciorga dzieci, gdy ten zapytal go o
pozostawanie w stanie bezzennym...

"Gdyby nasze kobiety były tak ciche i posłuszne jak wasze, dawno byłbym
się ożenił Ale u nas człowiek w małżeństwie zanadto musi żonie służyć i
to często przeszkadza służyć innym sprawom."

http://niezwykle.com/dlaczego-roman-dmowski-konca-zy
cia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-niespeln
ionej-milosci-zony-pilsudskiego-innych-kontaktach-z-
plcia-przeciwna/

//parafrazujac wodzowskie slowa: To nie Karyny, tylko Gejsze :)))

29. Data: 2020-05-18 00:01:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//parafrazujac wodzowskie slowa: To nie Karyny, tylko Gejsze :)))
---
Dzisiejsze Karyny,
Jutrzejsze Gejsze ;P

30. Data: 2020-05-18 00:44:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 00:01, m...@g...com wrote:

> //parafrazujac wodzowskie slowa: To nie Karyny, tylko Gejsze :)))
> ---
> Dzisiejsze Karyny,
> Jutrzejsze Gejsze ;P

"A lyzka mowi: to niemozliwe!"

https://www.google.com/search?q=Karyny&client=firefo
x-b-d&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwiK-4WY_Lvp
AhWCvosKHYWRAbUQ_AUoA3oECAwQBQ

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)