No i kolejna AFERA.

11. Data: 2014-02-15 22:28:25

Temat: Re: No i kolejna AFERA.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 lutego 2014 09:56:14 UTC+1 użytkownik ikka napisał:
> [...]
lekarz i neonatolodzy, bo gdyby nie zaczęli akcji ratowania dziecka, mógłby wejść
prokurator"

> na pewno wiedziała. czy to zmienia fakt, że ksiądz był zobowiązany
>
> zareagować? tak po ludzku?

Może zaproponowal ze zadzwoni a ona odmowila?
Te kobity! ;P

> czy to umniejsza jego grzech?

W twoich oczach? ;P

> naiwniak

Już ty się nie boj (o mnie)- gdyby się dalo niejedna redakcja z tego skozystalaby
-dla kasy... ;P

12. Data: 2014-02-15 23:22:44

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
W dniu piątek, 14 lutego 2014 15:53:49 UTC+1 użytkownik Beatrica napisał:
> Ikka
>
> Badania CBOS pokazują że najbardziej aborcyjne są w PL prawicowe katoliczki.

Linka do tych "rewelacji" proszę :)

50 razy już wklejany głąbie.

13. Data: 2014-02-16 00:09:54

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/15/2014 10:28 PM, m...@g...com wrote:

lekarz i neonatolodzy, bo gdyby nie zaczęli akcji ratowania dziecka, mógłby wejść
prokurator"

> Może zaproponowal ze zadzwoni a ona odmowila?
> Te kobity! ;P

wiesz, że jesteś wszą?

http://tiny.pl/qj1l2
http://tiny.pl/qj1lk

14. Data: 2014-02-16 00:12:11

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/15/2014 12:07 PM, Ikselka wrote:

> A co pisałam? Problem zmyślony przez media, POwska nagonka na kler. A jak
> było naprawdę... No.

ty też jesteś wszą. zakłamaną.
przetrzyj swojego bulaja.

15. Data: 2014-02-16 00:17:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2014 13:28:25 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> W twoich oczach? ;P

He he :-D
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

To się dzieje teraz: Ludobójstwo
Lekarze: 1,5 mln Polaków ma depresję...
Współczesna wersja palenia na stosie.
PEDOPHILES GREETED in Judge Monty Ahalt's Virtual Courthouse
Ikselcia