No i brakło na siatki.

31. Data: 2020-05-18 08:02:44

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"A lyzka mowi: to niemozliwe!"
---
Ze co? Ze niby gluPOta nie prowadzi do niewolnictwa?

32. Data: 2020-05-18 10:41:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Tak, cos w tym jest... To kwestie wychowania, wpajane od dziecinstwa.

Raczej wrodzone cechy psychiczne i osobowościowe. Sekty bazują na takich
cechach u ludzi.

> Jednoczesnie idee wodza okazaly siem bardzo silne, trzeba powiedziec,
> ponadczasowe.

Idee jak najbardziej! Tyle że taki wódz powinien bardziej brać pod uwagę,
że niestety ich realizatorami pozostają wciąż tylko ludzie. Najsłabsze
ogniwo.
No, a już na pewno nie przewidział przyszłych (tj. obecnych) podszywek...

> Nie umiejszajac zaslug, jako Ojca niepodleglosci Polski, Wodz wyjasnil
> to dobitnie a zarazem, dyplomatycznie pewnemu japonskiemu dyplomacie,
> generalowi Kodamie, ojcu jedynasciorga dzieci, gdy ten zapytal go o
> pozostawanie w stanie bezzennym...
>
> "Gdyby nasze kobiety były tak ciche i posłuszne jak wasze, dawno byłbym
> się ożenił Ale u nas człowiek w małżeństwie zanadto musi żonie służyć i
> to często przeszkadza służyć innym sprawom."

Wg mnie starannie kamuflujący się mizoginista.

> http://niezwykle.com/dlaczego-roman-dmowski-konca-zy
cia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-niespeln
ionej-milosci-zony-pilsudskiego-innych-kontaktach-z-
plcia-przeciwna/

> //parafrazujac wodzowskie slowa: To nie Karyny, tylko Gejsze :)))

Mentalność gejszy? Tak. Być pomocną MĘŻCZYZNOM w ich pracy i karierze,
służyć Partii. Brak wzajemności ze strony ww. tych kobiet nawet nie
zastanawia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

33. Data: 2020-05-18 10:59:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ojapierdolę :)

No to, jak widzę, nic nowego u ciebie :-)

> Nie miej złudzeń, twój [piiiiiiiiiiip!] (przez ciebie) wizerunek się nie zmienił.

Twój za to bardzo - o ile twój pot i łzy, włożone w sąsiadowanie przez
wysoki płot z intelektem, na samym początku dawały pewne rezultaty, to
teraz już nawet nie starasz się maskować pospolitego
[piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!].

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-05-18 18:15:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2020 o 10:59, XL pisze:

> No to, jak widzę, nic nowego u ciebie :-)

Tak jak byłaś durna, tak jesteś nadal. Nic się nie zmieniłaś, dlatego u
mnie nic nowego.

> [...]
> teraz już nawet nie starasz się maskować pospolitego
> [piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!].

Widocznie miałaś jakieś urojenia. Jak zwykle. Nie bardzo rozumiem
dlaczego uroiłaś sobie, że kiedyś pokocham faszystów, ksenofobów i
homofobów takich jak ty.
Żyjesz złudzeniami po prostu. Miałaś złudzenia co do ONR (i ich klonów),
co do swojego kandydowania (z takimi poglądami...). I nadal nie
wyciągnęłaś wniosków.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2020-05-18 22:19:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Tak jak byłaś durna, tak jesteś nadal. Nic się nie zmieniłaś, dlatego u
> mnie nic nowego.

No tak - jestem całym twoim światem jak widzę ?

> Widocznie miałaś jakieś urojenia. Jak zwykle. Nie bardzo rozumiem
> dlaczego uroiłaś sobie, że kiedyś pokocham faszystów, ksenofobów i
> homofobów takich jak ty.

ŻE TY... POKOCHASZ? ????
A kochaj sobie co chcesz, bierz ślub z kijem od szczotki albo własnymi
pchłami - co mi do twojego kochania ?

> Żyjesz złudzeniami po prostu. Miałaś złudzenia co do ONR (i ich klonów),
> co do swojego kandydowania

Żyjesz złudzeniami co do moich złudzeń :-)

(z takimi poglądami...). I nadal nie
> wyciągnęłaś wniosków.

,,TAKIE" poglądy dominują w Polsce, durniu.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

36. Data: 2020-05-19 00:02:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 08:02, m...@g...com wrote:
> "A lyzka mowi: to niemozliwe!"
> ---
> Ze co? Ze niby gluPOta nie prowadzi do niewolnictwa?

//pytanie jest: czy z karynizmu siem wyrasta...?

37. Data: 2020-05-19 00:10:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 10:41, XL wrote:

> [...]
>>

> Mentalność gejszy? Tak. Być pomocną MĘŻCZYZNOM w ich pracy i karierze,
> służyć Partii. Brak wzajemności ze strony ww. tych kobiet nawet nie

Ale, o panne Juszkiewiczowne to siem z Ziutkiem, podobno, po gemgach
pobili...

https://historia.org.pl/2016/05/11/maria-juszkiewicz
owa-kobieta-o-ktora-rywalizowali-jozef-pilsudski-i-r
oman-dmowski/

38. Data: 2020-05-19 00:55:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
> pobili...
>
> https://historia.org.pl/2016/05/11/maria-juszkiewicz
owa-kobieta-o-ktora-rywalizowali-jozef-pilsudski-i-r

Powiedzmy. Mizoginizm to nie jest brak seksualnego zainteresowania
kobietami ani niemożność obcowania seksualnego z nimi czy nawet zakochania
się. Mizoginizm obserwuje się także u mężczyzn, którzy mieli złe
doświadczenia z kobietami, zostali odrzuceni przez kobiety, które kochali,
a nawet u takich, którzy obawiają się (z różnych powodów) spłodzenia
potomstwa.
Przynajmniej dwa z tych powodów można przypisać Dmowskiemu - odrzucenie
przez ukochaną kobietę oraz lęk przed genetycznym obciążeniem potomstwa
chorobą psychiczną.
https://niezlomni.com/dlaczego-roman-dmowski-do-konc
a-zycia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-nies
pelnionej-milosci-do-zony-pilsudskiego-i-innych-kont
aktach-z-plcia-przeciwna-kobiety-tu-w-paryzu-okropni
e-s/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

39. Data: 2020-05-19 01:49:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-19 00:55, XL wrote:

> [...]
pelnionej-milosci-do-zony-pilsudskiego-i-innych-kont
aktach-z-plcia-przeciwna-kobiety-tu-w-paryzu-okropni

No pacz Pani... a ja myslalem, ze mizogin to to samo co gey!

//i nawet na onecie leczom... :)
https://www.medonet.pl/zdrowie,mizoginizm---przyczyn
y--objawy--leczenie,artykul,1728822.html

40. Data: 2020-05-19 11:56:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2020 o 22:19, XL pisze:

> No tak - jestem całym twoim światem jak widzę ?

Masz zbyt wybujałe poczucie zajebistości... ale skoro dla ciebie grupa
dyskusyjna jest całym światem, to niech ci będzie :)

> ,,TAKIE" poglądy dominują w Polsce, durniu.

LOL :)
Pewnie dlatego od miesięcy prawicowa prasa odnotowuje rekordowe spadki
sprzedaży.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)