No i jeszcze chwalę...

1. Data: 2013-09-27 21:19:29

Temat: No i jeszcze chwalę...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..."Kabanosy francuskie" z Sokołowa:
http://tiny.pl/qh4qk
Od pewnego czasu stale goszczą w mojej lodówce w charakterze pogotowia
przekąskowego "na szybko" :-)

PS. Kupuję w Tesco.

2. Data: 2013-09-27 21:58:44

Temat: Re: No i jeszcze chwalę...
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od pewnego czasu stale goszczą w mojej lodówce w charakterze pogotowia
> przekąskowego "na szybko" :-)
>
> PS. Kupuję w Tesco.

współczujemy gdyż tam towar jest klasy średniej

3. Data: 2013-09-27 23:23:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Sep 2013 21:58:44 +0200, iwanos napisał(a):

> współczujemy gdyż tam towar jest klasy średniej

Tak ma napisane na etykiecie? - to poratuj, pokieruj, gdzie sprzedają ten,
co ma napisane "z wyższej".
:->

4. Data: 2013-09-28 00:26:30

Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwanos" <i...@6...pl> schrieb im Newsbeitrag

> współczujemy gdyż tam towar jest klasy średniej

To taka sama prawda, jak to, że polacy to złodzieje, a niemcy to piwosze.
W każdym sklepie można znaleźć dobry towar. Tyle, że w niektórych jest
wyraźnie więcej tego "średniego".

5. Data: 2013-09-28 11:33:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Sep 2013 00:26:30 +0200, Kukus Minipalus napisał(a):

> [...]
>>
> To taka sama prawda, jak to, że polacy to złodzieje, a niemcy to piwosze.
> W każdym sklepie można znaleźć dobry towar. Tyle, że w niektórych jest

Ocxzywiście, dlatego wybrać, po prostu. A kabanoski owe są bardzo smaczne,
kruchutkie, suchutkie, cieniutkie - jak zadne inne. I bardzo dobrze
przyprawione, chociaz jak wszystkie wędliny soli mają sporo, ale co tam,
jak sie ogranicza sól w ogóle, to można sobie pozwolić.
Obżerać się nimi niekoniecznie trzeba, ale jako szybka przekąska są bardzo
fajne :-)

6. Data: 2013-09-28 12:02:34

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-28 11:33, Ikselka pisze:

> [...]
> jak sie ogranicza sól w ogóle, to można sobie pozwolić.
> Obżerać się nimi niekoniecznie trzeba, ale jako szybka przekąska są bardzo

Powieś je na kilka dni pod sufitem niech obeschna z wody i pożniej zważ
je. Juz abstrachując od tego że z kabanosami to one mają tyle wspólnego
co świnia z dzikiem.

7. Data: 2013-09-28 12:40:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Sep 2013 12:02:34 +0200, LeonKame napisał(a):

> Powieś je na kilka dni pod sufitem niech obeschna z wody i pożniej zważ
> je.

Wszystko, co jemy, z reguły zawiera wodę i zawsze można to ususzyć jeszcze
bardziej, więc rewelacji nie zapodałeś mi tu żadnej. Nie jestem nawiedzona,
suszyć kabanosów nie będę, żeby budować Ci tu drzwi do otwartego - woda
JEST WSZĘDZIE, zawsze można ususzyć wędlinę jeszcze bardziej. Jarasz się
bzdetami, weź sobie jeszcze oznacz suchą masę i popiół ogólny - zawsze
możesz, ale mnie to nie interesuje :->

> Juz abstrachując

Abstrahując.

> od tego że z kabanosami to one mają tyle wspólnego
> co świnia z dzikiem.

Czyli bardzo dużo.

8. Data: 2013-09-28 12:45:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Sep 2013 12:40:28 +0200, Ikselka napisał(a):

> Czyli bardzo dużo.

http://www.cbr.edu.pl/rme-archiwum/2010/rme35/dane/9
_1.html

9. Data: 2013-09-28 15:33:54

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ocxzywiście, dlatego wybrać, po prostu. A kabanoski owe są bardzo smaczne,
> kruchutkie, suchutkie, cieniutkie - jak zadne inne.

Podobne są kabanosy exclusive od Tarczyńskiego. Też cienkie, kruche, z
dużą zawartością mięsa (piszą, że100g kabanosa z 200g mięsa
wyprodukowano). Ale tylko wieprzowe, te wszystkie inne wynalazki do niczego.

A czy te francuskie nie są czasem z dodatkiem jakiegoś sera? Bo z tej
serii z Sokołowa są różne - tradycyjne, francuskie, amerykańskie,
węgierskie itd.

Ewa

10. Data: 2013-09-28 15:52:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Sep 2013 15:33:54 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> [...]
>
> A czy te francuskie nie są czasem z dodatkiem jakiegoś sera? Bo z tej
> serii z Sokołowa są różne - tradycyjne, francuskie, amerykańskie,

Nie patrzyłam zbyt dokladnie na skład, ale jest to możliwe. Smakują mi
najbardziej.
Obecnie z powodu rachowania kilokalorii kupuję częsciej "argentyńskie", bo
są z wołowiny i wyglądają na chude. Smak mają dosyć intensywny, wołowy -
bardzo przypominają mi moje kiedyś zrobione jerky, wiec chyba ta wołowina
tam rzeczywiscie jest w miarę uczciwie deklarowana :-)

I otóż w Lidl'u są też podobne kabanoski w różnych smakach - zdaje się
Pikok. Identycznie pakowane, identycznie wyglądają. Najlepsze z tych sa
"wieprzowe". Jednak są nieco mniej wysuszone, ale też smaczne.

Chwalę "Bagatelkę" :-)
No tak...
Lippia !;}
Kto się wściekł na fast foody?