No i brakło na siatki.

51. Data: 2020-05-20 02:29:40

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-19 21:10, m...@g...com wrote:

> //pytanie jest: czy z karynizmu siem wyrasta...?
> ---
> Karynizm to brak wychowania do rozsadku. Czasem zycie
> tak przetrzepie ze cierpieniem wychowa. Jak psa pawlowa ;P

//ale, Gejszom siem raczej nie zostanie...

52. Data: 2020-05-20 11:11:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //ale, Gejszom siem raczej nie zostanie...

Racja. Kiedy się jej nie ma. Tyle, że osobowość gejszy jest tak silnie
powiązana z wrodzonymi(sic!) właściwościami psychicznymi (abstrahuję tu od
znaczenia wychowania), że cierpienie (poniżenie, dyskryminacja) wręcz
nasila ten syndrom. Powody takiej reakcji są różne - np. psychiczne
biczowanie (,,za mało się poświęcam, muszę bardziej - to mnie docenią,
pokochają" itd.)
Wtedy zakrawa to prawie na osobowość ofiary, w porywach syndrom
sztokholmski!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

53. Data: 2020-05-20 12:44:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Racja. Kiedy się jej nie ma.

Znaczy - kiedy się nie ma osobowości gejszy.

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

54. Data: 2020-05-20 16:52:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2020 o 20:42, XL pisze:

> Swoją drogą to nie rozumiem, dlaczegonty akurat nagle na GAZETY wskoczyłeś.

Oczywiście, że nie rozumiesz. Wielu rzeczy nie rozumiesz, dlatego masz
takie poglądy jakie masz.

> Ten temat cię jakoś soecjalnie kręci? Mnie wcale. Jakaś ucieczka, czy
> wybieg?
> ?

Połącz kropki.
Pokazałem ci w sposób łopatologiczny, że "TAKIE" poglądy nie dominują w
Polsce.
Być może odnosisz takie rażenie, ponieważ obracasz się w takim a nie
innym środowisku z "TAKIMI" poglądami i dlatego wydają ci się
dominujące. Obiektywne fakty w postaci rekordowych spadków sprzedaży
gazet prawackich pokazują coś innego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2020-05-20 16:55:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2020 o 11:11, XL pisze:

> Tyle, że osobowość gejszy jest tak silnie
> powiązana z wrodzonymi(sic!) właściwościami psychicznymi

Sama to wymyśliłaś, czy ktoś ci pomógł?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2020-05-20 21:56:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> w sposób łopatologiczny,

W GŁUPI sposób.

> że "TAKIE" poglądy nie dominują w
> Polsce.

Dominują. Takie i jeszcze gorsze. Połącz kropki:
https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/sprzedaz-tygod
nikow-opinii-luty-2019-roku-gosc-niedzielny

> [...]
> innym środowisku z "TAKIMI" poglądami i dlatego wydają ci się
> dominujące. Obiektywne fakty w postaci rekordowych spadków sprzedaży

Tak.
,,Pokazują". TWOJE ,,obiektywne fakty pokazują" tylko to, że po wyrwaniu
wszystkich nóg mucha traci słuch. Nie ma to, jak twoi radzieccy naukowcy i
ich ,,badania".
?

Ponownie połącz kropki:

57. Data: 2020-05-20 22:15:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Sama to wymyśliłaś, czy ktoś ci pomógł?

Fajnie, że uważnie czytasz wszystko, co piszę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

58. Data: 2020-05-20 22:25:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 11:11, XL wrote:

> [...]
> pokochają" itd.)
> Wtedy zakrawa to prawie na osobowość ofiary, w porywach syndrom

Tak, to moze byc syndrom sztokholmski, wywolany przez patologiczny brak
asertywnosci... ;)

59. Data: 2020-05-20 23:46:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Tak, to moze byc syndrom sztokholmski, wywolany przez patologiczny brak
> asertywnosci... ;)

Ło to to.
Tylko że gejsze są UCZONE idealnego tłumienia asertywności, a ,,kobiety RN"
mają to wrodzone.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

60. Data: 2020-05-21 00:12:11

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 23:46, XL wrote:

> Ło to to.
> Tylko że gejsze są UCZONE idealnego tłumienia asertywności, a ,,kobiety RN"
> mają to wrodzone.

Tak jak ten Lazariew opisuje dziedziczenie cech charakteru i _losu_ .
Przekazane przez rodzicow w polach morfogenetycznych, ale, najczesciej
znacznie silniejsze... patologiczne :)))

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)