No i d*pa cycki...

1. Data: 2016-09-05 15:39:57

Temat: No i d*pa cycki...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ballada o cyckach (Wojtek Szumański)
https://www.youtube.com/watch?v=m8I-dvwIrLc

2. Data: 2016-09-05 17:00:21

Temat: Re: No i d*pa cycki...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2016 o 15:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ballada o cyckach (Wojtek Szumański)
> https://www.youtube.com/watch?v=m8I-dvwIrLc

Myślałem że jesteś aseksualistą a tu nagle cycki

3. Data: 2016-09-05 17:28:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:00:20 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Myślałem że jesteś aseksualistą a tu nagle cycki

Asem totalnym nie jestem. Jest sporo pań które chętnie bym pomacał, ale
na razie nie widzę takiej, do której mógłbym się zbliżyć cokolwiek bardziej,
nie mówiąc o tym iż na dłużej. To prawda, że nie jestem bydlakiem i mam
zdecydowanie niskie libido, ale jakieś mam.

Plucie...
efekt włażenia w dupę każdemu
Nie ma mnie.
Polski Judasz