No i brakło na siatki.

41. Data: 2020-05-19 12:53:45

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
> [...]
cia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-niespeln
ionej-milosci-zony-pilsudskiego-innych-kontaktach-z-
plcia-przeciwna/

owa-kobieta-o-ktora-rywalizowali-jozef-pilsudski-i-r
oman-dmowski/

a-zycia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-nies
pelnionej-milosci-do-zony-pilsudskiego-i-innych-kont
aktach-z-plcia-przeciwna-kobiety-tu-w-paryzu-okropni
e-s/

> No pacz Pani... a ja myslalem, ze mizogin to to samo co gey!

No nie. Mizoginizm to sfera czysto emocjonalna i dotyczy też kobiet.
MIZOGINIZM to po prostu złe NASTAWIENIE do kobiet. Ja też w prwnym stopniu
stałam się mizoginistką - po moich złych doświadczeniach z kobietami
uważam kobiety generalnie za głupie, zazdrosne i niegodne mojej przyjaźni
;-)

> //i nawet na onecie leczom... :)
> https://www.medonet.pl/zdrowie,mizoginizm---przyczyn
y--objawy--leczenie,artykul,1728822.html

Trochę to mylą z ,,chorobą psychiczną", skoro chcą ,,leczyć". Nie da się
wyleczyć złego NASTAWIENIA - bo ono jest skutkiem złych zaszłości, a złych
zaszłości nie da się zamazać ani zinterpretować inaczej niż złe.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

42. Data: 2020-05-19 16:34:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Masz zbyt wybujałe poczucie zajebistości... ale skoro dla ciebie grupa
> dyskusyjna jest całym światem, to niech ci będzie :)

> LOL :)
> Pewnie dlatego od miesięcy prawicowa prasa odnotowuje rekordowe spadki
> sprzedaży.

A KTÓRA ma wzrosty? Może GWno?
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

43. Data: 2020-05-19 17:25:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Masz zbyt wybujałe poczucie zajebistości...

,,Zbyt" dla takiego... jak ty :-)
Od początku bytności w tej grupie moje poczucie za...ści jest na tym samym,
XL, poziomie. Wszyscy poza tobą to przyswoili już jakieś 15 lat temu, a ty
dopiero teraz przeżywasz szok?
TAK, JESTEM SUPER ZAJEBISTA.

> [...]
>
> LOL :)
> Pewnie dlatego od miesięcy prawicowa prasa odnotowuje rekordowe spadki

A Gwno to pewnie nie nadąża z drukiem ?
Głupolku, o ile lewackie gówna już odpadły w przedbiegach, a GWno za chwilę
wyrzęzi ostatnie numery, to tylko prawicowa prasa ma jeszcze możliwe
nakłady. Jeśli nawet im spadło, to tylko dlatego, że PAPIEROWA PRASA
generalnie odchodzi powoli do lamusa wraz z ostatnim pokoleniem macających.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2020-05-19 20:07:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2020 o 17:25, XL pisze:

> ,,Zbyt" dla takiego... jak ty :-)
> Od początku bytności w tej grupie moje poczucie za...ści jest na tym samym,
> XL, poziomie.

Tak jak kiedyś utknęłaś w miejscu, tak tkwisz w nim do dzisiaj.

> Wszyscy poza tobą to przyswoili już jakieś 15 lat temu, a ty
> dopiero teraz przeżywasz szok?
> TAK, JESTEM SUPER ZAJEBISTA.

Powtarzam ci to od dawna, a ty jak zwykle udajesz zdziwienie.
Albo i nie udajesz... bo wolno przyswajasz informacje.
Nic dziwnego, że cały czas tkwisz w tym samym miejscu.

> A Gwno to pewnie nie nadąża z drukiem ?

A co mnie oni obchodzą?
Skąd w ogóle uroiło ci się, że oni mnie obchodzą?

(Tak, wiem, to wasz prawacki repertuar, pokazać wam np. pedofilię w
kościele, to zaraz wyjecie "a wśród innych zawodów też są pedofile".
Jakby to miało jakieś znaczenie, albo w magiczny sposób usprawiedliwiało
pedofilię w kościele. Już tyle razy ci tłumaczyłem, że takie numery na
mnie nie działają, ale ty wolno przyswajasz informacje...).

Nie obchodzi mnie, że GW spada czy bankrutuje, mam na to wylane (a ty
znowu nie trafiłaś z "argumentem" :):)) ważne, że coraz mniej sprzedaje
się waszych kłamliwych prawackich szmatławców :)

> Głupolku, o ile lewackie gówna już odpadły w przedbiegach, a GWno za chwilę
> wyrzęzi ostatnie numery, to tylko prawicowa prasa ma jeszcze możliwe
> nakłady.

Nakłady może i ma, tylko nikt nie chce tego kupować :)

> Jeśli nawet im spadło, to tylko dlatego, że PAPIEROWA PRASA
> generalnie odchodzi powoli do lamusa wraz z ostatnim pokoleniem macających.

Nie bredź. Dobrze wiesz (albo i nie wiesz, bo przecież wolno przyswajasz
informacje...), że nie chodzi o to, że wszystkim spada, tylko kto jest
liderem w spadkach.
Tych waszych szmatławców już nawet prawaki nie chcą czytać, nawet oni
mają dość tych bredni. Rząd musi te szmatławce trzymać na reklamowej
kroplówce, bo inaczej już dawno by to padło, bo nawet prawaki tego nie
kupują :):)
Kroplówka się skończy i pozamiatane. Tak więc nie masz z czego się
cieszyć, że wykazują zyski. Może właściciel wykopie sobie nowy basen za
wasze (z podatków) pieniądze, ale wy prawaki nie macie się czym
pochwalić. No chyba że tymi willami kilu cwaniaków, którzy was doją :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2020-05-19 20:42:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> wasze (z podatków) pieniądze, ale wy prawaki nie macie się czym
> pochwalić. No chyba że tymi willami kilu cwaniaków, którzy was doją

Swoją drogą to nie rozumiem, dlaczegonty akurat nagle na GAZETY wskoczyłeś.
Ten temat cię jakoś soecjalnie kręci? Mnie wcale. Jakaś ucieczka, czy
wybieg?
?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

46. Data: 2020-05-19 21:10:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> "A lyzka mowi: to niemozliwe!"
> ---
> Ze co? Ze niby gluPOta nie prowadzi do niewolnictwa?

//pytanie jest: czy z karynizmu siem wyrasta...?
---
Karynizm to brak wychowania do rozsadku. Czasem zycie
tak przetrzepie ze cierpieniem wychowa. Jak psa pawlowa ;P

47. Data: 2020-05-19 22:38:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> //pytanie jest: czy z karynizmu siem wyrasta...?
> ---
> Karynizm to brak wychowania do rozsadku. Czasem zycie
> tak przetrzepie ze cierpieniem wychowa. Jak psa pawlowa ;P

??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

48. Data: 2020-05-20 02:14:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-19 12:53, XL wrote:

> [...]
> wyleczyć złego NASTAWIENIA - bo ono jest skutkiem złych zaszłości, a złych
> zaszłości nie da się zamazać ani zinterpretować inaczej niż złe.

"Mozna, mozna... nawet trzeba...!"

//tutaj pan Lazariwe wyjasnia to dosc tajemniczo, jednym stwierdzeniem...

Kazdy z nas jest narzedziem w reku Wszechswiata. Kazdy z nas, w 90
procentach prowadzony jest przez Wszechswiat, przez Boga.
Kiedy osadzamy drugiego czlowieka, osadzamy Boga, ktory go prowadzi,
osadzamy Wszechswiat. A Wszechswiat, pragnac ochronic nasze Dusze przed
narastaniem w nich gniewu, nienawisci, czy pychy, blokuje te nasze
dzialania swoimi metodami zsylajac rozne przypadlosci.

https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=202

//a tu szerzej wyjasnione na przykladach i z licznymi dygresjami...

https://megawrzuta.pl/download/06c73eb6608e2bbb9d1a5
5a7172eb535.html
https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html

49. Data: 2020-05-20 02:26:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 02:14, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=202
>
> //a tu szerzej wyjasnione na przykladach i z licznymi dygresjami...

//dodam tylko, odnosnie tych 'zlych zaszlosci', ze nalezy je
interpretowac jako dobro pochodzace od Wszechswiata... i nalezy odczuwac
wdziecznosc wobec Wszechmogacego Wszechswiata... a takze, wobec ludzi,
od ktorych bezposrednio je otrzymalismy :)

50. Data: 2020-05-20 02:28:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-19 20:07, Kviat wrote:

> [...]
> wasze (z podatków) pieniądze, ale wy prawaki nie macie się czym
> pochwalić. No chyba że tymi willami kilu cwaniaków, którzy was doją :):)

Oblesne levactwo siem burzy...?

//Piekny dzien!

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)