No i co ja zawsze mam racje.

1. Data: 2014-07-25 18:59:05

Temat: No i co ja zawsze mam racje.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://ksiazki.wp.pl/bid,17763,tytul,Wieloosobowosc,
ksiazka.html?ticaid=113259

2. Data: 2014-07-25 19:34:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nowatorska teoria psychologiczna, rany od momentu pisania na grupach o tej
wieloosobowości pisałem, bez żadnych podręczników, a nawet von Braun mnie nie
przekonał że to zaburzenie. Postawiono mi taką diagnozę, bo się ciągle zmieniałem
przed psychologiem, celowo, opisałem test na osobowość wszystkimi możliwymi
osobowościami co mi przyszły do głowy i diagnoza: dysocjacyjne zaburzenie tożsamości,
czyli wieloosobowość. Od razu czułem a następnie wiedziałem, że teoria psychologiczna
jest zaburzona, szufladkuje ludzi, do kategorii, numerka, do jednolitości. I tak
patrze babka książkę napisała, z badaniami mózgu które to udowodniły i znowu wbrew
wszystkim i wszystkiemu to ja miałem racje.

3. Data: 2014-07-26 16:02:03

Temat: Re: No i co ja zawsze mam racje.
Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2014 19:34, glob pisze:
> [...]
patrze babka książkę napisała, z badaniami mózgu które to udowodniły i znowu wbrew
wszystkim i wszystkiemu to ja miałem racje.

Ty w ogóle masz rację... To możesz już wypierdalać.

4. Data: 2014-07-26 23:36:30

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Jul 2014 16:02:03 +0200, Author Instinct napisał(a):

> [...]
wszystkim i wszystkiemu to ja miałem racje.

> Ty w ogóle masz rację... To możesz już wypierdalać.

Chcesz zająć jego miejsce? ;)

M.

5. Data: 2014-07-26 23:40:00

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

>Chcesz zająć jego miejsce? ;)

Dzietam, globowi nikt nie da rady.

6. Data: 2014-07-26 23:50:17

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Jul 2014 23:40:00 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

> Dzietam, globowi nikt nie da rady.

Da, nie da, próbować można. Net wielu globów (z)niesie.

M.

7. Data: 2014-07-27 12:36:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-26 23:50, Fragi pisze:

net...

> Da, nie da, próbować można. Net wielu globów (z)niesie.

Na szczęście, bo taka tfurczość jest nieobowiązkową lekturą, więc po
prostu można pomijać. Globka nawet w kf nie mam - po prostu już mi się
go NIE CHCE.

8. Data: 2014-07-28 20:32:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
No proszę porzuciła mnie wy widzicie to , globik teraz uschnie z tęsknoty, no
właśnie.

Pamięć
co oznacza dziś dla mnie
tamto gorzkie zerwanie
co zamkneło mi drzwi?
Czy kiedyś od nowa zacznę żyć?

Wspomnij nasze dawne rozmowy,
moje grzechy za młodu,
proszę wybacz mi je.
Co bym dał by znowu
przez chwile tym żyć?

Płyną dni, samotne dni i ranek pachnie chłodem
lampa gaśnie i oglądam właśnie
jak dzień się budzi nowy.

Ranek
obiecuje mi słońce
obiecuje mi życie
nowy los, nową twarz
Noc odpływa a jej wspomnienie znika jak sen...
Tak bym chciał cofnąć czas

Tak już jest raz noc- raz dzień
to wieczne przemijanie,
świat się zmienia dręczy głos sumienia
to w nim jest moja pamięć

Dotyk
Daj mi życie przez dotyk
Miłość może uzdrowić
lub być zimna jak śmierć
Jeśli mnie dotkniesz
poznasz czym szczęście ma być
Spójrz!
To wstaje nowy dzień...

9. Data: 2014-07-28 21:08:28

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> [...]
osobowościami co mi przyszły do głowy i diagnoza: dysocjacyjne zaburzenie tożsamości,

Z pol roku temu napisalem ci, ze napierdzielasz z min 3 nickow, to nie wierzyles.

10. Data: 2014-07-28 22:25:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo ja to pięć lat temu już to wyjaśniłem.

Dobro, dużo dobra...
I jeszcze jedna bajka?
Bajka o Chazanie
Co jest czy to prawda?