No i gdzie ja mu taka laske znajde... ;)

1. Data: 2006-04-11 19:34:27

Temat: No i gdzie ja mu taka laske znajde... ;)
Od: "Vax" <t...@w...la> szukaj wiadomości tego autora

Problem tylko sygnalizuje ;)
Nie puszczac 6-latkom Grease.
Szczesciem moj woli Olivie "przed przemiana" (grzeczna blondie),
ale z inklinacjami do finalowego numeru...
A pisze, bo to trwa juz dwa miesiace ;)

v.
PS. szlugi jako "atrybut bycia cool" szczesliwie pominal :D

2. Data: 2006-04-11 20:03:36

Temat: Re: No i gdzie ja mu taka laske znajde... ;)
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1h05t$17v4$1@news2.ipartners.pl>
Vax <t...@w...la> pisze:

> [...]
> ale z inklinacjami do finalowego numeru...
> A pisze, bo to trwa juz dwa miesiace ;)
> PS. szlugi jako "atrybut bycia cool" szczesliwie pominal :D

Ja tak trochę off-topicznie.
Miło Cię tu znów widzieć :))
Nie było z kim flame'ów prowadzić ;-P
A przy okazji - skoro piszesz o synku, to rozumiem, że wszystko dobrze się
ułożyło?
Przepraszam, jeśli to zbyt niedyskretne pytanie.

--
Nixe

3. Data: 2006-04-11 20:37:08

Od: "Vax" <t...@w...la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał:

> Ja tak trochę off-topicznie.
> Miło Cię tu znów widzieć :))

Tez sie ciesze :)

> Nie było z kim flame'ów prowadzić ;-P

Cos sobie tam znajdziemy, ku uciesze gawiedzi ;)

> A przy okazji - skoro piszesz o synku, to rozumiem, że wszystko dobrze się
> ułożyło?

Tak sobie. W uzasadnieniu napisali, ze nie dosc entuzjastycznie
odnosilem sie do faktu puszczania sie zony ;)
Nazwali to eufemistycznie "towarzyskoscia" :)
Obecnie etap apelacji jest.

> Przepraszam, jeśli to zbyt niedyskretne pytanie.

eee.... to dluzsza historia :(
wczorajsza "interwencja" na polsacie to przy tym pikus... :(

v.

4. Data: 2006-04-11 21:23:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1h3rd$19tm$1@news2.ipartners.pl>
Vax <t...@w...la> pisze:

> Cos sobie tam znajdziemy, ku uciesze gawiedzi ;)

Nie wątpię :-P

> eee.... to dluzsza historia :(
> wczorajsza "interwencja" na polsacie to przy tym pikus... :(

W każdym razie nieodmiennie życzę pomyślnego dla Ciebie i Jarka zakończenia
sprawy.
Będzie dobrze :)

--
Nixe

Dentysta- polecamy metodę
Stop przemocy wobec dzieci - List do mediow - daj poparcie
Znów "prawa autorskie"
[kupie] rowerek GIANT Animator 12"
Gdynia - Dąbrowa