No i wiadomo już o Monachium

1. Data: 2016-07-23 18:55:19

Temat: No i wiadomo już o Monachium
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oddawna wiadomo że rasistowska prawica tworzy terrorystów, chłopak był prześladowany
przez ksenofobów ze skrajnej prawicy i postanowił zrobić porządek. Nawet mechanizm
psychologiczny widać, bo osoba prześladowana doznaje skłonności samobójczych i tu
też tak było, tylko że jak one się pojawią to pojawia się też wybór. Psychika już
jest skażona pragnieniem śmierci własnej, ale też pojawia się chcę odwetu, aby tych
przez których cierpimy spotkała kara zanim odejdziemy. To oczywiste że i w Polsce
ofiary prześladowań będą chceli ukrarać buractwo i zastrzelić świnie która nigdy
człowiekiem nie była, ja napewno chce ukarać buractwo. Tak więc kto mieczem wojuje
od miecza ginie.

2. Data: 2016-07-23 19:42:00

Temat: Re: No i wiadomo już o Monachium
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> To oczywiste że i w Polsce ofiary prześladowań będą
> chceli ukrarać buractwo i zastrzelić świnie która
> nigdy człowiekiem nie była, ja napewno chce ukarać
> buractwo. Tak więc kto mieczem wojuje od miecza ginie.

Jaka terapie wybierzecie, p. glob? Siekiera, pistolet,
znaczy z niemiecka inspirowane, czy może ciezarowka, tak
po francusku?

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2016-07-23 21:32:10

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

glob wrote:

>Jaka terapie wybierzecie, p. glob?

a wy olik? brejwika? raczej by was nie oszczędził, mordę macie zdecydowanie
nienordycką
http://personnel.upsc.se/img.php?-url=%2Ffmi%2Fxml%2
Fcnt%2Fdata.jpg%3F-db%3DUPSC_Room_Selector%26amp%3B-
lay%3DPersonnel%2520Form%2520Layout%26amp%3B-recid%3
D30%26amp%3B-field%3DPhoto%281%29

4. Data: 2016-07-23 21:48:18

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Fcnt%2Fdata.jpg%3F-db%3DUPSC_Room_Selector%26amp%3B-
lay%3DPersonnel%2520Form%2520Layout%26amp%3B-recid%3

A twoje zdjęcie- może się tu nam zaprezentujesz? I czemu jeszcze w Polsce
siedzisz, antypolski śmieciu? Gdyby tu traktowano poważnie państwo- tak, jak
np w Turcji- nie pisałbyś tu, a bliscy (o ile takich masz)- już dawno by o
tobie zapomnieli.

--
Chiron

5. Data: 2016-07-23 22:28:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]

Jaka terapie wybierzecie, p. glob? Siekiera, pistolet,
znaczy z niemiecka inspirowane, czy może ciezarowka, tak

A myślisz że tutaj nie bedzie tych co ich prześladujecie, nie złapią za karabin i
zasłużenie nie rozpierdolą chama zacietrzewionego?

6. Data: 2016-07-24 00:24:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 21:48:18 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> np w Turcji- nie pisałbyś tu, a bliscy (o ile takich masz)- już dawno by o

Wyjątkowo podła to kreatura, cóż...

7. Data: 2016-07-24 00:51:09

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 21:48, Chiron pisze:
> Gdyby tu traktowano poważnie
> państwo- tak, jak np w Turcji- nie pisałbyś tu

Ty się dobrze czujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-07-25 06:43:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A od kiedy kurwa co wspiera wrogie państwo watykańskie jest polakiem ja się pytam?.
Turcje to wy łobuzy tu będziecie mieli jak tylko wasz Duduś podpiszę ustawe
antypolską pisu za powrotem dyktatury.

9. Data: 2016-07-25 08:18:01

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

%2Fcnt%2Fdata.jpg%3F-db%3DUPSC_Room_Selector%26amp%3
B-lay%3DPersonnel%2520Form%2520Layout%26amp%3B-recid
%3D30%26amp%3B-field%3DPhoto%281%29

>Wyjątkowo podła to kreatura, cóż...

No

Dziecko, zakaz i przemoc rodzica.