No nareszcie.

1. Data: 2012-07-04 06:51:04

Temat: No nareszcie.
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,12
066569,Wojna_parafian_z_Karpnik_z_bylym_proboszczem_
_FOTO_.html

2. Data: 2012-07-05 11:26:32

Temat: Re: No nareszcie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jul 2012 23:51:04 -0700 (PDT), Voyager napisał(a):

> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,12
066569,Wojna_parafian_z_Karpnik_z_bylym_proboszczem_
_FOTO_.html

Takie ekscesy są znane od dawien dawna. Nihil novi sub sole, żadna sensacja
- może tylko dla brukowców i "mniej więcej setki mieszkańców".
Policzyłeś przekręty budżetowe, afery, morderstwa w administracji
państwowej?
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

3. Data: 2012-07-05 13:16:30

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
_FOTO_.html

> Takie ekscesy s� znane od dawien dawna. Nihil novi sub sole, �adna sensacja
> - mo�e tylko dla brukowc�w i "mniej wi�cej setki mieszka�c�w".
> Policzy�e� przekr�ty bud�etowe, afery, morderstwa w administracji
> pa�stwowej?
> --
> XL
> Do 5 lipca podpisz petycjďż˝:
> http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka

Tak masz rację, co chwila wybucha afera z licznem księdza i nawet
widać prawidłowość. Te wieśniaki nie mogą zrozumieć że ksiądz co
innego mówi i co innego robi. A teraz czują się jak panowie absolutni
i tym bardziej robą co chcą jak za feudała i tym bardziej wyprowadzają
ludzi z równowagi.

4. Data: 2012-07-05 13:18:04

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]

Tak masz rację, co chwila wybucha afera z licznem księdza i nawet
widać prawidłowość. Te wieśniaki nie mogą zrozumieć że ksiądz co
innego mówi i co innego robi. A teraz czują z pychy się, księża jak
panowie absolutni i tym bardziej robią co chcą, jak za feudała i tym
bardziej wyprowadzają ludzi z równowagi.

5. Data: 2012-07-05 14:04:54

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Voyager" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,12
066569,Wojna_parafian_z_Karpnik_z_bylym_proboszczem_
_FOTO_.html

Musi miec za uszami cos innego. Z tego co zrozumialem, w pare miesiecy
zostal pozbawiony stanu duchownego przez watykan ... a oni raczej tego nie
robia tak szybko i za wystepki tego rodzaju które mu wies zarzuca.

Debska

6. Data: 2012-07-05 14:56:31

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Debski napisał(a):
> [...]
> zostal pozbawiony stanu duchownego przez watykan ... a oni raczej tego nie
> robia tak szybko i za wystepki tego rodzaju kt?re mu wies zarzuca.

To jest z komentarza spod artykułu. Nie wiadomo za co, ale czują się
jak panowie absolutni, więc robią co chcą, więc to co widzi wieś to
kropla w morzu. Najbardziej podoba mi się to z egzorcyzmami. Zresztą
fajne są komentarze, że to nie jeden ksiądz tylko większość i to
prawda. Dlatego co chwila na wsi afery są z taczkowaniem proboszcza,
bo oni nie rozumieją że to winna istytucja, która wmawia co innego niż
robi.

7. Data: 2012-07-05 15:15:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - może tylko dla brukowców i "mniej więcej setki mieszkańców".
> Policzyłeś przekręty budżetowe, afery, morderstwa w administracji

czy ty naprawde nie widzisz roznicy miedzy kosciolem a administracja
panstwowa??

i.

8. Data: 2012-07-05 16:28:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Jul 2012 10:15:34 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
_FOTO_.html

> czy ty naprawde nie widzisz roznicy miedzy kosciolem a administracja

NIE.

9. Data: 2012-07-05 16:30:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Jul 2012 18:28:53 +0200, Ikselka napisał(a):

066569,Wojna_parafian_z_Karpnik_z_bylym_proboszczem_
_FOTO_.html

> NIE.

To Ty nie widzisz różnicy między POJEDYNCZYM człowiekiem jakim jest jakiś
tam księżyna a Kościołem.

10. Data: 2012-07-05 16:44:02

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka

Nie, nawet na polskiej wsi mamy coraz częściej takie próby linczu, bo
ci ludzie do szkół nie chodzili, a tam masz historycznie stwierdzoną
szkodliwość kk, więc praktyczne przeżywają buraki to co zawsze. Czyli
ta niby dobra wiara, okazuje się w konsewencji oszołomstwem ,
poniżeniem, niszczeniem i złodziejstwem. To samo zaczyna dziać się w
Afryce, czarni przechodzą na Islam, bo uważają katolicyzm za religię
zbrodniczą. Czyli mają pragnienie wiary, ale kościół jak zwykle
pokazuje że jest instytucją zbrodniczą, więc w polsce zmieniają księży
i mamy znowu taczkowanie, a afryka zmienia na Islam.

Samochody jeżdzą dachami.
Re: Co jest najwazniejsze?
Re: Co jest najwazniejsze?
OT, CO NAJWAŻNIEJSZE!